Urban Pfeifer

Urban Pfeifer, CTO z več kot 15 let izkušenj pri prenovi velikih spletnih mest in integraciji digitalnih transformacij v procese podjetji. S strastjo do novih tehnologij poskuša usmerjati svojo ekipo k uporabi naprednih tehnologij ter izdelavi popolnih produktov in rešitev. V svojem prostem času producira elektronsko glasbo ter gostuje kot DJ v različnih klubih po Evropi.
Uroš Cotelj

Uroš Cvetko

Uroš Cvetko, COO v Celtri, je svojo poslovno pot začel v svetovalnem podjetju McKinsey kot poslovni analitik v Pragi in pozneje kot svetovalec v Zagrebu. Podjetniško kariero je kot izvršni direktor in partner začel v družbi Valicon. Bil je izvršni direktor za poslovno inteligenco in upravljanje odnosov s kupci (CRM) v Mercatorju in direktor Službe za poslovno inteligenco v Zavarovalnici Triglav. V svoji karieri se je največ ukvarjal s področji marketinga, podatkovne analitike in poslovne strategije oz. njihovim presekom.
Uroš Kuzmič

Uroš Svenšek

Uroš Svenšek je vodja digitala na Agenciji 101. Ukvarja se snovanjem strategij digitalnega komuniciranja za večje slovenske ter regijske naročnike in vodenjem agencijske ekipe strokovnjakov za digitalne vsebine, digitalni zakup in digitalno produkcijo. Sicer pa silovit navdušenec nad novimi tehnologijami, posebno na področju uporabe umetne inteligence v marketingu.
Uroš Valant

Ursula Lavrenčič

Ursula Lavrenčič je podjetnica, oblikovalka, nagrajena umetnica in soustanoviteljica Hopalai, zagonskega podjetja, ki je ustvarilo KOBI. Njeno poslanstvo in strast sta izumljanje, oblikovanje in razvoj orodij, ki otrokom pomagajo pri učenju branja. Kot mati treh otrok se globoko zaveda pomena dobrega izobraževanja. Preden je ustanovila Hopalai, je Ursula delala na presečišču oblikovanja, umetnosti in znanosti ter vodila različne projekte v umetniškem in poslovnem svetu. Razstavljala je po Severni Ameriki in Evropi ter soustvarila eno od znamenitosti središča Pittsburgha - umetniško delo, imenovano "Cell Phone Disco". Zamenjava urbanega amsterdamskega načina življenja s kamnito hišo na slovenskem Krasu se ji zdi ena najboljših odločitev v življenju.
Urša Dernovšek

Urša Dernovšek je direktorica sektorja Marketing in PR v slovenskem IKT podjetju Kontron – enem izmed vodilnih evropskih ponudnikov celovitih in visoko zanesljivih rešitev za varno, pametno in digitalizirano prihodnost. Svojo profesionalno pot je po zaključku podiplomskega študija na Fakulteti za družbene vede začela v korporaciji Hewlett-Packard in od takrat že 15. leto deluje v industriji informacijskih in komunikacijskih tehnologij. Izkušena je v strateškem razmišljanju, zagotavljanju celovitih marketinških, komunikacijskih in razvojnih projektov ter vodenju ekip, da dosežejo več. Le redko se zadovolji s prvo idejo, stavkov, kot so »to se ne da« ali pa »to ni mogoče«, ne boste zlahka našli v njenem izrazoslovju. Skupaj z ekipo stremi k temu, da skozi uspehe rastejo, krepijo kompetence, v manj uspešnih zgodbah poiščejo nauk in naredijo še enkrat – bolje. Vedno s ciljem, da dostavijo odličnost.
Marketing projekte in vložke, predvsem v B2B svetu, ki ga dobro pozna, razume kot investicijo v razvoj poslovanja, portfelja in odnosov s strankami, tudi internimi. Verjame, da le če je marketing del strateškega ustroja v organizaciji in je soudeležen pri sprejemanju odločitev ter snovanju poti do uresničenja poslovnih ciljev, lahko doda vrednost podjetju na zahtevnem konkurenčnem trgu – bodisi z dvigom ugleda podjetja, generiranjem novih prodajnih priložnosti, prepoznavnosti in uspešnosti na novih trgih, pa tudi z razvojem boljše organizacijske kulture. Prav uspešna realizacija takšnih zahtevnih marketinških projektov, ki imajo pozitiven učinek na poslovanje podjetja, je za Uršo ključen element, da gori njena strast do dela in jo žene naprej.
Urša Pučko

Urša Vuga

Urša Vuga je direktorica področja skladnosti in podpore poslovanju v družbi Triglav Skladi. Pri Frankfurt School of Finance and Economics je pridobila naziv Certified Expert in Sustainable Finance. V Triglav Skladih je zadolžena za zagotavljanje, da organizacija deluje v skladu z veljavnimi zakoni, predpisi in internimi politikami. Skupaj s sodelavci rada išče čim manj zapletene rešitve za zapletene izzive.
Urška Ambrož

Urška Ambrož se je sredi osnovne šole, v goreči želji po izvajanju kemijskih poskusov odločila za študij kemije. Seveda je bila vmesna postaja Gimnazija Bežigrad. Kemijski poskusi, izdelovanje mil in krem so dobili konkurenco v obliki raznovrstnih oblik komunikacije. Predsedovanje razredu, nora ideja po organizaciji maturantskega plesa v Cankarjevem domu ( takrat so se vsi smejali, pa je bila Urškina generacija Bežigrajske gimnazije vendarle prva, ki je imela ples v CD), jezičnost, ki je preprosto morala pred mikrofon, celo na televizijo. Medijski vrtinec je Urškino življenje, kljub diplomi iz biokemijskega inženirstva, odnesel v svet medijev, komunikacije, marketinga, oglaševanja. Radio Hit, Kanal A, Žurnal media, revija Joy, vodenje in organizacija prireditev, sodelovanje z oglaševalskimi agencijami pri različnih projektih….. vse do izbruha želje po svoji zvezdi. (Sidera=pl. zvezda lt.). Zdaj Urška vodi Sidero, komunikacijsko agencijo, ki je trenutno bolj kot ne vpletena v področje kozmetike in zdravega načina življenja. Urška želi znanje in izkušnje neprestano nadgrajevati, zato zaključuje magistrski študij na Fakulteti za management, smer trženje. Urška verjame v tisto kar dela, verjame v slovenske blagovne znamke, kvaliteto in poštenost. Osebne vrednote, znanje in izkušnje, visoka stopnja profesionalnosti in dobri odnosi so adut na katere stavi.
Urška Jež

Urška Jež je ustanoviteljica podjetja Transformation Lighthouse, ki facilitira transformacijo ekip, posameznikov in podjetij v smeri inovacij in agilnosti. Njihovo poslanstvo je ozaveščanje in apliciranje obstoječega potenciala za dolgoročno poslovno uspešnost. To je uspešno udejanjala že kot soustanoviteljica in izvršna direktorica ABC pospeševalnika, enega prvih zasebnih pospeševalnikov v Jugovzhodni Evropi, kjer so za uspešno poslovno pot pripravljali in opolnomočili številna zagonska podjetja in ekipe.
Po izobrazbi strojnica, je ena redkih menedžerk, ki s seboj nosi inženirsko predznanje. Verjame, da je prihodnost interdisciplinarna in osnovana na ustvarjanju dinamične kulture, odprti komunikaciji, izgradnji zaupanja in spodbujanja visoko učinkovitih ekip. Odlično pozna izgradnjo poslovnih modelov, svet zagonskih podjetij in kapitala, prodajo, marketing, izgradnjo ter motivacijo ekip. Je verjetno najbolj izkušena organizatorka hekatonov v Sloveniji. Poslovna pot jo je vodila tudi na trge, kot so Grčija, Srbija, Madžarska, Nizozemska, Nemčija in Belgija. Urška je neusahljiv vir pozitivne energije in motivacije.
Urška Končar

Urška Končar je strokovnjakinja z dolgoletnimi izkušnjami na področju komercialnega poslovanja, marketinga in komunikacij. Ima več let izkušenj z vodenjem sektorja za Trženje in komuniciranje pri NZS. Preden se je pridružila NZS je bila v družbi Petrol d.d. zadolžena za sponzorske aktivacije in organizacijo dogodkov. Vrsto let je bila aktivna tudi na področju marketinga v športu, med njene odmevnejše projekte pa lahko uvrstimo sponzorske aktivacije Ljubljanskega maratona, organizacijo sejma EXPO Ljubljanski maraton in vodenje projekov na velikih športnih dogodkih, kot so UEFA Futsal EURO 2018, UEFA EURO U21 2021 in UEFA EURO 2024.
Urška Plavčak

Urška Plavčak je svoje začetke marketinške kariere začela v Atlantic Grupi (oz. Drogi Kolinski) v mednarodnem oddelku kot vodja operativnega upravljanja blagovnih znamk, nato je v Studio Moderna preživela najdaljše obdobje kariere. V Studio Moderna je začela kot vodja blagovne znamke Dormeo za Slovenijo, nato kot vodja marketinga za Slovenijo, pa potem nadaljevala kot direktorica blagovne znamke Delimano, na koncu pa skrbela za lansiranje posebnega projekta Dormeo (Dormeo DNA) ter regijsko vodenje blagovne znamke Dormeo. Po končanju zgodbe Studia Moderna je za krajše obdobje vodila in skrbela za razširitev blagovne znamke Asko za Slovenijo in Hrvaško ter nato sledila v Steklarno Hrastnik, kot direktorica marketinga za skupino Vaider, kjer je od maja 2024.
Valentin Bufolin

Valentin Bufolin je svojo strast za marketing pričel gojiti na področju spletnih projektov. Od leta 2007 je nabiral izkušnje s snovanjem, oblikovanjem in razvojem spletnih strani ter spletnih trgovin. Sodeloval je pri razvoju spletnih nastopov številnih blagovnih znamk, med drugim Vichy in Petrol. Leta 2012 se je kot vodja blagovne znamke pridružil Studio Moderni, kjer je z ekipo zasnoval in lansiral blagovno znamko namenjeno za šport. Zaradi hitre rasti in razvoja je leta 2014 postal skrbnik za dodatni dve blagovni znamki in poskrbel za njihov omnikanalni nastop na 21 trgih srednje in vzhodne Evrope. Leta 2015 se je kot višji strokovni svetovalec zaposlil na Lidlu Slovenija in po pol leta prevzel vodenje marketinga. Je velik navdušenec nad tehnologijo in rad raziskuje možnosti, ki jih prinašajo novi prijemi ter je zagovornik digitalizacije offline medijev in sinergijskih učinkov, ki ju ti vesolji tvorijo. V prostem času se rad ukvarja s sommelierstvom, je tudi vice prvak za najboljšega sommelierja Slovenije v letu 2018.
Valentina Erčulj Džuban

Valentina Erčulj Džuban se je 2021 pridružila Atlantic Drogi Kolinski, strateškemu poslovnemu področju Delikatesni namazi, kot Vodja razvoja blagovne znamke Argeta za področje sponzorstev. Sponzorstva so namreč eden ključnih gradnikov Argetine marketinške strategije in trajnostnih zavez družbi. Pred tem je v Petrolu razvijala področje sponzorstev in vodila več uspešnih kampanj, vključno z večkrat nagrajeno sponzorsko kampanjo “Zmagovalni servis” EUROVolley 2019.
Valentina je strokovnjakinja za marketing, ki je v času svoje kariere pridobivala izkušnje s področja odnosov z javnostmi, B2B in produktnega marketinga. V zadnjih devetih letih pa ji je uspelo združiti svoji dve strasti – šport in marketing. Njena predanost in ljubezen do športa ni le profesionalna, ampak tudi osebna. Redno se izobražuje s področja športnega marketinga in se aktivno tudi sama ukvarja s športom, kar nedvomno vpliva na njen pristop k marketingu in spodbuja njeno ustvarjalnost.
Vanja Žižmond

Vesna Malnar Memedovič

Vesna Malnar Memedovič je po izobrazbi Univ. dipl. slovenist in novinar. Od leta 2001 do 2010 je bila samozaposlena v kulturi, kot kulturna ustvarjalka, od leta 2011 do 2016 je opravljala delo višje svetovalke za odnose z javnostmi, informiranje in protokol na Občini Kočevje. Vesna ima številne izkušnje s področja vodenja in organizacije dogodkov, vodenja projektov, izdelave scenarijev, priprave vabil in baz podatkov – adrem, odnosov in komunikacije z javnostmi. Od leta 2016 kot direktorica vodi Javni zavod za turizem in kulturo Kočevje.
Vesna Marđonović

Vesna Marđonović se je po petih letih življenja in dela na Poljskem, vrnila v Slovenijo. Vesna je iz Varšave vodila medijske aktivnosti podjetja GlaxoSmithKline za področje 30 držav Vzhodne in Centralne Evrope,. Kot član uprave za področje Vzhodne in Centralne Evrope je bila Vesna tudi soodgovorna za vzpostavljanje kulture raznolikosti in vključevanja (Diversity and inclusion), mentorirala sodelavce ter vodila globalni proces medijskega izobraževanja znotraj za medijske ekipe in ostale deležnike, marketing, finance, procurment in management. To delo je opravljala od leta 2010, prva leta iz Ljubljane, v marketing in management pa je vpeta od leta 1994, ko je kot Country Manager vodila podjetje in s tem lansiranje blagovne znamke žvečilnih gumijev Stimorol na področju Slovenije in bivše Jugoslavije. Od takrat naprej je marketing njena strast. Novi začetki so ji izziv, in tako je kot marketing direktorica za Adriatic in Balkan lansirala blagovne znamke ustne higiene, Aquafresh, Sensodyne, Corega in Paradontax, ter jih pripeljala do pozicije vodilnih blagovnih znamk v svojih kategorijah na vseh trgih; ustanovila in vodila razvoj medijskih agencij Omnicom Media Group, OMD in PHD v Sloveniji in trgih bivše Jugoslavije ter Albanije; nato pa se je v svojem podjetju lotila coachinga. Pridobila je London Academy of Executive Coaching licenco in pokrivala predvsem področja managementa, marketinga in medijev.
Vesna se je že lotila naslednjega projekta, skupaj s slovenskim partnerjem, ki ima na Poljskem tovarno kisa, gorčice in kečapa. Skupaj sta se lotila distribucijskega posla in bosta na poljski trg lansirala proizvode iz področja Adriatika. Kot prvo sta jeseni začela lansiranje paštete številka 1 v Evropi, Argete.
Vesna Sodnik

Mag. Vesna Sodnik je certificirana vodstvena coachinja in mentorica za učinkovito komunikacijo. Z raznolikimi komunikacijskimi orodji in inovativno metodologijo pripovedne terapije posameznikom in organizacijam pomaga uresničiti osebne in poslovne potenciale, ustvarjati boljše odnose z zaposlenimi in poslovnimi partnerji ter graditi voditelje nove dobe. Vesna je odločna in energična ženska, polna kreativnih idej. Obožuje izzive in se zelo veseli dela z vsakim naročnikom. Plastika Skaza, Simobil, Krka, ProPlus, Spica International ter mnogi drugi naročniki najbolj pohvalijo njeno neizmerno zalogo energije in pozitivnosti, s katero udeležence izobraževanj skozi kreativne tehnike in uporabne trike prelevi v vrhunske govorce. Aktivno raziskovanje in dolgoletno profesionalno izpopolnjevanje ji je omogočilo razvoj številnih lastnih programov, v katerih se odsevajo njene dolgoletne izkušnje iz medijev in povezovanja poslovnih dogodkov, nevrolingvističnega programiranja, različnih psiholoških modalitet in nenazadnje aktivnega dela z ljudmi.
Vesna Šiftar

Vesna Šiftar je z letošnjim letom prevzela funkcijo Senior Vice-President skupine Publicis, kjer skrbi za implementacijo novih strateških področij v novoustanovljeni Samsung Global Publicis Team. Zase pravi, da veliko zahteva od svoje ekipe in nič manj od sebe. Vesna že vrsto let gradi uspešno mednarodno kariero in danes živi in dela v Združenih državah Amerike.
Pomemben del Vesninega življenja so tudi njeni hobiji. Potapljanje jo je naučilo, kako ostati osredotočen tudi v najzahtevnejših situacijah. Radovednost jo je popeljala po svetu, kjer je spoznavala različne kulture in sisteme vrednot, kar ji pomaga pri bolj učinkovitem vodenju ekip. Vesna si vedno vzame čas za mentoriranje, svetovanje in sodelovanje s člani svoje ekipe, ker verjame, da je lahko posameznik odličen samo takrat, ko je odlična tudi njegova ekipa.
Vid Lešnik

Vid Lešnik je vodja prodaje in partnerstev pri podjetju Povio Inc., kjer vodi sodelovanja z ambicioznimi startupi/scale-upi in uveljavljenimi podjetji pri razvoju mobilnih in spletnih aplikacij – od prvih prototipov do končnega lansiranja, predvsem na trgu ZDA. Po študiju financ in kratki epizodi v bančništvu ga je karierna pot hitro ponesla v tehnološki svet, kjer zadnjih deset let uspešno združuje razumevanje poslovanja, produktnega razvoja in prodajnih strategij.
V okviru Povia je sodeloval s številnimi uspešnimi podjetji iz ZDA in znanimi posamezniki, med njimi Alexis Ohanian (Reddit), Serena Williams, Arnold Schwarzenegger in Phoebe Gates, ter vodil projekte, ki učinkovito povezujejo tehnologijo z dejanskimi uporabniškimi potrebami. Z ekipo so uvedli pristop hitrega, z umetno inteligenco podprtega prototipiranja, ki skrajšuje prodajni cikel in omogoča bolj jasno definiranje obsega projektov že v zgodnjih fazah. Vid aktivno gradi strateška partnerstva z oblikovalskimi agencijami in skladi tveganega kapitala, s ciljem pospešiti lansiranje kakovostnih digitalnih produktov na trg.
Viktorija Radojević Mavrič

Viktorija Radojević Mavrič se je trgovski družbi Mercator pridružila leta 2014 kot izvršna direktorica marketinga v Mercator Srbija. Leta 2017 se je preselila v Slovenijo in kot izvršna direktorica skrbela za marketing in razvoj za celotno skupino Mercator. Svojo pot je začela kot direktorica sektorja za marketing v trgovski družbi Idea, kjer je bila tudi vodja sektorja za odnose z javnostmi in vodja področja za raziskave in analize. Nato pa nadaljevala kot direktorica področja marketinga za Mercator Slovenija.
Je diplomantka beograjske Fakultete za organizacijske vede, študij MBA pa je opravila na IEDC, mednarodni šoli menedžmenta na Bledu. Viktorija trdno verjame v strateško funkcijo marketinga.
Violeta Bulc

Violeta Bulc je kuratorka EcoCivilizacije, EU Komisarka za promet (2014-2019), nekdanja podpredsednica vlade Republike Slovenije, podjetnica, inovatorka, inženirka, popotnica skozi prostor in čas. Radovedna, predana, odprta za novo, vključujoča, zagovornica ljubezni, resnice, sodelovanja, radosti, sočutja.
Gradi mostove zaupanja in trajnostnega sobivanja. Violeta je 3-kratna nosilka nagrade FENIKS, GZS za svetovalni projekt leta in prejemnica treh nacionalnih nagrad za inovativnost. Je avtorica treh knjig in nosilka črnega pasu v veščinah Tae-Kwan-Do in Hap-Ki-Do. Je nekdanja kadetska jugoslovanska reprezentantka v košarki in nekdanja slovenska prvakinja v metu kopja.
Vita Jordan
Vita Jordan je tekstopiska na Agenciji 101, kjer vsakodnevno snuje komunikacijske kampanje za največje naročnike iz različnih panog. Pred tem je več kot tri leta kot tekstopiska vsebine ustvarjala tudi na digitalni marketinški agenciji POINT OUT.
Vita Virant

Vita Virant je študentka tretjega letnika dodiplomskega študija tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi na Fakulteti za družbe vede v Ljubljani. Za to smer se je začela zanimati že v srednješolski letih, saj na področju komunikologije vidi velik potencial. Svoje zanimanje je tekom gimnazijskih in študijskih let preizkusila tudi v praksi, hkrati pa še vedno raziskuje svoje sposobnosti na različnih področjih, ki jo veselijo. V drugem letniku so skupaj s svojo ekipo kolegic pri predmetu Integrirano tržno komuniciranje raziskovala generacijo Z, njihove nakupne navade in doživljanje sveta. Kot rezultat trimesečnega dela so pripravile vzorčno kampanjo, ki je bila namenjena tej generaciji, rezultate in ugotovitve pa so predstavile tudi na FMCG konferenci. V tretjem letniku je s svojo ekipo kolegov dobila priložnost nadaljnjega sodelovanju z agencijo Direkta, s katero so v okviru predmeta Marketinške in komunikacijske metrike naredili primer avtomatizacije za njihovega naročnika.
Vladimir Nardin
Vladimir Nardin je kot dolgoletni direktor poslovne enote agencije AV studio v Ljubljani s svojo ekipo prispeval k razvoju digitalnega marketinga v Sloveniji. Vodil je projekte za najuglednejša slovenska podjetja, med katerimi je bila tudi Skupina Gorenje. Po krajši samostojni poslovni poti se je odločil, da se bo preizkusil še na naročniški strani, in sicer kot vodja novega oddelka za digitalni marketing v Skupini Gorenje.
Vladimir Pakrac

Vladimir Pakrac, rojen Ljubljančan, strasten kolesar in že 7 let ljubiteljski kolesarski novinar za revijo Bicikel. Diplomant Naravoslovnotehniške fakultete, magister Ekonomske fakultete in magister v nastajanju na Mednarodni podiplomski šoli Jožefa Stefana, najbolj od vsega pa predvsem produktni vodja po srcu. Vodja produktnega razvoja v podjetju MESI, kjer se ukvarja predvsem z vodenjem ekipe produktnih vodij, oblikovalcev, kliničnih strokovnjakov in strokovnjaka za kakovost ter s strateškim in operativnim razvojem portfelja medicinskih pripomočkov v sklopu sistema MESI mTABLET.
Voranc Kutnik

Voranc Kutnik, partner v podjetju CorpoHub je agilni entuziast, certificiran Scrum Professional in prvi Management 3.0 trener v Sloveniji. Po desetih letih dela v IT-ju se je odločil, da je agilnost tista stvar, s katerim se želi ukvarjati do konca življenja. Je eden izmed začetnikov vpeljave agilnih pristopov in metode Scrum v slovenskem prostoru z bogatimi izkušnjami na področju izobraževanja in svetovanja vodjem, ekipam in organizacijam pri njihovih agilnih transformacijah.
Zala Glavič

Zala Glavič je magistrirala iz marketinga na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, svoje prve karierne korake pa je nabirala v družbi Pristop. Od leta 2013 vodi marketing in odnose z javnostmi v družinskem podjetju Perger 1757. Je večna optimistka, ki v ospredje postavlja človeške vrednote in edinstvene zgodbe.
Zenel Batagelj

Zenel Batagelj se primarno ukvarja z razvojem novih produktov ter svetovanjem ključnim naročnikom. Poglobljeno pa se posveča tudi arhitekturi, pozicioniranju in oblikovanju portfeljev znamk ter svetovanju na področju znamčenja. V mozaik svojega bogatega marketinškega znanja nenehno dodaja nove kamenčke, ki jih pridno nabira tudi v ICO svetu.
Zlatka Markovič

Zlatka Markovič je korporativna pravnica, ki si karierno pot gradi predvsem v gospodarskem pravu. Po opravljenem pravniškem državnem izpitu je bila višja pravosodna svetovalka na višjem sodišču. Izkušnje ima tudi v odvetništvu, zadnja leta pa se kot korporativna pravnica posveča zavarovalnemu pravu ter širši sferi civilnega prava. V okviru delovanja na področju varstva osebnih podatkov ima izkušnje s svetovanjem in postopki skladnosti poslovanja pri različnih podjetjih in organizacijah, s pripravo strokovnih člankov in izvedbo strokovnih predavanj ter s pregledi Informacijskega pooblaščenca.
Zoran Savin
Zoran Savin, direktor IAB Slovenija Zoran Savin ima že več kot 20 let izkušenj iz digitalnega marketinga in vodenja digitalnih projektov, panogo pa je sooblikoval v podjetjih kot so Mladina, Sonce.net, Kolektiva in Styrija, kjer je kot direktor skupine v Sloveniji vodil portala Mojedelo.com in Bolha.com. Trenutno kot svetovalec sodeluje pri projektu MOSS ter pomaga mnogim podjetjem v Sloveniji pri njihovi digitalni preobrazbi in tržni strategiji.
dr. Aleksandra Kregar
Aleksandra Kregar deluje na področju poslovnega svetovanja, ki združuje vsa njena dosedanja znanja in izkušnje v korporativnem svetu. Posveča se svetovanju na področju strateškega marketinga ter na področju postavitve kulture in reputacije podjetja kot delodajalca. Po njenih izkušnjah se dejanska korist zgodi, ko so poslanstvo in vizija ter strategija in kultura podjetja usklajeni in podprti s strani vodstva.
Pred tem je od leta 2000 delovala v marketingu v živilski industriji. Leta 2005 je kot Vodja razvojnega marketinga sodelovala pri združitvi (pripojitev Droga in Kolinske, nakup podjetij Grand Prom in Štark v Srbiji). Po prevzemu Atlantic Grupe leta 2010 je opravljala različne funkcije v Skupini, najprej kot Direktorica centralnega marketinga in kasneje kot Direktorica korporativne strategije. Pred prihodom v Drogo Kolinsko je bila Vodja blagovne znamke v Renault Slovenija.
Kot arhitektka je ustvarila zanimivo karierno pot, ki je vedno temeljila na integriteti, proaktivnosti in radovednosti. Po MBA študiju na IEDC Bled, je v letu 2005 zaključila še magistrski študij. Akademski svet ji z zagovorom doktorata v letu 2021 ostaja pomemben del njenega profesionalnega življenja. Pogosto predava na različnih strokovnih in akademskih dogodkih. Je tudi članica Nadzornega odbora DMS.
dr. Aleš Pustovrh

Aleš Pustovrh je po diplomi na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani magistriral na mednarodnem IMB programu na isti fakulteti. Po zaključku šolanja se je začel intenzivno ukvarjati s podjetništvom in ustanovil več manjših podjetij in aktivno sodelovati s startup podjetji. Skupaj s sodelavci je ustanovili projekt COINVEST, v okviru katerega so v Sloveniji organizirali največjo investicijsko konferenco za povezovanje investitorjev tveganega kapitala in slovenskih startup podjetij. Od takrat naprej intenzivno sodeluje s startupi ter letno vidi med 300 – 500 različnih predstavitev startupov iz celega sveta. Zadnjih 10 let je zato tudi v stiku s podjetniškim ekosistemom v JV in Srednji Evropi. Po dveletnem delu v tujini – kot raziskovalec na univerzi v Trstu – je doktoriral na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani in se tam zaposlil kot asistent. V istem obdobju je s skupino sodelavcev ustanovil ABC pospeševalnik. V zadnjih 2 letih so postavili podjetniški podporni ekosistem, ki ima poleg Ljubljane lokacije že v Münchnu in v San Jose-ju (Silicon Valley). Do sedaj so pospešili že več kot 50 startup podjetij. V sklopu ABC pospeševalnika so ustanovili tudi lasten sklad tveganega kapitala, kjer je Aleš eden od partnerjev.
