dr. Andrej Pompe

Direktor FEBBS Ljubljana, programski vodja in svetovalec v ustanovi BrandBusinessSchool ter partner in strateški svetovalec v agenciji Formitas

Svojo profesionalno pot je pričel kot tržni raziskovalec in vodja sejemske dejavnosti v podjetju Iskra. Za tem ga je za kratek čas je odneslo v svet oglaševanja, kjer je svojo kariero pričel kot direktor projektov v oglaševalski agenciji Studio Marketing, kasneje pa tudi kot marektinški direktor v računalniškem podjetju Hermes Plus. Leta 1991 je skupaj s partnerjema ustanovil agencijo za tržne komunikacije Formitas BBDO, kjer je dobro desetletje opravljal delo kreativnega direktorja. V zadnjih letih pa v Fomitasu deluje kot svetovalec za strateška komunikacijska vprašanja. Je predsednik in idejno-vsebinski vodja mednarodne poslovne šole BrandBusinessSchool ter predavatelj na Fakulteti za podjetništvo in Centru višjih šol GEA College, Visoki šoli za poslovne vede B2 in Visoki šoli za gostinstvo in turizem Bled. Leta 2004 je bil skupaj s sodelavci izvajalec prve študije brandinga v Sloveniji, veliko študij s področja trženja in brandinga pa je strnil tudi v strokovne članke in knjige. Leta 2014 je doktoriral na temo Znamke mesta. Kot predavatelj se redno udeležuje različnih okroglih miz, predavanj in simpozijev, sodeluje pa tudi v strokovnih komisijah in žirijah. Svojo ustvarjalnost pa rad izraža tudi skozi glasbo. 

dr. Anja Svetina Nabergoj

izredna profesorica za podjetništvo na Ekonomski fakulteti v Ljubljani

Dr. Anja Svetina Nabergoj je izredna profesorica za podjetništvo na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kjer poučuje podjetniške predmete po t. i. design thinking metodologiji. Od leta 2011 je predavateljica na Hasso Plattner Institute of Design na Stanfordski univerzi, kjer vodi poslovna izobraževanja o inovativnosti in ustvarjalnosti za predstavnike vodilnih svetovnih in Fortune 500 podjetij.

Je ustanovna članica skupine Research as design, ki je razvila program za uvajanje design thinking metodologije v doktorski študij in znanstveno raziskovanje. S skupino ChangeLabs na Stanfordu uči podiplomski interdisciplinarni predmet “Collaborating with the future: Launching Large-Scale SustainableTransformations” in razvija metodologijo za razvoj obsežnih intervencij, kot sozmanjšanje porabe energije, dostop do zdravstvenih in finančnih storitev v državah v razvoju ter ter vodi projekte in delavnice za naročnike, kot so Billand Melinda Gates Foundation, JetBlue, Visa, GM, Kellogg, Hyatt in Genentech.

Pri svojem delu s podjetji se osredotoča predvsem na to, kako posameznikom in skupinam v podjetjih pomagati razviti ustvarjalni potencial in vgraditi inovativnost v vsakodnevne poslovne procese. S skupino iz podjetja SPA je razvila podiplomski predmet»Organizational Psychology of Design Thinking«, ki se osredotoča na strateški razvoj inovativnosti v velikih podjetjih. Svoje znanje redno prenaša tudi v slovenska podjetja in organizacije. Anja verjame v moč empatije in poglobljenega razumevanja uporabnika za uspešen razvoj in implementacijo inovacij.

dr. Gašper Pavli

Kreativni direktor, SportMediaFocus

Nekdanji teniški igralec je svojo športno pot in izobraževanje združil s selitvijo v London leta 2004, kjer je kot štipendist na London Metropolitan University končal študij BA Športni management in za tem podiplomski študij MA Marketing. Med leti 2004 in 2009 je v Veliki Britaniji s teniško ekipo London Metropolitan University osvojil pet naslovov britanskega prvaka – štiri kot igralec in enega kot trener. Leta 2007 je v Moskvi z ekipo osvojil naslov evropskega univerzitetnega prvaka, leta 2009 pa kot trener ekipo pripeljal do naslova evropskih prvakov v Dublinu. Strast to tenisa in športnega managementa ter marketinga je združil v sodelovanju s teniškim igralcem Blažem Kavčičem, s katerim je kot manager in agent sodeloval deset let med 2010 in 2019. Po vrnitvi v Slovenijo je pot nadaljeval v agenciji SportMediaFocus, kjer je načrtoval sponzorske strategije in koncepte, ustvarjal sponzorske zgodbe in upravljal z akcijami znamk prisotnih v športu, v zadnjem obdobju tudi kot kreativni direktor, režiser filmov in oglasov ter pisec tekstov. Kot član ožjega organizacijskega odbora je sodeloval pri največjih športnih dogodkih v Sloveniji kot so EuroBasket2013, UEFA Euro Futsal 2018, Eurovolley 2019. Leta 2015 je na Fakulteti za družbene vede (Univerza v Ljubljani) zaključil doktorski študij, smer Tržno komuniciranje - Humanistika in družboslovje, z doktorsko disertacijo z naslovom Marketinški koncept v športnem sponzorstvu. Je tudi asistent na Fakulteti za šport in občasni predavatelj na Ekonomski fakulteti.

dr. Jaka Lindič

Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani

Dr. Jaka Lindič je serijski podjetnik, poslovni angel, profesor in raziskovalec, specializiran za vitke pristope k inoviranju in inoviranje poslovnih modelov. Je docent za podjetništvo in inovativnost na ljubljanski Ekonomski Fakulteti. Bil je tudi gostujoči raziskovalec na Univerzi Berkeley v ZDA in sodelavec podjetniškega pospeševalnika SkyDeck, ki je del Univerze Berkeley. Jaka je med drugim ustanovitelj in nekdanji direktor največjega starševskega portala v regiji, ki ga je prodal strateškemu partnerju in soustanovitelj podjetja eŠola, ki se ukvarja s SaaS rešitvijo za šole in je v manj kot treh letih doseglo 80 % tržni delež med slovenskimi srednjimi šolami in močno nadpovprečne marže v panogi. Ukvarja se tudi s poslovnim svetovanjem za večje slovenske organizacije (Abanka, BHS, Gorenje …).

dr. Mark Pleško

Soustanovitelj in direktor (Cosylab)

Dr. Mark Pleško se je rodil leta 1961 in postal doktor fizike jedra in osnovnih delcev pri 25 letih. Leta 1996 je zaključil študij MBA na IEDC Bled z odliko. Je ustanovitelj in direktor družbe Cosylab, ki je zraslo v mednarodno podjetje s preko 150 zaposlenimi in je vodilno na svetu v svoji niši krmilnih sistemov za jedrske pospeševalnike ter za protonsko terapijo raka. Podjetje ima podružnice na Japonskem, v ZDA, Kitajski, Švedski in Švici. Med stotimi strankami na petih celinah sodijo največji svetovni nacionalni laboratorij. Sodelujejo v mednarodnih projektih kot so CERN, mednarodni fuzijski projekti TER, SLAC na Stanfordu in KEK na Japonskem. Dr. Pleško je prejel nagrado Evropskega društva za fiziko za nadzorne sisteme v eksperimentalni fiziki v letu 2001, je redni član Inženirske akademije Slovenije od leta 2017 ter nominiran za podjetnika leta 2014. Bil je predsednik uprave italijanske družbe KYMA srl in predsednik nadzornega sveta slovenskih podjetij Fotona in Evolve.Trenutno je direktor družb Cosylab, Tehnodrom in Letrika Sol, član upravnega odbora švicarske družbe AAT, predsednik upravnega odbora Inštituta "Jožef Stefan", član upravnega odbora Društva za promocijo in tehnično kulturo (ZOTKS) ter član Programskih svetov Fakultete za računalništvo in informatiko ter Fakultete za matematiko in fiziko Univerze v Ljubljani. Dr. Pleško je od leta 2013 član EU-Japan Business Round Table, skupne 50 predsednikov in direktorjev največjih in najvplivnejših podjetij iz EU in Japonske, ki dajejo priporočila EU komisiji in japonski vladi v gospodarskih zadevah.

dr. Matevž Rašković

Director Postgraduate Programme in International Business School of Marketing and International Business, Victoria University Wellington

Matevž Rašković od februarja 2018 živi in predava o mednarodnem poslovanju na univerzi Victoria v Wellingtonu, pred tem je bil predavatelj na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kot gostujoči predavatelj pa je predaval tudi na Zhejiang School of Management, Kitajska, na univerzi v Šanghaju, v Južni Koreji, Berlinu, na Irskem, v Združenem kraljestvu ... Doktoriral je na ljubljanski Ekonomski fakulteti, bil pa je tudi gostujoč doktorski študent na prestižni ameriški univerzi Harvard.

Je tudi gostujoči sourednik priznanih evropskih akademskih revij Journal of Business Research in European Journal of International Management. Matevž deluje v programskih svetih številnih domačih in tujih konferenc ter je član odborov različnih organizacij, ki se ukvarjajo z mednarodnim poslovanjem (AIB, EIBA). Bil je tudi svetovalec finančnega ministrstva Republike Slovenije na področju ekonomskega sodelovanja s Kitajsko.

dr. Miha Kovač

Dr. Miha Kovač je doktor znanosti in redni profesor s področja bibliotekarstva, magister menedžmenta in diplomirani komparativist, ki se raziskovalno ukvarja s svetovnim knjižnim trgom in knjigo kot medijem. Bil je odgovorni urednik revije Mladina, urednik in vodja uredništva založbe DZS, profesor na Filozofski fakulteti in odgovorni urednik slovenske izdaje revije National Geographic. Zdaj je glavni urednik založbe Mladinska knjiga.

dr. Mitja Pirc

Dr. Mitja Pirc, direktor, Kearney

Dr. Mitja Pirc je direktor v družbi Kearney in že več kot petnajst let deluje na področju poslovnega svetovanja, analitičnih rešitev in razvoja novih konceptov poslovanja in trženja. Svetoval je več kot tridesetim startupom in več kot petdesetim vodilnim slovenskim, regijskim in evropskim podjetjem iz sektorjev trgovine, izdelkov vsakdanje potrošnje, telekomunikacij, zavarovalništva, bančništva, energetike, avtomobilizma in farmacije. Več let je vodil Pristop Poslovno svetovanje ter Indigo Consulting. V preteklosti je delal za A.T. Kearney, SAS Institute in Deloitte ter bil soustanovitelj start-upa. Predaval je na priznanih svetovnih (Insead, IESE, IE, ESMT) in slovenskih šolah (EF, FMF, FDV) ter na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah ter dogodkih.

Je diplomant teoretične matematike ljubljanske Fakultete za matematiko in fiziko, na Stockholm School of Economics (SSE) je magistriral iz mednarodnega poslovanja in ekonomije, na Univerzi Pompeu Fabra (UPF) v Barceloni pa je pridobil doktorat ekonomskih znanosti iz vedenjske ekonomije. Je tudi prejemnik Arhimedove nagrade evropske komisije. Predaval je na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah in dogodkih, predaval je za številne slovenske stanovske organizacije - DMS, SOZ, SMK, Združenje Manager. Leta 2014 je bil predavatelj na TEDx Ljubljana. Dr. Mitja Pirc je bil predsednik upravnega odbora DMS v obdobju 2017-2020, v trenutnem mandatu pa je član nadzornega sveta DMS.

dr. Nataša Grlj

Vodja Oddelka za fotometrijo in homologacijske pisarne, Hella Saturnus Slovenija

Dr. Nataša Grlj že nekaj let dela v podjetju Helli Saturnus Slovenija, članu mednarodnega koncerna Hella, enega večjih izdelovalcev avtomobilskih luči. Zadnjih nekaj mesecev vodi Oddelek za fotometrijo in homologacijsko pisarno. Delo je odgovorno, saj je validacija svetlobne opreme in nato njena homologacija, zadnji korak razvoja, preden izdelek spustijo v proizvodnjo in posledično na trg.

Obdobje med letoma 2008 in 2012 je preživela na Mikroanalitskem centru Instituta Jožef Stefan. Tam so s pomočjo ionskega pospeševalnika opravljali elementno karakterizacijo vzorcev s pomočjo ionskih metod. Poleg neprestanega iskanja izboljšav na starih ter razvoj novih merskih metod, opreme, razvoja analiznih načinov, obdelav izmerkov ter teoretičnih modelov, so pri raziskavah tesno sodelovali s strokovnjaki iz različnih področij.

Na Univerzi v Novi Gorici je štiri semestre vodila vaje iz fizike za 1. letnik študijskega programa Okolje. Pri tem je razvila tako svoje pedagoške kot tudi komunikacijske sposobnosti. 

Na Primorskem inštitutu za naravoslovne in tehnične vede (današnji Inštitut Andreja Marušiča) Univerze na Primorskem je delala na Oddelku za tehnologijo. V prvi vrsti je bila zadolžena za merjenje in analizo kakovosti zraka v Luki Koper, kjer je s pomočjo gravimetrične metode merili količino prašnih delcev v zraku. V lanskem letu je bila Nataša Grlj nominirana za naziv inženirka leta.

dr. Samo Rugelj

publicist

Dr. Samo Rugelj je magistriral iz evropske filmske industrije in doktoriral iz knjigarstva. Bil je v vodstveni ekipi, ki je postavila in pognala ljubljanski Kolosej. Je odgovorni urednik Premiere, revije o filmu in Bukle, revije o knjigah ter avtor petih knjig, zadnja med njimi je Gledalec/bralec (2009). Ima tri otroke, s katerimi se najraje potepa po hribih, na urbanih potovanjih pa z njimi pogosto obiskuje tudi knjigarne in kinodvorane.

dr. Vesna Miloševič Zupančič

Strokovna direktorica, e-Študentski Servis

dr. Vesna Miloševič Zupančič je po izobrazbi doktorica znanosti iz področja organizacijsko-kadrovskih študij. Že 20 let se ukvarja z mladimi, trgom dela, zaposlovanjem mladih, študentskim delom in kompetencami. Zadnjih 15 let je zaposlena pri največjem podjetju za posredovanje študentskih del v državi, na e-Študentskem Servisu, kot strokovna direktorica in strokovnjakinja za mlade in trg dela. Vesna je tudi predavateljica in avtorica različnih strokovnih prispevkov.

dr. Vesna Žabkar

Redna profesorica za področje trženja, Ekonomska fakulteta UL

Vesna Žabkar je redna profesorica za področje trženja, Ekonomska fakulteta UL, kjer predava trženjsko komuniciranje in strateško analizo trženja. Njeni raziskovalni interesi vključujejo vlogo trženja znotraj podjetij, uspešnost trženjskega komuniciranja, odgovornosti in trajnosti .Izobraževala se je na doktorskem programu na Northwestern University, ZDA ter bila gostujoča profesorica na Univerzi na Dunaju.

Je članica DMS, AMA, AMS in EMAC ter avtorica oz. soavtorica člankov v strokovnih in znanstvenih revijah v Sloveniji in v tujini, med drugim v Journal of Advertising Research, Journal of Marketing Management in International Marketing Review.

dr. Vildana Sulić Kenk

Vodja razvojne skupine, Fotona d.o.o.

Od leta 2015 Vildana Sulić Kenk vodi razvojno skupino v podjetju Fotona, kjer skrbi za optimizacijo procesov v razvoju, kibernetsko varnost programskih orodij in inovativne rešitve programske opreme. Pri razvojnih projektih sodeluje vse od zasnove do vpeljave izdelka v proizvodnjo ter registracijo po svetovnih trgih.

Pred tem je delovala v podjetju Kolektor orodjarna, že šest let pa deluje kot predavateljica na Izobraževalnem centru energetskega sistema - ICES Ljubljana. Doktorica znanosti je izobrazbo pridobila na Fakulteti za elektrotehniko v Ljubljani, kjer je kot mlada raziskovalka in kasneje asistentka z doktoratom sodelovala na različnih projektih v okviru laboratorija za strojni vid. V letošnjem letu je nominirana za naziv inženirka leta.

dr. med. Željko Ćurić

Zdravnik in soustanovitelj ter direktor, O. K. Consulting

Željko je po poklicu je zdravnik in je soustanovitelj ter direktor podjetja O. K. Consulting. V letu 1993 se je iz Dubrovnika preselil v Ljubljano. Specializiran je za delo na področju svetovanja, izobraževanja, treninga in klinične psihoterapije. Njegovo delovno področje obsega individualna in skupinska svetovanja, izobraževanja, usposabljanja in treninge na področju poslovne in športne psihologije ter psihoterapije. Željko svetuje tudi Specialni enoti Policije pri zahtevnih pogajanjih v kriznih situacijah.

mag. Leon Korošec

Direktor zimske divizije in podpredsednik skupine Elan

Leon Korošec je direktor zimske divizije in podpredsednik skupine Elan. V družbi Elan je na različnih funkcijah zaposlen od leta 2001. V času lastniškega preoblikovanja je bil član uprave, po tem postopku je pod novimi lastniki prevzel vodenje zimskega programa, ki predstavlja dobro polovico prihodkov celotne skupine. Odgovoren je za poslovanje divizije in njenih podružnic po svetu ter poroča upravnemu odboru skupine Elan. Poleg tega je tudi svetovalec glavnega direktorja skupine KJK Sports iz Luksemburga.

Po izobrazbi je magister ekonomskih ved. Kot direktor divizije pokriva in se izpopolnjuje na vseh poslovnih področjih, po strokovni plati pa največ pozornosti posveča področju trženja. Marketing razume kot strateško funkcijo podjetja, pomembno tako za izgradnjo prepoznavnosti blagovne znamke kot tudi za oblikovanje kulture podjetja. Verjame, da so zaposleni in blagovna znamka dve ključni vrednosti podjetja, kateri je potrebno skrbno negovati in razvijati. Aktivno se udeležuje seminarjev in konferenc, kot gostujoči predavatelj z veseljem deli svoje izkušnje in znanje z novimi generacijami tržnikov.

mag. Mario Ivankovič

Channel Manager at Hilti Group

Mario Ivankovič od konca leta 2014 vodi strateški in operativni marketing v Skupini SIJ. Vodi projekte, kot so vzpostavitev centralizirane marketinške funkcije, vpeljava CRM sistema, oblikovanje in vpeljava produktih blagovnih znamk. Pred tem je bil zaposlen v prodaji Acroni.


mag. Tadeja Knaflič

diplomirana psihologinja z magisterijem ekonomskih znanosti

Mag. Tadeja Knaflič je diplomirana psihologinja z magisterijem ekonomskih znanosti. Zaposlena v kadrovski službi, kjer ureja in usklajuje kadrovske zadeve z vodstvom podjetja, opravlja psihološka testiranja, selekcijske postopke in usmerjanje, meri organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih, skrbi za izobraževanje in razvoj kadrov ter izvaja organizacijo in izvedbo izobraževanj. V sodelovanju s kolegi je izvedla raziskavo o učinkih, ki jih imajo družini prijazni ukrepi za podjetje, ter analizirala dobljene rezultate. Prispevek na temo učinkov ukrepov za podjetje je predstavila na mednarodni konferenci MIC 2010. Raziskava se nadaljuje poglobljeno in razširjeno, hkrati pa pripravlja raziskavo o usklajevanju poklicnega in družinskega življenja, ki bo izvedena na zaposlenih.

mag. Vanesa Čanji

mag. Vanesa Čanji, direktorica, Fit media d.o.o. / Zelena Slovenija

mag. Vanesa Čanji, direktorica, Fit media d.o.o. / Zelena Slovenija je strokovnjakinja s področja trajnostnega razvoja in komuniciranja, predavateljica na Akademiji Zelena Slovenija, z več kot 20 letnimi izkušnjami. Je svetovalka številnim velikim korporacijam na mednarodnih trgih s področja trajnostnega razvoja. Posebej je specializirana za snovanje trajnostnih strategij, tudi v povezavi z blagovnimi znamkami, upravljanjem s trajnostnimi in podnebnimi tveganji ter trajnostnim poročanjem. Trajnostni projekti, ki jih je vodila, so prejeli več nacionalnih in mednarodnih priznanj (trajnostno poročanje, kampanje s področja trajnostnega razvoja, trajnostni urbani razvoj). Kompleksne trajnostne projekte, skladne z mednarodnimi standardi in metrikami, povezuje s komuniciranjem.

prof. dr. Andreja Jaklič

Fakulteta za Družbene vede

Andreja Jaklič je profesorica in raziskovalka v Centru za mednarodne odnose na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. Doktorica mednarodne ekonomije pri svojem delu raziskuje mednarodno podjetje, globalno ekonomijo in položaj Evropske unije v mednarodni ekonomiji. Središče njenega zanimanja so teme: internacionalizacija, uvoz, investicije na tuje trge, strategije vstopa na tuje trge, multinacionalke in njihov vpliv na ekonomijo, rast podjetij, produktivnost in inovativnost. Sodelovala je pri številnih mednarodnih projektih in z različnimi državnimi institucijami ter mednarodnimi podjetji. Kot gostujoča predavateljica je delovala na številnih fakultetah po Evropi in na Kitajskem, njena dela pa objavljajo vodilni strokovni mediji na področju poslovanja.

Črt Podlogar

Ecommerce Marketing Manager, Sensilab

Črt Podlogar v digitalni industriji deluje deset let. Kot vodja projektov je delal za velikega spletnega trgovca v regiji Srednje in Vzhodne Evrope, kjer je skrbel za razvoj spletnih strani, nadgradnjo in optimizacijo stopenj konverzije v ekosistemu več kot stotih spletnih strani. Po nekaj letih, ki jih je posvetil razvoju spletnih strani in optimizaciji stopenj konverzije za povečanje spletne prodaje in prihodkov, je prešel na področje digitalnega oglaševanja. Zadnja leta se tako osredotoča na različne vidike marketinga učinkovitosti kot vodja projektov in digitalni strateg, pri čemer pomaga srednje velikim in velikim podjetjem doseči njihove prodajne rezultate.

Špela Cocej Minatti

Regional Brand Building manager (Atlantic Grupa)

Špela Hus

Izvršna direktorica, Gimnastična zveza Slovenije

Špela Hus je nekdanja atletinja, ki se je po zaključeni dvojni diplomi na Utah State University iz ekonomije in mednarodnega poslovanja vrnila v Slovenijo, kjer je na Atletski zvezi Slovenije delala kot poslovna sekretarka. Tam je v sklopu mednarodnega delovanja postala članica European Athletics Young Leaders skupine, med leti 2018 in 2022 pa je skupino tudi vodila. Od januarja 2020 je izvršna direktorica Gimnastične zveze Slovenije, kjer je izvedla uspešno finančno sanacijo zveze. Ključni področji, ki ju pokriva, sta finance in marketing. Trenutno med drugim sodeluje pri ustvarjanju Young Leaders skupnosti znotraj European Gymnastics, ki je leta 2024 organizirala prvi Young Leaders forum.

Ker ji je šport nepredstavljivo spremenil življenje, si želi isto tudi za druge. Področja, ki so ji še posebej blizu, so kreiranje priložnosti za mlade preko mladinskih skupnosti v športu, projekti za opolnomočenje žensk in mednarodno delovanje, še vedno pa ima v lasti državni rekord med mlajšimi mladinkami.

Špela Lokovšek

Chief Operations Officer, Proximity Paris

Špela Lokovšek od leta 2014 deluje v Franciji, sprva kot Strategic Deployment Director v podjetju CLM BBDO, Paris. Septembra 2020 je nastopila pozicijo Chief Operations Officer v agenciji Proximity Paris, katere največji naročnik je podjetje Peugeot. Pri svojem delu se ukvarja s procesi znotraj agencijske verige, s sodelovanjem z drugimi agencijami ...

Špela Redjko

Bisnode Bosnia And Herzegovina Manager

Špela Žorž

Direktorica, SHIFT

Špela Žorž je v 23 letih svoje karierne poti dodobra preizkusila dve strani marketinškega trikotnika – agencijsko (Luna\TBWA ter Grey Ljubljana / SHIFT) in naročniško (Renault Slovenija ter Kranjska investicijska družba). Sodelovala je pri upravljanju in ustvarjanju nekaterih največjih slovenskih in tujih blagovnih znamk.

Danes je direktorica in solastnica agencije Shift (bivšega Grey Ljubljana), kjer opravlja tudi funkcijo strateške direktorice. Z umikom mednarodne oglaševalske mreže Grey iz Slovenije je Špela skupaj s Sabino Luskovnik preoblikovala Grey Ljubljana v agencijo SHIFT z lokalnim lastništvom, osredotočenim na strateško in kreativno komunikacijo, ki je že v enem letu od svojega nastanka osvojila laskavi naslov Agencije leta 2022.

Špela je tudi predavateljica, mentorica, članica žirij in aktivna članica strokovnih združenj. Med leti 2015 – 2020 je bila članica upravnega odbora DMS, od leta 2020 do 2022 pa predsednica upravnega odbora SOZ.

Žan Žveplan

Kreativni direktor, Outfit7

Žan Žveplan je kariero v marketingu začel na oglaševalski agenciji Pristop, kjer se je več let uril kot tekstopisec. Svojo navdušenost za gejming in pisanje je združil na Outfit7, kjer deluje kot kreativni direktor in skupaj s svojo ekipo snuje kampanje njihovih svetovno uspešnih mobilnih aplikacij.

Žare Kerin

Kreativni direktor v agenciji Futura DDB

Žare Kerin, kreativni direktor v agenciji Futura DDB. Kreator več poznanih blagovih znamk: Telekom Slovenije, Barcaffe, Mu, Maxim, Paloma, Zavarovalnica Sava, Vzajemna, Slovenska filharmonija, Bjana, Dana, Zemono, LifeClass, Bled Rose, Kratochwill …

Več kot 250 mednarodnih nagrad, med njimi 11x Red Dot. Dela objavljena v mednarodnih strokovnih publikacijah.

Žiga Gliha

Direktor integriranega tržnega komuniciranja, Pristop

Žiga Gliha je svojo dvajsetletno karierno pot začel v prvem večjem slovenskem startupu OpenAd.net, ki je bil hkrati tudi prva svetovna crowdsourcing platforma za kreativne marketinške koncepte, kjer je odkrival vpliv tržne komunikacije na svet. Kasneje je kot direktor projektov na Futuri DDB raziskoval slovensko medijsko krajino, analiziral tržne podatke ter soustvarjal marketinške komunikacije in strategije za različne blagovne znamke doma in v tujini. Danes že osmo leto deluje znotraj Skupine Pristop, trenutno na delovnem mestu direktorja integriranega tržnega komuniciranja. Njegova poglavitna vloga je vodenje in razvoj oddelka ter prenašanje izkušenj na mlajše sodelavce. Ob tem pa še vedno aktivno svetuje naročnikom na projektih strateškega razvoja blagovnih znamk, komunikacijskih strategij in znamčenja, predvsem na področju bančništva, zavarovalništva, avtomobilizma, FMCG industrije in javnih naročil. V času dela znotraj agencijskih timov je vodil veliko uspešnih in nagrajenih projektov ter številnim naročnikom pomagal pri doseganju marketinških ciljev, ki prinašajo poslovne rezultate. Zavzema se za povečevanje ugleda marketinškega poklica in za prenos dobrih praks v vsakdanje delo.

Žiga Koščak

Direktor in PR, Fundacija Goran Dragić

Žiga Koščak že več kot desetletje deluje v PR-ju in športnem marketingu, v svoji dosedanji karieri pa je deloval tako na strani sponzorja in sponzoriranca kot tudi na strani agencije, ki je omenjena subjekta povezovala. Po delu v agenciji Propiar je kariero nadaljeval v agenciji Sportelement, kjer je skrbel za sponzorske aktivacije podjetij kot so Telemach, Sberbank, Spar, Petro in drugi. Karierno pot je nadaljeval na Teniški zvezi Slovenije kot direktor marketinga in PR, nato pa v družbi Petrol, kjer deluje v Oddelku za Korporativno komuniciranje ter je zadnjih sedem let pokrival tudi področje sponzorstev in donacij. V tem času je sodeloval z največjimi nacionalnimi športnimi zvezami (NZS, KZS, TZS, OZS, SZS, BZS, OKS in GZS), različnimi klubi (KK Cedevita Olimpija, HDD Jesenice, NK Bravo,…) in ključnimi športnimi dogodki (EuroVolley 2019, Planica, EURO 2024, WTA Portorož). Zadnjih pet let je direktor in PR predstavnik Fundacije Goran Dragić, Goranov košarkarski kamp in ostale projekte pa vodi že zadnjih 10 let. Je tudi član upravnega odbora Zveze Anite Ogulin & ZPM in predsednik Zveze prijateljev mladine Fužine.

Žiga Novak

Ustanovitelj in direktor, Skupina Orehov gaj

Žiga Novak je podjetnik, moderator, trener kreativnega razmišljanja, snovalec doživetij in strokovnjak za uporabo metode igre za izobraževanje in zabavo. Na področju vsestranskega razvoja ljudi se strokovno izobražuje od leta 1999, ko se je s Sorosevo štipendijo udeležil enoletnega programa fundacije Open Society Institute za razvoj bodočih voditeljev Centralne in Vzhodne Evrope (Boston, ZDA). Kasneje je diplomiral na Univerzi v Ljubljani, magistriral na London School of Economics in se strokovno izpopolnjeval na Leeds Metropolitan University. Od leta 2007 se podaja v različne podjetniške projekte na področju izobraževanja, organizacije dogodkov in poslovnega turizma. Od začetka leta 2013 kot solastnik, poslovni in kreativni direktor gradi izobraževalno in prireditveno skupino Orehov gaj, v okviru katerega deluje prireditveno središče Orehov gaj (www.orehovgaj.si), pa tudi teambuilding agencija Team Building Lab (www.teambuildinglab.si) in cela vrsta drugih blagovnih znamk (Zdrava ekipa, Sekiromet, Magic Cocktails).

Žiga Vraničar

Vodja strateškega razvoja, Renderspace

Žiga Vraničar je vodja strateškega razvoja v digitalni agenciji Renderspace. Posveča se razumevanju kompleksnega vesolja medsebojne povezanosti med uporabniki in potrebami podjetij in organizacij, kar ga je vodilo v delo na raznolikih projektih s področij strateškega marketinga, komuniciranja, raziskav, uporabniške izkušnje in storitvenega oblikovanja za domače in mednarodne naročnike.

Živa Deu

Vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi, Atlantic Grupa

Živa Deu je vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi pri Atlantic Grupi. Pod njenim vodstvom je Argeta izdala zbirateljske NFT-je, lani pa so navdušili z Zgodbarčkom – orodjem na osnovi GPT tehnologije, ki ustvarja personalizirane zgodbe za otroke. V digitalni marketing je vstopila prek spletne prodaje ter PPC oglaševanja. Z vidnimi rezultati, med katerimi je bila tudi nagrada za najboljšega spletnega trgovca 2016, je pri STO dobila priložnost vodenja digitalnih kampanj na več kot 20 tujih trgih. Uspešno soočanje s kompleksnostjo digitalnega nastopa v takem obsegu in priznanja, ki so jih prejele kampanje tudi na mednarodnem nivoju, jo je leta 2019 pripeljala do Atlantic Grupe, kjer kot vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi skrbi za celovito digitalno prisotnost na več kot 15 trgih.

Živa Deu, ki je naziv digitalne strokovnjakinje prejela na podiplomskem izobraževanju Inštituta za digitalni marketing v Dublinu, je leta 2021 postala WEBSI digitalka leta, naslov digitalna osebnost leta 2024 pa so ji letos podelili organizatorji Diggita, Marketing Magazin.

Živa Prelog

Vodja analitike in raziskovanj, Renderspace

Živa Prelog je strokovnjakinja na področju tržnega raziskovanja, strateškega in digitalnega marketinga, s poudarkom na poznavanju psihologije uporabnikov in poglobljenem razumevanju nakupnega vedenja. Ima več kot 9 let izkušenj na področju tržnih raziskav, psihologije potrošnika in digitalne analitike.

Specializirana je za področje digitalnega marketinga, kjer strateško svetuje tako na tujih, kot tudi domačih trgih. V svoji karieri je sodelovala s podjetji in organizacijami, kot so Vrhovno sodišče RS, Greentube, NLB, Unitur, Sava turizem, Hoteli Bernardin, Merkur, Petrol, Tom Tailor, Telekom Slovenije, Piazz in DM drogerie markt.

Živa Rus

Predsednica Študentske sekcije Društva za marketing

Živa Rus je z januarjem prevzela funkcijo predsednice v Študentski sekciji Društva za marketing in vodje programa na študentski marketinški konferenci Fanfara. Po končani diplomi na Ekonomski fakulteti, smeri Mednarodnega poslovanja, si je vzela leto premora in delala v marketinški agenciji Internavti, trenutno pa opravlja magistrski študij na programu IMB. Po naravi zelo komunikativna in zgovorna, obožuje razvijanje vrlin vodenja, ustvarjanja novih stikov in spoznavanje sveta marketinga. Ljubiteljica počasnih juter in preživljanje prostega časa v naravi, se v prihodnosti vidi v ekipi toplih odnosov in ustvarjanju zgodb, ki trajajo.

Živa Čižman

CMO, WeTeh

Živa Čižman je direktorica marketinga v podjetju WeTeh, ki upravlja najhitreje rastoče spletne primerjalne portale v regiji Adriatic. V preteklosti se je kalila pri velikanih, kot so Outfit7, Google, Goldbach in Danone, in sicer na področjih upravljanja blagovne znamke, razvoja podjetništva in digitalnega trženja. Strast, drzno vodenje in trdna tla pod nogami so tiste lastnosti, zaradi katerih je Živa nekaj posebnega.

Leta 2016 se je pridružila podjetju Outfit7 in kot podpredsednica marketinga prispevala k temu, da je podjetje doseglo nekaj najpomembnejših mejnikov, med drugim lansiranje vodilnih produktov, ki so presegli rekorde. Odgovorna je bila za distribucijo vse obširnejšega portfelja iger Outfit7, nadzorovala je vse marketinške dejavnosti in bila gonilna sila strateškega razvoja blagovne znamke Govoreči Tom in prijatelji (Talking Tom and Friends), ki je najbolj priljubljena intelektualna lastnina podjetja. Živa ima za povrh čudovitega sina, ki vsem mačkam pravi Tom – kar pa verjetno ni naključje.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam