Jernej Smisl

Direktor, Pristop Corporate Consulting (PCC)

Jernej Smisl je direktor v Pristop Corporate Consulting (PCC). Pred tem je bil globalni direktor marketinga v VIDAA USA, ki je v večinski lasti podjetja Hisense International ter direktor Sektorja za Korporativno komuniciranje in strateški marketing v Novi KBM, ki je od leta 2015 v lasti ameriškega sklada Apollo in EBRD. Preden je prevzel funkcijo na banki, je bil 8 let zaposlen v podjetju Pivovarna Laško Union d.o.o. (Heineken), kjer je opravljal funkcijo direktorja korporativnih odnosov. V času dela v pivovarni je aktivno sodeloval pri finančnem in poslovnem prestrukturiranju podjetij, ki so spadala v Skupino Laško, in kasneje pri prodajnem, integracijskem in združitvenem procesu Pivovarne Laško Union. V času službovanja v pivovarni je bil določen čas tudi predsednik nadzornega sveta družbe Slopak d.o.o.

Danes je tudi predsednik enega najuspešnejših športnih kolektivov v Sloveniji, Rokometnega kluba Celje Pivovarna Laško, ki je v letu 2020 prejel naziv najboljše rokometne akademije v Evropi, podpredsednik nadzornega sveta Alpina d.o.o., član nadzornega odbora Košarkarske zveze Slovenije in član Upravnega odbora DMS.

Jernej Česen

SVP of Distribution & BI in Generalni direktor Ekipa2

Jernej Česen je svojo pot začel v Mercatorju na finančnem področju. Kasneje prevzel funkcijo direktorja Strateškega kontrolinga Skupine Mercator s fokusom na področja razvoja strategij in M&A. Leta 2014 se je pridružil ekipi Outfit7 kjer je SVP of Distribution & BI in Generalni direktor Ekipa2 (odvisne družbe Outfit7). Za področje, ki ga pokriva najraje reče da je “mineštra”, različne stvari, ki pa servirane fajn pašejo skupaj. Kot gostujoči predavatelj sodeluje z EF in drugimi organizacijami predvsem na področju razvoja Strateškega kontrolinga in podjetništva. Je tudi član razvojnega sveta pri družbi App Annie (največji svetovni ponudnik podatkovnih baz za mobilne aplikacije).

Jernej Špende

Strateški direktor, Grey Ljubljana

Jernej Špende je strateški direktor v agenciji Grey Ljubljana, kjer za domače in tuje naročnike (A1 Slovenija,Renault, Gorenje, IKEA in drugi) sooblikuje digitalne in integrirane komunikacijske platforme. Pred tem je v agencijah Pristop in Renderspace opravljal delo digitalnega stratega in svetovalca za največje slovenske naročnike, med njimi Zavarovalnico Triglav, Novo KBM in Atlantic Grupo.

Za svoje delo na področju digitalnih strategij je prejel številne nagrade na največjih oglaševalskih oziroma komunikacijskih festivalih, kot so Cannes Lions, Digital Communication Awards, European Excellence Awards, Effie,Midas, SOF, SEMPL, BalCannes, Gold Quill, Diggit in drugi. Bil je tudi žirant na festivalu SOF, leta 2015 je na tekmovanju SoMoBorac, ki poteka v okviru hrvaškega Weekend Media Festivala, prejel naziv »digitalec leta«.

Jerneja Faletič

Vodja digitalne akvizicije, Triglav Skladi

Jerneja Faletič je izkušena strokovnjakinja na področju digitalnega marketinga in prodaje, ki se osredotoča na vsebinske in komunikacijske strategije na digitalnih kanalih, vpeljevanje tehnologij v marketinške procese ter celovito vodenje digitalnega nastopa. Od 2021 naprej je zaposlena v družbi Triglav Skladi, kjer je kot vodja digitalne akvizicije odgovorna za digitalni nastop družbe ter pridobivanje strank prek digitalnih kanalov. V komunikacijsko strategijo so pri Triglav Skladih umestili tudi produkcijo lastnega podcasta Triglav Skladi Stockcast, v okviru katerega so doslej pripravili štiri sezone.

Jerneja Ham

Produktna vodja, Teads

Pred dvema letoma sem našla svojo strast v produktnem menedžmentu – svetu, kjer so izzivi stalnica, napake neizogibne in popolna rešitev ne obstaja. Trenutno delam na vzpostavitvi novega produkta po združitvi dveh podjetij, kar pomeni veliko usklajevanja, prilagajanja in iskanja skupnega jezika. Ko ne rešujem ugank v službi, se sproščam ob pravih – križankah in logičnih izzivih, ker očitno reševanje problemov nikoli ne vzame pavze.

Jerneja Lovenjak

Product Marketing, Zemanta, an Outbrain company

Jerneja je družboslovka z naklonjenostjo do tehnologije in IT, kar jo je vodilo prve zaposlitve na Zemanti. Na začetku je opravljala vlogo ključne skrbnice strank, vendar pa je kmalu ugotovila, da njena strast leži v produktnih vodah.

Zaradi svoje kreativne žilice in hitre rasti produkta ter nabora strank, je na Zemanti vzpostavila funkcijo produktnega marketinga, ki je danes ena izmed ključnih vlog pri razvoju in lansiranju novih produktov v podjetju.

Jerry Haywood

CEO, Boost.ai

Jerry Haywood je novembra 2022 prevzel vlogo glavnega izvršnega direktorja podjetja boost.ai. Pred tem je bil višji podpredsednik za regijo EMEA v podjetju LivePerson. Od leta 2010 je član upravnega odbora podjetja Vollebak, s sedežem v Londonu. Njegove pretekle izkušnje vključujejo več kot osem let pri podjetju Salesforce, kjer je bil podpredsednik za področje Service Cloud v Evropi. Jerry je prav tako zasedal vodstvene položaje v podjetjih BMC Software in Cisco. Jerry je strokovnjak za digitalno transformacijo, umetno inteligenco in strateško rast podjetij.

Johann Wrede

Global Vice President of Strategic Marketing for SAP Hybris

Johann Wrede is Global Vice President of Strategic Marketing for SAP Hybris, the customer engagement and commerce division of SAP. He leads an organization which covers Solution Marketing, Global Programs, Brand Experience, Content Marketing and Ecosystem Marketing.  He has written, implemented, sold, and marketed software for a variety of companies both large and small.  Johann is passionate about using storytelling and authentic experiences to inspire business people to find ways to better engage their customers.

Jožko Križan

Strateg za smučarski marketing, SLOSKI

Jožko Križan že 15 let ustvarja na področju športnega marketinga. Začel je kot direktor marketinga na OKS. V njegovem času je OKS podpisal prvo veliko sponzorsko pogodbo s kitajskim partnerjem, izveden je bil prvi veliki slovenski »merchandize« projekt v času olimpijskih iger v Londonu 2012, OKS pa je kot ena prvih športnih organizacij pričel s »content marketingom« v športu. OKS je bil v tem času večkratni prejemnik nagrad SPORTO, Jožko pa je bil tudi nominiranec za marketinškega direktorja leta.

Zadnjih 7 let je zapisan smučarskim športom – dve leti je bil direktor Smučarske zveze Slovenije, sedaj pa njegovo delo osredotočeno na marketing alpskih disciplin in organizacijo tekem v Planici. Z vsebinskim in aktivnim pristopom so alpske discipline v tem času podvojile marketinške prihodke. Letošnja Planica pa je po njegovem konceptu izvedla prvi NFT projekt pod okriljem tekmovanj Mednarodne smučarske zveze (FIS). Jožko velja za osredotočeno in umirjeno osebo s poudarjenim smislom za povezovanje. Slednje se je najbolj odrazilo pri njegovem uspešnem delu na medregijskih marketinških projektih pod okriljem Mednarodnega olimpijskega komiteja in sedaj Mednarodne smučarske zveze. Predanost in strast do športnega marketinga sta njegovo poslovno vodilo.

Julija Kancler

Julija Kancler ima že bogate izkušnje s področja marketinga, kljub temu, da je šele pred kratkim diplomirala na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Svoja marketinška znanja v praksi preizkuša v podjetju VouchForMe, kjer v vlogi asistentke v marketingu snuje promocijske dogodke, skrbi za družbena omrežja in kontinuirano rast marketinga. Njena strast je digitalni marketing, pri svojem delu pa jo vodi podjetniška miselnost. Verjamemo, da nam bo lahko Julija kot naša vrstnica iz prve roke učinkovito predstavila, kako se samozavestno podati v svet LinkedIna.

Julija Maček

Owner and Manager (3D Art)

Julija Maček v marketingu deluje več kot 15 let, desetletje kot solastnica in direktorica 3D ART d.o.o. Sejemskih in promocijskih rešitev, s katerimi se podjetje ukvarja, se loteva z jasnim ciljem: pritegniti pozornost obiskovalca oziroma kupca. Ustvarjalen dizajn in domiselna sporočilnost ne bosta nikdar iz mode, kupci bomo intuitivno vselej odreagirali na marketing, ki se nas dotakne. Nagovori nas tisto, kar rešuje naše probleme, s čimer se lahko poistovetimo, kar prepoznamo kot korist zase.

Kot razvijalec komunikacijskih strategij in snovalec oblikovnih konceptov se je izostrila v prepoznavanju značilnosti, ki bodo naročnika naredile vidnega med množico sejemskih postavitev ali POS-stojal. Dobre zgodbe vselej nagovorijo in imajo merljive prodajne rezultate, tega jo naučile dolgoletne praktične izkušnje v prodaji. Njen pogled na naročnikove želje je običajno z drugega zornega kota, kot so ga navajeni, in je za nekatere lahko presenečenje. Na koncu pa ji mnogi med njimi iskreno priznajo, da so z njimi našli svoj zakaj in zrasli.

Julija Somrak

Kreativna direktorica, DROM agency

Z nemarketinško študijsko kombinacijo umetnostne zgodovine in sociologije kulture se je sprva usmerila v raziskovanje filma in interdisciplinarnih pristopov k likovni umetnosti ter opazovanje družbe. Po večletnem delu na Radiu Študent, v Slovenski kinoteki in drugih sorodnih organizacijah ter zavodih se je pred krepkim desetletjem odločila svoje zanimanje za “svet in vesolje” manifestirati v marketinških dejavnostih in oglaševalskih agencijah.

Prve cehovske pečate je pustila z ustvarjanjem vsebin predvsem v digitalnih okoljih ter nadaljevala z večkanalnim soustvarjanjem vsebinskih strategij in oblikovanjem digitalnih ter kreativnih nastopov za velike blagovne znamke doma in v tujini. Kot kreativna direktorica v DROM agency si zadnje leto prizadeva ustvarjati rešitve, ki so zanimive za uporabnika in njegovo izkušnjo (“Ooo uau, kako zanimivo in hkrati enostavno”), smiselne za blagovno znamko (“Točno to smo potrebovali”) ter zadovoljijo njen lasten, zahtevni kreativni ego.

Jure Bohinc

Direktor marketinga, A1

Jure Bohinc je kot direktor marketinga v A1 Slovenija odgovoren za analitiko, strateško načrtovanje, produktni razvoj, upravljanje blagovne znamke, medijsko načrtovanje, nove poslovne priložnosti, upravljanje življenjskega cikla uporabnikov (CRM) in medijske pravice. Tesno je vpet v digitalno transformacijo družbe in z ekipo uvaja agilne načine dela, s katerimi povezujejo interne time in ključne partnerje.

Svojo pot je začel v odnosih z javnostmi. Izkušnje je nabiral v agenciji Pristop, nato pa na Si.mobilu, kjer je vodil oddelek korporativnega komuniciranja. Nato se je posvetil marketingu. Večinoma se je kalil v marketinških oddelkih A1 Slovenija, krajši čas pa je kot izvršni direktor agencije Publicis skrbel za razvoj poslovanja.

Jure Bračko

Direktor marketinga in komuniciranja, Nova KBM

Jure Bračko je izkušen marketinški strateg in komunikator z izrazitim razumevanjem finančnega in medijskega sektorja. Trenutno vodi marketing, komuniciranje in upravljanje uporabniške izkušnje v banki Nova KBM, ki je v zadnjih letih rasla organsko in neorgansko, postala najboljša digitalna banka v Sloveniji, v letu 2021 pa je prvič postala tudi najmočnejša bančna blagovna znamka v Sloveniji po raziskavi All Finance. Digitalizacija in podatkovne analize so zanj ključne za izboljšanje uporabniške izkušnje ter odnosov s strankami in zaposlenimi. Ne glede na trende in multikanalnost komuniciranja pa osnove odnosov ostajajo enake: poslušanje in razumevanje deležnikov, odziv na njihove potrebe, sodelovanje in gradnja zaupanja. Prepričan je, da se presežki lahko ustvarijo tudi s konsistentnostjo. Jure je nekdanji nagrajeni novinar in urednik oddaje 24ur, sicer pa je končal MBA na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Je tudi član upravnega odbora NK Maribor.

Jure Doler

Startup Marketing, Founder & CEO

Jure Doler – navdušenec nad marketingom, tehnologijami, športom, potovanji in še čem. Nekdaj je bil soustanovitelj in CMO startupa Fieldoo nogometnega omrežja za nogometaše, agente in klube, med drugim je tudi drugim sokreiral celotno blagovno znamko Dejana Zavca v njegovih šampionskih začetkih. Danes se kot zunanji (»freelance«) sodelavec posveča startup marketingu (digitalni & social media marketing), »growth hackingu« in komuniciranju, prav tako pa tudi pisanju za različne publikacije in bloge. Med drugim tudi za TheNextWeb, enega vodilnih svetovnih tehnoloških blogov. O startup marketingu tudi predava oziroma organizira delavnice. Po izobrazbi magister ekonomije, ki je del podiplomskega študija opravil v Barceloni. Prosti čas najraje aktivno preživlja z ženo Lino in sinom Juliem. Na Twitterju ga najdete pod @JureDoler.

Jure Jezeršek

Poslovni direktor (Jezeršek gostinstvo)

Jure Jezeršek prihaja iz znane slovenske kulinarične družine Jezeršek in je eden izmed štirih bratov, ki skupaj uspešno vodijo družinsko podjetje. Jezeršek gostinstvo z več kot 35-letno tradicijo in izkušnjami v gostinstvu in organizaciji pogostitev na različnih dogodkih uspešno deluje tako doma kot v tujini. O Juretu lahko rečemo, da ima poslovno žilico že od malega, kar je pozneje odlično združil z  ljubeznijo do kulinarike, ki sta mu jo privzgojila oče Franci in mama Sonja Jezeršek. V iskanju svojega poslanstva danes v podjetju Jezeršek gostinstvo opravlja pomembno vlogo. Kot poslovni direktor je odgovoren za kreativne kulinarične rešitve po meri naročnika v segmentu cateringa in odličen vodja širokopoteznih projektov. Jure tako kot njegovi trije bratje na kulinariko gleda kot na posel. Zaveda se, da je gostinstvo lep, a zahteven poklic, ki mu moraš biti predan z vsem srcem in dušo. Kljub njegovi neomajnosti pa bi lahko Jureta opisali kot človeka užitkov, saj rad uživa v dobri družbi, sproščenem okolju, dobri hrani in vinu.

Jure Mlakar

Managing Director (Mikro+Polo)

Jure Mlakar je v podjetju Mikro+Polo je odgovoren za program LAB INTERIOR, ki se ukvarja s proizvodnjo laboratorijskega pohištva. V podjetju deluje od leta 2014, pred tem je več kot desetletje deloval v korporativnem businessu (ESSILOR International) na različnih pozicijah, od direktorja slovenske podružnice do Business developerja za jugovzhodno Evropo. Je diplomant Ekonomske fakultete v Mariboru.  

Jure Tovrljan

Izvršni kreativni direktor, Pristop

Jure Tovrljan je izvršni kreativni direktor na agenciji Pristop. Že od mladih let neguje strast do oglaševanja in komunikacije. Skupaj s svojo ekipo danes oblikuje inovativne komunikacijske rešitve za naročnike tako na regionalni kot na nacionalni ravni. Je prejemnik številnih priznanj, tako doma kot v tujini, in verjame, da je ključ do uspeha v ravnovesju med trdim delom in zabavo.

Jure Čuk

Vodja trženja, WOOP! Trampolin park Ljubljana

Jure Čuk, diplomiran ekonomist, je kot marsikdo danes, svojo kariero začel graditi s pomočjo slovenskih start-upov. V času recesije je zaprl svoje podjetje za izdelovanje unikatnih oblačil in pot nadaljeval v Londonu, kjer je pet let ustvarjal v trženjskem oddelku podjetij L’Oreal in Trish McEvoy. Trenutno ga najdemo v ljubljanski atrakciji trampolin park WOOP!, kjer vodi trženje, poleg tega pa je solastnik trženjske agencije Impressions ter podjetja za personalizacijo ličenja AdviseMyStyle.

Jurij Žurej

Prokurist Atlantic Droge Kolinske d.d., direktor pravne službe Atlantic Grupe d.d. za Slovenijo, BiH in Rusijo in direktor Korporativnega kompetenčnega centra za intelektualno lastnino Atlantic Grupe d.d.

Jurij Žurej je doktoriral na pravni fakulteti s področja medijskega prava ter deloval na katedri za civilno in gospodarsko pravo. Svoja poslovna znanja je pridobival na IEDC Bled, kjer je zaključil MBA. Bil je direktor Urada za intelektualno lastnino in je poznavalec avtorskega prava in prava intelektualne lastnine. Bil je tudi eden prvih svetovalcev v Uradu informacijskega pooblaščenca, ki je začel delovati v jeseni 2003. V tem trenutku je prokurist Atlantic Droge Kolinske d.d., direktor Korporativnega kompetenčnega centra za intelektualno lastnino Atlantic Grupe d.d. in direktor pravne službe Atlantic Grupe d.d. za Slovenijo, BiH in Rusijo in v tej funkciji je bil vodja ekipe, ki je zaščitila barvo Argete.

Juš Lesjak

Foudner, Genizify

Juš Lesjak je po naravi inženir, ki se je spotaknil ob akademsko filozofijo in padel v marketing. Po maturi si je vzel leto "pavze", v katerem ustvarja platformo Genizify, s katero bliža podjetja in blagovne znamke generaciji Z.

Juš dobro razume vzpon TikToka in povezovanje uporabnikov z blagovnimi znamkami preko te platforme. Njegova "misija" je povezovanje tradicionalnih blagovnih znamk z novimi vrednotami generacije Z.

Juša Fabjan

Digitalna strateginja, Luna \TBWA

Juša Fabjan kot digitalna strateginja v agenciji Luna \TBWA ustvarja vsebinske strategije, ki omogočajo blagovnim znamkam, da s pomočjo digitalnega okolja nagovorijo resnične probleme in spodbujajo bolj smiselna doživetja v digitalnem svetu.

Kaspars Drikis

Country Manager Baltics, Balkans, Kazakhstan and Azerbaijan, RTB House

Kaspars Drikis je odgovoren za razvoj podjetja RTB House, ki razvija rešitve za ponovno ciljanje za podjetja za e-trgovino na trgih Balkana, Baltike, Kazahstana in Belorusije. Je eden večjih poznavalec tako tehnoloških kot marketinških AdTech rešitev in sodeluje pri oblikovanju rešitev.

Katarina Lotrič

Co-founder, Gentler Apps

Katarina Lotrič je komunikologija, ki jo zanimajo ljudje in vse vrste odnosov oziroma komunikacije med njimi. Njena prva resna zaposlitev, ki je bila tudi najbliže korporativni izkušnji, je bila v Toyoti Lovše, kjer je skrbela za marketing in PR. Po 5 letih se je podala na samostojno pot. Od takrat dalje ali dela s startupi ali je del njih.

Od bolj vidnih podjetij je naročniško sodelovala s Codeable in 3FS, del ekipe pa je bila na Calumi, Poviu, Cashili in od 2016 dalje na Lakeu. Kot soustanoviteljica je bila vpletena v vse procese, ki jih živi določen startup. Zadnja leta je skrbela za produkt Lake Coloring, iOS aplikacijo za barvanje, ki je hkrati platforma za ilustratorje s celega sveta. Lake beleži več kot 7 milijonov prenosov in leta 2017 je aplikacija prejela najbolj prestižno nagrado v industriji Apple Design Award. Uspehu navkljub je lani poleti prepoznala, da se je njena pot na Laku končala. Trenutno je v fazi ustanavljanja novega podjetja Gentler Stories, ki bo, preko znamke Gentler Apps, lansiralo aplikacije za celosten self-care: fizičen in mentalni oziroma čustveni.

Lani je bila Katarina Lotrič izbrana kot ena izmed 50 vidnejših ljudi v tehnoloških vodah.

Katarina Razmovski

Ujemi Znanje

Katarina je mojstrica grajenja novih rutin, uspešno spreminja vsakodnevnih navad vodij in ekip, ki želijo postati učinkovitejše. Coacha vodje na vseh organizacijskih nivojih v organizacijah vseh velikost – od scale-upov do največjih regionalnih podjetij kot sta A1/VIP in Zavarovalnica Triglav. Letno opravi 500+ coaching ur in nosi prestižna naziva Gallup Certified Strengths Coach in e2grow Certified Executive coach in High performance team coach. Je senior partner v e2grow, podjetju ki se ukvarja s trajnimi vedenjskimi spremembami, ki ekipam v podjetjih omogočajo doseganje najbolj ambicioznih ciljev.

Katarina Veselko

Chief Impact Officer, e2grow

Katarina Veselko je Chief Impact Officer na e2grow – vodilni svetovni platformi za kulturo rasti v organizacijah. Usmerja delo mednarodne skupine 140 coachev, ki v organizacije prinašajo resnične spremembe vedenja in navad. Ustvarja in vodi programe, ki transformirajo time in njihove vodje, da presežejo povprečje in dosegajo vrhunske rezultate, obenem pa krepijo zdravo kulturo. Preprosto – ljudje raje hodijo v službo, živijo bolje in prispevajo več.

Je psihologinja, nosilka licenc za izvajanje krepitve poguma Dare to Lead, Daring Way in Rising Strong (dr. Brené Brown), nosilka mednarodnih certifikatov NLP (nevrolingvistično programiranje) Praktik in Mojster Praktik in ICF (International Coaching Federation) certifikata NLP Coach, transakcijska analitičarka svetovalka, ter certifikata za integrativno uporabo psihodrame in transakcijske analize.

Katja Goljar

Soustanoviteljica blagovne znamke Relove

Katja Goljar je študirala na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. V času Covid pandemije pa se je podala v svet podjetništva, mode in trajnosti. Katja je soustanoviteljica blagovne znamke Relove, ki ponuja trajnostne kose oblačil. Citat, ki ji je pomagal pri podjetniški poti je: »The key to success is to start before you’re ready.« Meni, da so za uspeh potrebni predvsem vztrajnost, pogum in konsistentnost.

Katja Temnik

Vodja zeliščnega vrta in kmetije Majnika

Vodja zeliščnega vrta in kmetije Majnika, Katja Temnik, je bivša profesionalna košarkarica, vrsto let je bila kapetanka slovenske ženske reprezentance. Po izobrazbi je diplomirana prevajalka (govori 6 jezikov) in magistrica znanosti.

Sodelovala je pri nastanku PONS-ovega špansko-slovenskega slovarja ter prevedla nekaj knjig iz španščine in angleščine. Uči španščino na OŠ ter italijanščino na tečajih za odrasle. Javnost jo je 2019. izbrala za inovativno mlado kmetico leta, 2020. leta pa je postala najboljši podjetnik v kmetijstvu (Agrobiznis). Je tudi prejemnica bronastega grba občine Slovenske Konjice.

Katja Trop

Strokovnjakinja za trajnostne projekte in avtorica knjige Krožno podjetništvo

Katja Trop je strokovnjakinja za trajnostne projekte in avtorica knjige Krožno podjetništvo - Inovativni poslovni modeli v praksi malih in velikih podjetij. Povedala nam bo, zakaj v trajnostnih poslovnih modelih ne moremo razmišljati o uporabniku, temveč o soustvarjalcu vrednosti (t. i. prosumer). Trajnost namreč ni glavni motivator vedenja, je pa razlikovalni faktor, zato je naša naloga, da upravljamo z uporabnikom pred/med/po uporabi izdelka ali storitve. Imeti moramo vpogled v dejavnike, ki vplivajo na trajnostno vedenje, predvsem tiste, ki ga zavirajo, in oblikovati strategije, ki te dejavnike uspešno nagovorijo.

Katja Šajnovič

Vodja naročniških oddelkov v podjetju A1

Katjuša Gajser

Vodja marketinga, Harvey Norman

Katjuša Gajser se je ekipi Harvey Norman pridružila že malce več kot desetletje nazaj in nikakor ne slučajno. Zanimalo jo je delo v mednarodnem podjetju in čeprav sta bili takrat v Sloveniji šele dve Harvey Norman trgovini, ena v Ljubljani, druga v Kopru, se je že takrat čutilo, da bo narava dela precej drugačna od vsega, kar je doživela poprej.

Kot vodja marketinga skrbi za cel sklop marketinških aktivnosti.

Kenneth Lopez Triquell

Sales Director Europe, Zemanta, an Outbrain company

15 let izkušenj v oglaševanju Kenneth pri delu združuje s svojo neizmerno strastjo do spletnega oglaševanja. V digitalu deluje od leta 2002, kar mu je omogočilo spoznavanje širokega spektra področij v digitalnih medijih.

Deloval je v najpomembnejših kreativnih in medijskih agencijah v Španiji (Havas in Aegis), skrbel je za ključne stranke v podjetju Yahoo! Španija, sodeloval je pri lansiranju omrežja Twitter na španskem trgu, v podjetju ADARA je skrbel za odprtje novih trgov v skandinavskih državah, Severni in Vzhodni Evropi, nato se je vrnil v svet družbenih omrežij in deloval v podjetju Adsmurai, ki je marketinški partner Facebooka. Od oktobra 2018 v Zemanti skrbi za lansiranje prve DSP (demand-side platform) sožitnega oglaševanja.

Kevin Gaskell

poslovni svetovalec

Kevin Siggy

Aktualni svetovni prvak v Formuli E

Kevin Siggy je aktualni svetovni prvak v Formuli E, virtualni simulaciji Formule ena. Od leta 2019 je član e-športne ekipe britanskega McLarna in nastopa na vseh najpomembnejših simulacijah svetovnih dirk.

Poleg profesionalnega e-športnega udejstvovanja je Kevin študent oblikovanja računalniških iger. Študira in živi na Nizozemskem.

Klarisa Veselič

Produktni Vodja, Elan

Klarisa Veselič je po študiju delovala kot grafična oblikovalka v večjih slovenskih studiih, kjer se je specializirala na področju marketinškega komuniciranja. Trenutno je zaposlena v podjetju Elan, kjer je odgovorna za razvoj in lansiranje novih produktov in produktnih linij. Skupaj z multidisciplinarno ekipo je prejemnica večih mednarodnih oblikovalskih in marketinških nagrad kot so Red-dot best of the best, ISPO golden Award, in drugih.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam