Blaž Zupan

Blaž Zupan je docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Sodeluje pri številnih predmetih s področja podjetništva, še posebej je specializiran za razvoj novih produktov in storitev. Poleg pedagoškega in raziskovalnega dela je ustanovitelj in solastnik več podjetij v Sloveniji in tujini, iz nekaterih je tudi uspešno izstopil s prodajo deleža. Deluje tudi kot svetovalec tako velikim podjetjem kot podjetnikom začetnikom s področja inovativnosti, razvoja poslovnih priložnosti, vodenja in optimizacije procesov.
Blaž Zupan

Dr. Blaž Zupan je redni profesor na Fakulteti za računalništvo in informatiko. Predava in raziskuje na področju odkrivanja znanj iz podatkov, strojnega učenja in umetne inteligence. Na FRI-ju vodi dvajsetčlanski laboratorij za bioinformatiko. Svoja dela je objavil v več kot sto člankih, ki so skupaj prejeli več kot deset tisoč citatov. Blaž je prejemnik Puhove nagrade (2022), Zoisovega priznanja (2010), dveh Zlatih plaket Univerze v Ljubljani (2011, 2019), Fulbrightove štipendije (2013) in šestkratni prejemnik naziva naj-učitelj, ki ga podeljujejo študenti FRI (2008-2017). Po izboru častnika Financial Times in podjetja Google je bil uvrščen na seznam sto najvplivnejših inovatorjev srednje in vzhodne Evrope (2016). Redno gostuje na univerzi Baylor College of Medicine, kjer je kot profesor član oddelka za izobraževanje in oddelka za genetiko.
Bogdan Jug

Bojan Cestnik

Dr. Bojan Cestnik je direktor in ustanovitelj podjetja za računalniški inženiring Temida in znanstveni sodelavec na Inštitutu Jožef Stefan. Od leta 2005 v okviru pedagoškega in raziskovalnega dela predava vsebine s področja računalništva in informatike na različnih fakultetah. Njegova raziskovalna področja so: informacijski sistemi, ekspertni sistemi in upravljanje z znanjem, kreativno računalništvo, strojno učenje, podatkovno rudarjenje in rudarjenje v besedilih, podpora odločanju, e-uprava, e-učenje.
Bojana Korošec

Bojana Korošec je direktorica podjetja BI-CALCULUS z dolgoletnimi izkušnjami na področju prenove poslovnih procesov in poslovne analitike. Verjame v trdo delo, integriteto in vztrajnost, pri svojem delu pa združuje analitično mišljenje, tehnično znanje in mehke veščine. Socialna inteligenca, ekonomsko ozadje in sposobnost vodenja ljudi ji pomagajo pri uspešnem premagovanju izzivov dela na različnih projektih in pri doseganju dobrih rezultatov.
Bojana Pleterski

Bojana Pleterski je direktorica Info hiše. Svoje znanje o varstvu osebnih podatkov je razvijala 10 let kot vodja sistema zvestobe Mercator Pika, pri čemer je vedno dajala velik poudarek na varnost in zasebnost imetnikov kartice. Pridobila je naziv Strokovnjakinja za varstvo osebnih podatkov DPO/POVOP v sklopu dodatne kvalifikacije in vse od leta 2018 opravlja funkcijo pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov. Zaradi analitične žilice ji je uporaba in upravljanje umetne inteligence ponovno postavilo privlačen izziv. Odlikuje jo pragmatičnost in praktična uporaba teoretičnih znanj s področja varstva osebnih podatkov.
Bor Dolenc

Bor Dolenc je UI/UX in produktni dizajner z raznolikim ozadjem, ki vključuje grafično oblikovanje, marketing ter fotografijo in video produkcijo. S takšnim naborom znanj ponuja celosten pristop k oblikovanju digitalnih izkušenj. Njegova strokovnost temelji na združevanju funkcionalnosti z estetiko, s čimer zagotavlja na uporabnika usmerjene (user-centric) oblikovne rešitve.
Boris Tone Peršak

Boris Tone Peršak je na filozofski fakulteti diplomiral kot psiholog. Že med študijem se je preizkusil v podjetništvu in ustanovil svojo spletno trgovino NaOblaku.si. S tem je že zgodaj spoznal vse vidike delovanja podjetja. Po študiju se je kot psiholog zaposlil v nevladni organizaciji Društvo Projekt Človek, kjer je izvajal skupinsko in individualno psihoterapijo z osebami, ki so se zdravili zaradi odvisnosti od drog. V tem času pa ga je zopet začel privlačiti poslovni svet. Tako se je odločil, da svojo izobrazbo nadgradi še z magisterijem iz ekonomije na ljubljanski Ekonomski fakulteti.
Po zaključku študija ekonomije leta 2018 se je kot poslovni svetovalec zaposlil pri Indigo Consulting d.o.o. Agencija Pristop. Trenutno pa v svojem podjetju - Center Virtus, izvaja treninge psihološke odpornosti, psihološko svetovanje, coaching ter izobraževanja in delavnice za podjetja.
Borut Jeglič

Borut je svetovalec za zavzetost zaposlenih, coach za razvoj vodij, in svetovalec za uvajanje sprememb v organizacije. Je certificiran GALLUP Strengths Coach, certificiran GALLUP High-Performance Manager®, certificiran SCRUM Master® in soustanovitelj dveh tehnoloških startupov. Njegove izkušnje obsegajo več kompleksnih projektov spremembe načina vodenja, dela z ljudmi in drugih transformacij v majhnih, srednjih in velikih podjetjih, kjer je deloval kot svetovalec ali coach vodjam na vseh organizacijskih nivojih. Opravljenih ima več kot 3.000 coaching ur, danes jih letno opravi 500+.
Borut Olenik

Borut Olenik je optimističen, navdušen nad tehnološkimi novostmi, z iskrico v očeh, ko lahko različnim deležnikom pomaga do boljših odločitev s pomočjo informacij, pridobljenih iz podatkov. Verjame, da si z uporabo informacij, pridobljenih iz podatkov, lahko močno olajšamo tako poslovno kot zasebno življenje. Sprejmemo lahko boljše odločitve, saj je lahko pravilna uporaba informacij pravi kompas in smerokaz. V podjetju Zavarovalnica Triglav je zaposlen kot direktor Službe za poslovno inteligenco (BI). S svojo strastjo do raziskovanja in učinkovite uporabe podatkov je odgovoren za razvoj sistema poslovne inteligence. Poznavanje tehnologije sistema poslovne inteligence (v kar sodijo podatkovno skladišče, orodja za poslovno inteligenco, strojno učenje itd.) dnevno skrbi za opolnomočenje odločevalcev s potrebnimi informacijami, da so pri svojem delu suvereni, odločnejši in sprejemajo odločitve s pomočjo podatkov. Tudi sam rad zagrize v poslovni izziv in obdeluje podatke.
Boštjan Hozjan

Boštjan velja za enega izmed vodilnih strokovnjakov in poznavalcev spletne analitike v regiji. S spletno analitiko se ukvarja že od leta 2005 in je skozi številne projekte pridobil neprecenljive izkušnje s tega področja. Njegovo poglobljeno znanje in strateški pristop so ključni dejavniki pri preoblikovanju podatkov v dragocene vpoglede. Vsakodnevno pomaga podjetjem pri ustvarjanju učinkovitejših marketinških kampanj, sprejemanju boljših poslovnih odločitev ter ustvarjanju večje vrednosti za podjetja.
Boštjan Jerončič

Boštjan Jerončič, univ. dipl, pravnik, je direktor podjetja Incom d.o.o. Po končani srednji šoli se je vpisal na Pravno fakulteto in leta 2000 dobil svojo prvo zaposlitev na Ministrstvu za finance, v sektorju za Davčni in carinski sistem. V tem času je objavil veliko strokovnih člankov s področja carinskih predpisov in hkrati bil soavtor knjige – Kako poiskati in kako uporabljati evropske carinske predpise? Ob zaključku državnega pravosodnega izpita je javno upravo zamenjal za gospodarstvo in postal pomočnik direktorja, kasneje pa tudi direktor podjetja Incom, ki velja za eno najbolj uspešnih velikih živilskih visokotehnoloških podjetij v Sloveniji.
Boštjan Kožuh

Boštjan Kožuh ima več kot 20 let bogatih izkušenj na področju umetne in poslovne inteligence. Pri svojem delu strateško svetovanje prepleta s praktičnimi implementacijami po različnih panogah v Evropi in ZDA. S svojim znanjem in razvojem prilagojenih strategij, ki uporabljajo AI in BI, organizacijam pomaga premagovati posebne izzive. Trenutno se osredotoča predvsem na svetovanje podjetjem, kako vključiti umetno inteligenco v svoje poslovne procese. Boštjan jim predlaga konkretne načine uporabe AI in podpre s strateškim določanjem prednostnih nalog. Deluje kot posrednik med vodstvom in večjimi svetovalnimi podjetji ter tako poskrbi za skupno razumevanje in maksimiziranje vrednosti. Poleg tega podjetjem pomaga tudi pri usposabljanju njihovega osebja o generativni AI, o čemer tudi pogosto predava na različnih dogodkih.
Boštjan Sukič

Boštjan Sukič, strateški direktor naročnikov in avtomobilskega oddelka. V zadnjih 7-ih letih je svojo strast do avtomobilov in digitalnih medijev spojil v razvoj digitalnega ekosistema znamke ŠKODA na slovenskem trgu, ter področja Emobilnosti za uvoznika Porsche Slovenija. Na hrvaškem trgu vodi ekipo PM-jeve hčerinske agencije, ki skrbi za spletni nastop znamk Audi, Cupra, Volkswagen, ŠKODA in Seat. Je dober poznavalec telekomunikacijskega in broadcasting področja, med drugim je vodil podjetje za razvoj naprednih telekomunikacijskih storitev in sodeloval pri razvoju prvega komercialno uspešnega HbbTV spota na DVB platformi. Zanimajo ga tudi okoljski projekti s pozitivnim poslovnim učinkom; pri zadnjem je klijentu OMV pomagal pri mednarodni vzpostavitvi komunikacije sistema za nevtralizacijo izpustov Co2.
Boštjan Špetič

Boštjan Špetič je soustanovitelj Zemante in eden prvih slovenskih startup podjetnikov ki je pridobil tvegani kapital v tujini. V letu 2017 je Zemanto, ki razvija tehnologije za "native" oglaševanje, prevzelo ameriško podjetje Outbrain, ki razvija največjo svetovno platformo za priporočanje kvalitetnih vsebin. Outbrain je je razvojni center ohranil v Sloveniji. Boštjan ima tako celovito izkušnjo razvoja startupa do prodaje podjetja, saj je Zemanta eden prvih slovenskih globalnih startupov, ki je šel skozi celoten življenjski cikel v desetih letih. Trenutno svojo podjetniško in managersko pot nadaljuje v Outbrainu kot strateški svetovalec za poslovni razvoj.
Ima veliko izkušenj in znanja na področju razvoja produkta, prodaje, marketinga, kadrovanja ter finančnega modeliranja. Kot navdušenec nad najnovejšimi tehnologijami pa deluje kot svetovalec, aktiven startup mentor in poslovni angel. Boštjan je tudi soustanovitelj slovenskega angelskega sklada Silicon Gardens Fund, ki podpira tech early-stage startup-e.
Branimir Brkljač

Branimir Brkljač je po izobrazbi diplomirani pravnik, ki se je v zgodnjem obdobju svoje pravniške kariere okužil z virusom marketinga, ko je po službeni dolžnosti pričel voditi projekt Kosmodisk. Čeprav tisti, ki ga dobro poznajo, pravijo, da je dober govornik in da bi bil odličen odvetnik, je pravo za vselej postavil v kot. Zaradi službenih obveznosti se je leta 1993 iz Novega Sada preselil v Ljubljano, Kosmodisk pa je kmalu obnorel ne samo Slovenijo, temveč tudi številne druge države – in se dobro prodaja še danes.
Branka Bizjak Zabukovec

Branka Bizjak Zabukovec je svetovalka za digitalne komunikacije na agenciji Futura DDB. Za naročnike pripravlja spletne vsebinske strategije, na GEA College pa je nosilka pri predmetu Spletne vsebine in tekstopisje ter predavateljica na programu Strokovnjak za digitalni marketing.
Burcu Begić
.png)
Burcu Begić je izkušena strokovnjakinja s področja prava, diplomirala je na univerzi v Istanbulu, nato pa zaključila še MBA študij v New Yorku. Več kot 14 let je delovala v podjetju za neposredno prodajo, kjer je zasedala ključne vloge v vodenju kontaktnih centrov, podpori prodaji in razvoju strank v več državah Srednje in Vzhodne Evrope. Trenutno je direktorica naročniškega sektorja v podjetju A1 Slovenija, kjer se osredotoča na oblikovanje strategij, usmerjenih v stranke, ter optimizacijo tradicionalnih in digitalnih kanalov podpore.
Christian Ulmer

Christian Ulmer ima dolgoletne izkušnje s področja športnega marketinga in upravljanja vrhunskih športnikov. Christian je bivši profesionalni športnik v nordijski kombinaciji in smučanju. Leta 2011 je za športni marketing skrbel v korporaciji Adidas, nato pa delal kot manager športnega marektinga pri podjetju Triceps GmbH, kjer je organiziral pomembne mednarodne športne dogodke.
Corina Nicolescu

Corina Nicolescu živi in diha digitalni marketing in danes vodi regionalno spletno prodajo v podjetju Sensilab za sedem evropskih držav. Razvijala je strategijo, s katero je podjetje odpiralo nove trge, danes pa načrtuje digitalne kampanje na različnih kanalih (Facebook, Google, email marketing). Odlikuje jo podrobno obvladanje Facebook oglaševanja in priprava analitike. Njena strast so digitalne marketinške kampanje in spletna prodaja. Zase pravi, da lahko vsak spletni posel pretvori v uspeh.
Damjan Avsec

Damjan Planinc

Predavatelj ima več kot 15 - letne izkušnje s področja digitalnega marketinga. Na področju video oglaševanja je pomagal številnim priznanim slovenskim in mednarodnim znamkam (Renault, Krka, Slovenska turistična organizacija, A1, Gorenje, OMV,...) učinkovito doseči njihove ciljne skupine prek različnih spletnih kanalov.
Dan Podjed
.jpg)
Antropolog dr. Dan Podjed je raziskovalec v Inštitutu za slovensko narodopisje Znanstvenoraziskovalnega centra SAZU in Inovacijsko-razvojnem inštitutu Univerze v Ljubljani ter docent na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Raziskovalno se posveča razmerju med ljudmi in tehnologijami ter razvoju izdelkov in storitev po meri ljudi. Med pandemijo Covid-19 je nastala njegova zadnja knjiga »Antropologija med štirimi stenami«. V njej predstavi dialog med opazovalcem v karanteni, ki se je v osami prelevil v razkazovalca, in družbo, ki je po spletu spremljala njegove zapise in komentirala čudne navade: od razkuževanja nakupljene hrane in tuširanja steklenic do zalezovanja ptic, ki so se naselile na opustelem igrišču.
Danijela Negovanović

Danijela Negovanović ima več kot petindvajset let delovnih izkušenj, svojo karierno pot pa je gradila na področjih trženja, upravljanja odnosov s strankami, upravljanja vrednosti strank ter uporabniške izkušnje. Po izobrazbi je magistrica znanosti s področja poslovodenja in organizacije, smer trženje. Izkušnje je pridobivala v IT-panogi in telekomunikacijah, zadnja tri leta pa v Petrolu skrbi za zagotavljanje odličnosti uporabniške izkušnje.
Njene ključne kompetence so odgovornost, ciljna usmerjenost, sposobnost vodenja in učinkovitega timskega dela. Pri svojem delu povezuje različne time in ključne deležnike, koordinira planiranje in izvajanje aktivnosti za izboljševanje uporabniške izkušnje na najpomembnejših področjih, uvaja in spremlja metrike na stičnih točkah ter skrbi za prenos znanja in informacij med sodelavci. Uporabniško izkušnjo razume kot eno najmočnejših konkurenčnih prednosti Petrola na trgu.
Največjo motivacijo ji predstavljajo napredek pri zadovoljstvu uporabnikov, podpora vodstva ter zavzetost zaposlenih za izboljšanje uporabniške izkušnje. Zaveda se, da odlična uporabniška izkušnja ni naključje, temveč rezultat predanosti, poslušanja uporabnikov in nenehnega izboljševanja. Verjame, da je z iskanjem priložnosti za izboljšave, sistematičnim uvajanjem izboljšav ter povezovanjem strokovnih znanj mogoče ustvariti trajno odličnost na področju uporabniške izkušnje.
Darja Teržan

Darja Teržan od novembra 2018 v Atlantic Grupi skrbi za program gourmet in inovativnost blagovne znamke Bakina tajna. Pred tem je delovala kot direktorica marketinga v podjetju Mlekarna Celeia. Z jasno marketinško strategijo in jasno postavljenimi cilji, inovativnostjo, pravo kombinacijo trženjskega spleta, organizacijske klime, povezovanja s strateško ravnjo ter učinkovito taktično izvedbo je z ekipo uspela na zelo konkurenčnem trgu izboljšati položaj znamk Mlekarne Celeia in ustvariti presežek v slovenski prehrambeni industriji. O njenih rezultatih priča tudi zlata nagrada Effie 2012 za tržno-komunikacijsko učinkovitost. V Mlekarni Celeia so oddelek marketinga pod njenim vodenjem in usmerjanjem postavili v srce podjetja ter spremenili pogled nanj; s tem je prišlo tudi do spremembe v organizaciji. Povezali so oddelka marketing in razvoj, predvsem z željo po hitrejšem in bolj učinkovitem vstopu na trg z novimi izdelki ter ozaveščanju pomembnosti blagovne znamke. Uvedli so tudi izdelčno vodenje na najbolj pomembnih segmentih, pri čemer vodja odgovarja za razvoj izdelkov ter dobičkonosnost le-teh.
Darko Dujič

Darko Dujič je direktor Ceneje.si. Magistriral je na področju strateškega trženja in poslovodenja na IMB v Ljubljani. V Googlu, kjer je bil do nastopa trenutne funkcije je nadaljeval svoje strokovno izobraževanje v okviru programov Duke CE na Duke University, NC. V preteklosti je deloval kot direktor marketinga in razvoja v Pivovarni Union, direktor GfK Slovenija, izvršni direktor strateškega trženja in razvoja prodajnih formatov ter CRM v PS Mercator. Bil je član strokovnega odbora Effie, prve in drugostopenjske žirije, v okviru dela v globalni skupini GfK je bil izbran v globalni excellence team, ki se je ukvarjal z razvojem in promocijo inovacij v skupini GfK, v okviru Googla pa član Googlove ekipe, ki je razvila model internacionalizacije poslovanja na manjših in manj razvitih trgih. V svoji bogati karieri je bil eden izmed ustanoviteljev uspešnega podjetja. Svoje znanje in modele poslovanja je predstavil kot predavatelj na številnih poslovnih dogodkih v Sloveniji, srednji in vzhodni Evropi, kot gostujoč predavatelj na Ekonomski fakulteti na področju trženja, vedenja porabnikov, spletnega marketinga, CRM, UBS in geomarketinga.
David Pivk

David Pivk zadnjih sedem let dela za Nike, eno največjih športnih blagovnih znamk na svetu. Tekom svoje poslovne kariere se je preizkusil na različnih položajih oddelkov za marketing in oglaševanje na evropskem sedežu podjetja v Amsterdamu. Trenutno vodi marketinško ekipo Nike Direct, ki je zadolžena za marketing na vseh DTC kanalih v Evropi, Bližnjem vzhodu in Afriki.
David je sodeloval pri večkrat nagrajenih akcijah in na nekaterih največjih športnih dogodkih, kot so svetovno nogometno prvenstvo leta 2014 in 2018, evropsko nogometno prvenstvo leta 2016 in olimpijske igre v Sočiju leta 2014. Preden se je pridružil Nike-u je David svoje izkušnje nabiral na različnih marketinških položajih po Evropi.
Dejan Turk

Dejan Turk je kariero začel leta 1995 v podjetju McDonald's Slovenija, kjer je od vodje restavracije napredoval do mesta glavnega izvršnega direktorja verige restavracij za Slovenijo in Hrvaško. Skupini A1 Telekom Austria Group se je pridružil avgusta 2004, ko je postal vodja trženja in prodaje pri A1 Slovenija. Avgusta 2006 je postal član uprave za trg in med marcem 2007 ter februarjem 2014 zasedal mesto predsednika uprave A1 Slovenija. Marca 2014 je prevzel mesto glavnega izvršnega direktorja v A1 Srbija. S 1. majem 2015 je Turk postal glavni izvršni direktor in direktor trženja nove organizacijske enote skupine A1 Telekom Austria Group Srbija & Slovenija.
Poleg tega je bil Turk leta 2014 imenovan za člana uprave NLB banke Beograd. Od februarja 2015 je tudi član upravnega odbora Srbskega združenja managerjev. Za svoje delo je prejel številne ugledne nagrade. Leta 2009 je prejel nagrado Excel Merit Award za odličnost v komuniciranju in bil imenovan za managerja leta v Sloveniji, leta 2013 je prejel nagrado za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke, leta 2018 pa je bil imenovan za managerja leta v Srbiji.
Delia Dumitrescu

Denis Jakin

Denis Jakin je direktor poslovnega razvoja v agenciji W3B, ki se osredotoča na razširjanje poslovnih priložnosti podjetja in vzpostavljanje ter negovanje strateških partnerstev. Z izostrenim občutkom za tržne trende in poslovne možnosti vodi prizadevanja za vstop na nove trge in uvajanje inovativnih marketinških rešitev. Prav tako nadzira raziskovalne in razvojne projekte, ki so ključni za tehnološko naprednost in konkurenčnost podjetja.
Denis Oštir

Denis Oštir ima pripovedovanje zgodb v krvi. Skoraj 20 let izkušenj v medijih je v večini nabiral v podjetju Pro Plus. Od novinarja, redaktorja in urednika do odgovornega urednika digitalnih vsebin. Sodeloval je v strateškem odboru mednarodne mreže komercialnih televizijskih postaj ENEX in pomagal pri oblikovanju nove strategije združenja. Danes v Gorenju skrbi za korporativno komuniciranje, po prevzemu pa za Hisense sodeluje tudi pri razvoju lastne vsebinske platforme. Rad kuha. In skuhano poje.
Dina Potočnik

Dina Potočnik je zaposlena na DOBA Fakulteti v Mariboru, kjer že 17 let s pozitivnim pristopom in energičnostjo vpliva na dobro in hitro realizacijo poslovnih ciljev. Sprejemanje odgovornosti in spoštovanje posameznika sta njeno vodilo pri zasledovanju ciljev. Marketinške aktivnosti vodi na slovenskem, hrvaškem in srbskem trgu. Največji uspeh je zagotovo 10 % letna rast števila študentov (letos preko 2.000 online študentov), kar fakulteto uvršča med največje in najuglednejše online fakultete v Sloveniji in JV Evropi. Pri svojem delu se ukvarja z načrtovanjem, usklajevanjem, izvajanjem in vrednotenjem marketinških aktivnosti, vodi in motivira marketinško prodajni tim ter vodi večje projekte (video vsebine, študentski informacijski sistem, CRM site, prenova spletne strani …).
Ditka Maučec

Ditka Maučec je direktorica produktov v skupini United Group.
Ditka Maučec se je Telemachu pridružila leta 2010. Vodila je produktni marketing, marketing, odnose z javnostmi, veleprodajo, B2B prodajo, kontaktni center, zdaj pa je članica poslovodstva, odgovorna za razvoj produktov in marketinga. Že več let je tudi direktorica produktov v skupini United Group, katere član je Telemach. V UG se ukvarja predvsem z uvajanjem novih produktov ter skrbi za vzpostavljanje in izvajanje strategije pri članicah skupine.
Ditka je univerzitetna diplomirana ekonomistka in je študij ekonomije končala v Nemčiji. Poklicno pot je začela leta 2004 pri alternativnem operaterju fiksne telefonije, vzljubila telekomunikacije in jim ostala zvesta vse do danes.
Služba je tudi Ditkin konjiček, kolikor ji še ostane prostega časa pa ga rada izkoristi za različne telesne aktivnosti, kot so smučanje, hoja, vadbe v Vigorju in vožnja z motorjem.
Divna Brkić Hendrickx

Divna Brkić Hendrickx je direktorica podjetja Kliping in članica uprave družbe NEWTON Media Group. Divna je magistrirala na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in zaključila mini MBA program na šoli Management Centre Europe (MCE) v Bruslju. Svojo kariero je začela v graditi na Pristopu. Leta 2005 je prevzela vajeti v podjetju Kliping, ki ga uspešno vodi še danes. S sodelavci v Klipingu se posveča razvoju analitičnih orodij in metrik, ki komunikatorjem lahko omogočijo boljše načrtovanje in izvajanje komunikacijskih projektov ter spremljanje in dokazovanje učinkov svojega dela.
Leta 2009 je bila imenovana za predsednico uprave MCA Grupe, ki je vodilno podjetje v jadranski regiji na področju spremljanja in analize medijev. Družba je osvojila srebrno nagrado na svetovnem tekmovanju merjenja in vrednotenja medijskih objav, ki jo podeljuje Mednarodno združenje za komunikacijsko merjenje in vrednotenje AMEC, kljub temu pa je največji uspeh družbe to, da so njene agencije postale samostojne v vseh državah nekdanje Jugoslavije. MCA Grupa je v letu 2014 dobila novega lastnika, to je NEWTON Media Group, vodilna agencija v analizi medijev v srednji in vzhodni Evropi, Divna pa je ob tem postala članica uprave NEWTON Media Group. Divna je tudi članica različnih strokovnih organizacij: Društva za marketing Slovenije, Združenja Manager Slovenije, združenja PRSS, ter največjega svetovnega združenja za analizo in spremljanje medijev – FIBEP. Njeno poslanstvo ostaja nenehna širitev obzorij in osebna rast.
Domen Bajde

