Klavdija Vidic

Direktorica marketinga, razvoja in raziskav, Poslovna enota Donat, Atlantic Droga Kolinska / Atlantic Grupa

Klavdija Vidic ima več kot 20 let izkušenj na področju marketinga, funkcijo Direktorice marketinga in razvoja pa je v novoustanovljeni poslovni enoti Donat v okviru Atlantic Droge Kolinske prevzela leta 2020. V tej vlogi skupaj z ekipo strokovnjakov skrbi tudi za dolgoročni trajnostni razvoj blagovne znamke Donat.

Klemen Ramoveš

Direktor Službe Stik s strankami, Zavarovalnica Triglav

Klemen Ramoveš je izkušen strokovnjak s področja vodenja, strateškega razmišljanja in upravljanja poslovnih projektov, z več kot 20-letno kariero v telekomunikacijah, poslovnem svetovanju in drugih industrijah. Diplomiral je na Fakulteti za management ter pridobil MBA na IEDC Poslovni šoli Bled. Njegova kariera vključuje vodenje večjih projektov in timov v mednarodnem okolju, optimizacijo procesov, združitve in prevzeme ter korporativno upravljanje. Med ključnimi dosežki so ustanovitev novih podjetij, finančna in operativna sanacija, uspešna prodaja družb ter razvoj novih produktov. Deloval je tudi kot interim direktor v podjetjih Telekom Slovenije, PRIMO in ONE, kjer je uspešno vodil strateške in operativne transformacije. Trenutno se osredotoča na vodenje področja upravljanja stika s strankami in delovanja kontaktnih centrov v Zavarovalnici Triglav. Vodi enega od večjih slovenskih in regijskih kontaktnih centrov, ki za svojo avtomatizacijo uporablja spekter različnih AI rešitev za povečanje interne učinkovitosti in zadovoljstva strank. Poleg profesionalnih dosežkov je strasten tekač in ljubitelj gorskega kolesarjenja, kar mu pomaga ohranjati ravnovesje med delovnim in zasebnim življenjem.

Kristina Gregorc

Direktorica digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje, Mercator, odgovorna urednica M Soseske

Kristina Gregorc je direktorica digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje v Mercatorju ter odgovorna urednica M Soseske.

Z ekipo pomembno prispeva k projektom nenehnega razvoja Mercatorja kot inovativnega podjetja in sodobnega trgovca. V zadnjih mesecih se intenzivno ukvarja z razvojem Mercatorjeve spletne trgovine in M Soseske, ki je vsebinska platforma za Mercatorjeve digitalne vsebine. Kristina se je podjetju priključila po zaključenem študiju na Univerzi v Exeterju, kariero pa  je začela v oddelku marketinga, sočasno pa je bila tudi asistentka predsednika Mercatorjeve uprave. Kot direktorica sektorja vodi pomembne projekte na področju digitalne preobrazbe podjetja.

Krix Berberian

nekdanji regijski izvršni kreativni direktor, TBWA \RAAD

Krix Berberian je izkušen kreativni vodja, kreativni svetovalec in nekdanji regionalni izvršni kreativni direktor z več kot 19 leti izkušenj v območju MENA v različnih mednarodnih agencijah. Prejel je številne prestižne nagrade, med drugim je pridobil prepoznavnost tudi na festivalih Cannes Lions, Dubai Lynx, New York Festivals, The Loeries, Warc Awards, WARC MENA, Effies in MadStars. Leta 2019 ga je poročilo Black & White Report uvrstilo med deset najboljših kreativnih direktorjev na bližnjem vzhodu in v severni Afriki. Krix je vodil kreativni razvoj za ugledne regionalne naročnike, kot so Hilton, Henkel, Qatar Tourism Authority, Pladis, MTN, Unilever, Standard Chartered Bank, HSBC, Toyota, Lexus in mnoge druge. Vneto se zavzema za inovacije in spodbujanje talentov za izboljšanje ustvarjalnega dela v industriji. Poleg profesionalnih dosežkov je tudi gurmanski kuhar in večkrat nagrajeni fotograf, ki je svoja dela predstavil na razstavah po območju MENA in Evrope, kjer je beležil zgodbe in odkrival kulture po vsem svetu.

Ksenija Škrlj

Poslovna svetovalka, Nubis

Ksenija Škrlj je izkušena strokovnjakinja, z več kot 20 letnimi izkušnjami na področju digitalizacije, produktnega marketinga in optimizacije poslovnih procesov.

V svoji karieri je zasedala vodstvene pozicije v večjih mednarodnih korporacijah, za samostojno pot poslovne svetovalke za področje digitalnega razvoja podjetij pa se je odločila leta 2019. Tekom svoje samostojne kariere je svetovala pri pripravi digitalnih strategij in izvedbi projektov digitalnega razvoja v preko 20 slovenskih srednjih in velikih podjetij. Svetovala je in predavala na področju digitalizacije poslovnih procesov, digitalnega marketinga, razvoja digitalnih produktov ter uvajanja novih poslovnih modelov. Je članica žirije za evalvacijo digitalnih projektov IDC Adria. Njena strast je sledenje tehnološkim trendom, saj verjame, da so nove poslovne priložnosti prav v novih tehnologijah.

Lara Mlakar

Mlajša digitalna strateginja, Luna \TBWA

Lara Mlakar je mlajša digitalna strateginja v agenciji Luna \TBWA. Pot je začela kot skrbnica blagovnih znamk na družbenih omrežjih, danes pa se posveča razvoju digitalnih strategij in kreativnim aktivacijam za blagovne znamke iz različnih dejavnosti. Navdušenje nad vsebinami je nadgradila z razumevanjem vedenj uporabnikov v digitalnih okoljih, saj verjame, da mora biti tudi binarno zakodirana izkušnja na prvem mestu človeška. Zato v svojem raziskovanju digitalnega vesolja vedno išče povezave med tem, kaj blagovne znamke želijo povedati, in tem, kar ljudje dejansko opazijo, kliknejo ali delijo.

Lara Vodlan

Founder, Omnisfera

Lara Vodlan je svojo pot v svet dogodkov začela v kulturi. Več kot 10 let je na Festivalu Ljubljana na različnih pozicijah v marketingu in programu skrbela za brezhibno izvedbo koncertov, predstav, razstav ... Sodelovala je tudi s Pandur Theaters in organizirala nekaj odmevnih gostovanj in turnej, med drugim v Kolumbiji, Španiji, Italiji ... Leta 2008 je kulturo zamenjala za informacijsko tehnologijo in se pridružila Microsoftu Slovenija. Tam je do pred kratkim vodila različne segmente v marketingu in komunikacijah, v zadnjem času se je osredotočala na t. i. B2B in account based marketing. Več let je bila tudi na čelu vseh aktivnosti, povezanih z NT konferenco.

V turbulentnem 2020 je ustanovila svoje podjetje Omnisfero, kjer se posveča strateškemu marketingu in seveda svoji večni ljubezni – dogodkom, ki so v teh časih pač digitalni.

Lea Lipovšek

Partner Marketing Advisor for CEE Multi Country, Microsoft

Lea Lipovšek je Partner Marketing Advisor v Microsoftu, kjer vodi ekipo, odgovorno za marketinške aktivnosti za partnerje in s partnerji v 24 državah CEE regije. Odlikujejo jo izkušnje tako iz sveta gospodarstva kot javnega sektorja. Poglobljeno znanje je gradila kot direktorica marketinga v performance marketing agenciji Madwise. Poleg skrbi za celoten marketinški splet agencije je bila odgovorna za strateško načrtovanje digitalnih zgodb za naročnike, kot so Adriatic Slovenica, AMZS, ALTA, Elan in Estetika Nobilis. Marketinške veščine pa je pridobivala tudi v marketinških agencijah Pristop, Vizuarna in Imelda Ogilvy. Štiri leta je vodila marketing in korporativno komuniciranje v podjetju Špica International, kjer je bila odgovorna za snovanje in izvedbo marketinške in komunikacijske strategije na 25 trgih podjetja. Med letoma 2011 in 2014 je vodila tudi komuniciranje Kompetenčnega centra Opcomm, kjer je skrbela za upravljanje spletnih mest, odnose z javnostmi in oglaševanje, tri leta je bila vodja organizacijskega odbora dogodka Living bits and things.

Lena Lindermaier

Global Business Development SAP

Lena Lindenmaier v podjetju SAP skrbi za razvoj globalnih rešitev na področju strojnega učenja. Izhaja iz prodajnega sveta in je izkušnje nabirala tudi v SAP-ovi prodajni akademiji. Pred tem je delovala v marketinških oddelkih nekaterih mednarodno priznanih blagovnih znamk, kot so Mercedez-Benz, Volkswagen in Bosch.

Lenart Ambrož

Chief Technology Officer, Vareo d.o.o

Lenart Ambrož je eden izmed najbolj uveljavljenih razvijalcev spletnih trgovin in zalednih integracij v regiji. Svojo kariero je začel na Siolu in Telekomu, kmalu pa ga je pritegnila hitro-rastoča panoga spletne trgovine. Kot vodja razvoja je ustvarjal mednarodno uspešno zgodbo pri legendarnih spletnih trgovcih Studio Moderna (preko 67 mio eur letnega prometa, 20 trgov), Sensilab (preko 30 mio eur letnega prometa, 12 trgov) ter BigBang (največji ponudnik elektronike za končne kupce v Sloveniji). Pri teh podjetjih se je naučil neprecenljivih lekcij kako morajo tehnološke platforme podpreti eksponentno rastoče povpraševanje. Podjetju Vareo se je pridružil kot CTO s ciljem, da še več podjetjem pomaga načrtovati in implementirati optimalne tehnološke rešitve, ki bodo podprle njihovo rast. Lenart je tudi certificiran ekspert za Magento, Progress Sitefinity, Ucommerce in SharpSpring.

Leon Brenčič

Direktor odnosov z naročniki, iPROM

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v digitalni agenciji iPROM, vodi večje domače in tuje blagovne znamke v procesu pospešene digitalne transformacije in jim z dolgoletnimi izkušnjami s področja digitalnega komuniciranja strateško svetuje pri uvajanju digitalnega oglaševanja v marketinške strategije. Leon sodeluje tudi pri razvoju inovativnih rešitev digitalnega komuniciranja, novih produktov in pri pripravi interaktivnih formatov za nastop v digitalnih medijih. Je eden vodilnih strokovnjakov na področju digitalnega marketinga, ki svoja znanja in izkušnje že vrsto let deli kot predavatelj na različnih marketinških dogodkih.

Leon Šikovec

Vodja PR, marketinga in medijev, Sberbank

Leon Šikovec je marketinški strokovnjak z večletnimi izkušnjami na različnih področjih marketinga. Svojo kariero je začel kot načrtovalec medijskih projektov v agenciji Media Publikum, kariero je nadaljeval v agenciji Publicis. Podjetju Sberbank se je pridružil leta 2003 in že več kot 15 let uspešno vodi marketinški oddelek banke, skrbi za blagovno znamko, strategijo in prodajne aktivnosti.

Lijana Kocbek

Head of Marketing and Sales, Xtreme Collection, Boxmark Leather

Lijana Kocbek je specializirana za prodajo in trženje ter vodenje prodajnih timov v podjetjih z mednarodno komponento poslovanja. V podjetju Boxmark Leather Slovenija kot vodja prodaje in trženja blagovne znamke luksuznega outdoor pohištva, skrbi za razvoj novega programa, branding, vzpostavitev globalne prodajne mreže v luksuznem segmentu, vzpostavljanje dolgoročnih odnosov zaupanja s kupci ter strateški marketing. Delo s kupci je njena strast in način življenja. Verjame, da problemi vsebujejo nove priložnosti, ki jih je treba raziskati, zato v svojem delovnem okolju išče priložnosti za uvedbo novosti in sprememb. Njena prioriteta je iskanje celovitih rešitev za kupce in razvijanje višje vrednosti zanje.

Lilijana Mikluš

Vodja razvoja blagovnih znamk - poslovna enota Donat, Atlantic Droga Kolinska

Lilijana Mikluš je po končanem magistrskem študiju marketinga na Aston University, Birmingham, svojo kariero začela v podjetju KPMG Nunwood, London, kot raziskovalka in svetovalka na področju uporabniških izkušenj storitvenih dejavnosti (Customer Experience Management), nato pa svojo pot nadaljevala kot tržna raziskovalka v podjetju Atlantic Droga Kolinska. Danes je zaposlena kot vodja razvoja blagovnih znamk, poslovna enota Donat.

Lojze Bertoncelj

Managing Partner, CorpoHub

Lojze Bertoncelj je svetovalec, moderator in mentor na področjih vitkega in agilnega korporativnega inoviranja. Serijski inovator in podjetnik. Partner družbe CorpoHub, ki je vodilno slovensko podjetje na področju vitkega inoviranja ter agilnega dela in managementa.

Lovro Gruden

Direktor, Indigo

Lovro Gruden je študiral ekonomijo, smer finance in bančništvo ter diplomiral na temo uporabe orodij za analizo in trgovanje s finančnimi inštrumenti na kapitalskih trgih. Svojo poklicno pot je začel kot poslovno-finančni analitik in svetovalec v telekomunikacijski industriji. Leta 2012 je zmagal na natečaju Manager prihodnosti ter se preko tega pridružil podjetju A.T. Kearney. 

Leta 2014 se je pridružil oddelku poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer je strateško upravljal projekte, povezane z optimizacijo organizacije in procesov, poslovno inteligenco, strategijami vstopa na trg, poslovnimi strategijami, programi zvestobe ter podpore pri implementaciji kompleksnih IT rešitev. Leta 2017 je prevzel mesto direktorja in vodenje družbe Indigo.

Lovro Peterlin

član upravnega odbora DMS in direktor podjetja Linea Directa

Je direktor razvoja novih storitev v največji slovenski multinacionalki Studio Moderna in od leta 2007 tudi direktor sestrskega podjetja Linea Directa – inovativne slovenske agencije za direktni marketing, ki se ukvarja s storitvami multikanalnega marketinga, prodajnimi izobraževanji, neposredno prodajo in upravljanjem popolnih nakupnih izkušenj. Po poklicu je univerzitetni diplomirani politolog, na MIB v Trstu je opravil MBA, končuje pa tudi magistrski študij politologije in komunikologije na FDV v Ljubljani. Je mentor številnim mladim start-up podjetjem, nevladnim organizacijam in podjetnikom ter priznani predavatelj s področja vodenja, prodaje in marketinga. Kot eden redkih Evropejcev je član mednarodne žirije za najprestižnejše globalne nagrade v direktnem marketingu ECHO AWARDS in član programskega sveta Sales Summit.

Lovro Verhovšek

Lovro Verhovšek je po magistrskem študiju na ekonomski fakulteti v Ljubljani 4 leta deloval v marketingu na Mercatorju, kjer se je podrobno spoznal z vsemi elementi trženjskega spleta. Ključna področja so predstavljale lokacijske študije, cenovna elastičnost, izbor asortimana prilagojen na lokacijo ter analitika uspešnosti promocij. Nato je 4 leta sodeloval na vodstvenih pozicijah v procesu komercialnega prestrukturiranja Merkurja, kjer je znotraj "category managementa" izvedel reorganizacijo nekaj oddelkov, optimizacijo asortimana, cen in pristopa na trg, hkrati s celovito komercialno in finančno sanacijo podjetja. Z novim letom se je pridružil ekipi Baby centra, kjer bo ponovno potrebno izvesti optimizacijo procesov poslovanja in pristopa na trg.

Lucija Lepšina

So-ustanoviteljica NFT znamke Ballies

Lucija Lepšina je so-ustanoviteljica in vodja marketinga NFT znamke Ballies, ki košarkarsko skupnost in izkušnjo prenaša v web3 svet. Pred nekaj meseci so njihovo prvo kolekcijo 9999 košarkarskih NFT-jev razprodali v zgolj 14 minutah. Lucija izhaja iz oglaševalskega sveta, kjer se je kot tekstopiska razvijala predvsem v Agenciji 101, lani pa je s partnerjem (prav tako s konceptom NFT-jev) v Slovenijo prvič prinesla zlato iz največjega globalnega kreativnega tekmovanja za mlade kreativce - Young Cannes Lions 2022 v kategoriji Digital.

Lucijan Perger

CEO, Perger 1757

Lucijan Perger je nekdanji rokometaš z magisterijem na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, ki od leta 2014 vodi družinsko podjetje Perger 1757, medeni raj v Slovenj Gradcu, kjer se dediščina podjetja Perger prenaša že v deveto generacijo. Zase pravi, da si postavlja visoke cilje in naredi vse, da te cilje doseže. Pri tem se zaveda, da za doseganje ciljev potrebuje odlično ekipi. Njegov moto je: "Delajte s srcem in delajte samo najboljše."

Luka Andrejak

Vodja razvoja programske opreme, iPROM

Luka Andrejak je izkušeni programer in vodja projektov z več kot 15-letnimi izkušnjami predvsem s področja programatičnega ekosistema, znotraj katerega raziskuje nove tehnološke rešitve. Njegova edinstvena spoznanja, do katerih je prišel s svojim neumornim delom in predanim raziskovanjem, uspešno pomagajo pri dopolnitvi iPROMovih tehničnih rešitev.

Luka Baranović

Managing director, humanact

Luka Baranović je direktor svetovalnega podjetja humanact, ki se ukvarja z oblikovanjem storitev in izkušenj ter podjetjem pomaga pri izzivih na področju poslovne strategije, designa, upravljanja in implementacije celostne izkušnje, storitev in poslovnih modelov.

Izkušnje je pred tem pridobival v telekomunikacijski industriji in v svetovalnem podjetju Deloitte Consulting, kot predavatelj in avtor je zelo aktiven tudi na svetovnem prizorišču razvoja oblikovanja storitev. Luka posebno pozornost posveča trajnostnim oblikovalskim izkušnjam in vključevanju oblikovanja v poslovanje.

Luka Debevec

Direktor, Kauch

Luka Debevec je končal srednjo lesarsko šolo v Ljubljani. Leta 2009 se je zaposlil v očetovem podjetju, ki se je ukvarjamo s tapetništvom (oblazinjeno pohištvo, avtotapetništvo, splošno tapetništvo, obnove, popravila). Leta 2012 (pri 23 letih) je ustanovil svoje podjetje in blagovno znamko Kauch, ki je specializirano za dizajniranje, projektiranje in izdelavo oblazinjenega pohištva za zahtevne projekte. Opremljajo zasebne prostore, javne prostore, hotele, križarke, poslovne prostore in jahte. Luka je med drugim član podjetniških združenj CEED, Yes in SBC - Slovenian Business Club.

Luka Dremelj

Izvršni direktor, Pure App

Luka Dremelj je izvršni direktor podjetja Pure App, kjer usmerja rast in inovacije vodilne aplikacije za zmenke, namenjene generaciji Z. Z več kot desetletjem izkušenj v tehnološki industriji, predvsem na področju mobilnih aplikacij, je opravljal funkcijo direktorja pri podjetjih Shpock, Erento in Campanda, kjer je vodil uspešne poslovne preobrazbe. Njegova strast je v razvoju in vodenju visoko učinkovitih ekip, spodbujanju sodelovalne kulture ter reševanju kompleksnih izzivov s podatkovno podprtimi strategijami in ustvarjalnimi rešitvami. Odlikujejo ga znanja in izkušnje na področjih rasti podjetja, prestrukturiranja, izboljševanja procesov, sprememb organizacijske kulture, operativnega vodenja, finančnega poročanja, analitike in zaposlovanja.

Luka Furlan

Ustanovitelj in direktor, Warehouse Collective

Luka Furlan je ustanovitelj in direktor produkcijske hiše Warehouse Collective (WHC), ki poleg kreativne medijske produkcije vključuje tudi produkcijo vsebin, kot so podcasti. Med drugim je WHC produkcijska sila, ki stoji za podcastom Fejmiči. Luka je producent, režiser, kreativec in odličen poznavalec trendov v medijski ter kreativni produkciji.

Luka Godec

Digitalni strateg, Red Orbit

Luka Godec zadnjih 10 let deluje v digitalnem marketingu, kjer svetuje podjetjem pri nastopu na spletu, upravljanju spletnih trgovin in digitalni strategiji.

V agenciji Red Orbit skrbi za strateški razvoj digitalnega marketinga najrazličnejših naročnikov.

Luka Grilc

NORDICA Business Unit Manager, Tecnica Group

Luka Grilc je direktor blagovne znamke Nordica v italijanskem proizvajalcu športne opreme Technica Group. V podjetju je leta 2014 začel kot skrbnik blagovne znamke Nordica, danes pa je odgovoren za celotno poslovanje poslovne enote Nordica.

Pred tem je bil direktor blagovne znamke in produktov v Elanu. V podjetju je deloval vse od leta 2003. Leta 2014 je na Slovenski marketinški konferenci dobil nagrado za marketinškega direktorja leta.

Luka Kogovšek

Ona-on

Luka Lavriša

SEO strokovnjak, Kreatik

Luka Lavriša je strokovnjak za napredno optimizacijo spletnih strani (SEO) in eden tistih, ki zelo redko predava, a ko se enkrat pojavi na odru, si ga zagotovo zapomnimo. S svojim edinstvenim pogledom je razvil učinkovit pristop, ki podjetjem omogoča ne le doseganje, temveč tudi preseganje zastavljenih ciljev. Z več kot 14 leti izkušenj na domačih in tujih projektnih, na svoji poti sodeluje tako z malimi podjetji kot tudi z multinacionalkami. Je multidisciplinaren, kar mu omogoča razumevanje različnih stališč in učinkovito komuniciranje z različnimi oddelki (marketing, prodaja ...) in lastniki podjetij. Luka je prisoten predvsem v mednarodni SEO skupnosti.

Luka Stanovnik

Bright visuals

Luka Vunduk

Svetovno priznani in nagrajeni fotograf, Canon ambasador

Luka Vunduk je svetovno priznani in nagrajeni fotograf, ki nosi naziv Canon ambasadorja. Po svetu potuje le s svojo strastjo, zvestim fotoaparatom in otroškim občudovanjem. S svojo edinstvenostjo lahko stoji ramo ob rami z najboljšimi fotografi na svetu. Njegovi kolegi ga priznavajo kot vrhunskega pokrajinskega fotografa, ki je zaljubljen v naravo. Predvsem se poistoveti s pokrajinsko fotografijo, ker je rad sam, narava pa mu predstavlja najbližjega sopotnika. Poleg fotografije se Luka ukvarja tudi z glasbo in oblikovanjem, je namreč tudi lastnik oblikovalskega studia. Kadar s fotoaparatom ne raziskuje slovenskih gora in gozdov, bodisi ustvarja v svojem studiu, bodisi poučuje jogo.

Mag. Petra Stušek

Direktorica Javnega zavoda Turizem Ljubljana

Mag. Petra Stušek je direktorica Javnega zavoda Turizem Ljubljana, kjer že vrsto let uspešno vodi razvoj in promocijo Ljubljane kot trajnostne, kreativne in športne destinacije. Ima jasno vizijo prihodnosti in veliko poguma za premikanje meja. Pod njenim vodstvom je Ljubljana športne dogodke uveljavila kot strateško orodje za krepitev blagovne znamke mesta, povečanje mednarodne prepoznavnosti in desezonalizacijo. Poseben uspeh predstavlja vzpostavitev Konzorcija za šport, edine sheme v slovenskem turizmu, ki povezuje javni in zasebni sektor pri sofinanciranju mednarodnih športnih dogodkov. Ljubljana se je v zadnjih letih uveljavila tudi kot destinacija za inovativna športna doživetja, ki se odvijajo na ulicah, trgih in celo reki Ljubljanici. Posnetek Odbojke na Ljubljanici je z več kot 70 milijoni Ljubljano izstrelil med zvezde TikToka in pokazal izjemno moč promocije destinacije prek športnih dogodkov. Tudi drzen spust akrobatov na kolesih vzdolž legendarnega Nebotičnika v sklopu kolesarske dirke Po Sloveniji je navdušil milijone gledalcev Eurosporta in z osvajanjem nagrad na številnih domačih in mednarodnih tekmovanjih odmeva še danes. Petra je tudi sama navdušena rekreativna športnica in navijačica slovenskih športnikov, leta 2023 je bila tudi ponosna ambasadorka Evropskega košarkarskega prvenstva za ženske v Ljubljani.

Maj Hrovat

Co-Founder & Biotechnologist, Bevo

Maj Hrovat je pri 21 letih s sodelavcem za projekt plant based burgerja pridobil investicijo in se tako z izdelkom Altburger™ prijavil na program Štartaj Slovenija. V pomladi 2019 so  ustanovili podjetje Bevo, biotehnološke rešitve, d.o.o. Tekom programa Štartaj Slovenija so izdelek pripeljali od ideje do police. Podjetje so z ekipo usmerili v razvoj tehnologij, ki omogoča bolj trajnostno pridelavo živil in surovin, predvsem z uporabo biotehnologije, strojništva in informatike. Sodeloval je pri projektiranju robotskega pajka in vertikalnega vrta, ki sta poleg umetniške instalacije predstavljala realne alternative modernih konceptov preciznega kmetijstva. Je ustanovni član študentskega projekta Lokus, ki deluje pod okriljem Biotehnološkega študentskega društva na Biotehniški fakulteti. Njihovo delovanje vključuje izobraževanje in ozaveščanje javnosti o genskem inženiringu in gensko spremenjenih organizmih.

Maj Krčar

Mlajši svetovalec, Pristop

Maj Krčar je mlajši svetovalec z več kot dveletnimi izkušnjami na področju korporativnega komuniciranja. Njegovo delo je osredotočeno na podporo pri interni in medijski komunikaciji ter odnose z lokalnimi skupnostmi. Posebno pozornost namenja poglobljenim analizam okolja in deležnikov, ki zagotavljajo podporo strateškim odločitvam in komunikaciji naročnikov. Meni, da pravilno in celovito razumevanje okolja in deležnikov pripomore k boljšemu upravljanju korporativnega komuniciranja in tudi k učinkovitejšemu spoprijemanju s kriznimi okoliščinami.

Maja Ambrož

Vodja strateškega marketinga, MERKUR

Maja Ambrož je vodja strateškega marketinga v MERKURju. S svojo razvojno, ciljno in timsko naravnanostjo stremi k iskanju novih priložnosti, drugačnosti nasploh in predvsem k prepletanju kompetenc, trendov, kazalnikov, rezultatov. Stavi na dejstvo, da so edina stalnica spremembe, da je moč izboljšati prav vse. S svojimi ekipami je pomembno revitalizirala več blagovnih znamk in jih postavila na zemljevid visoko uglednih in močnih znamk z dobro uporabniško izkušnjo. Pomembno je vplivala tudi na udejanjanje poslanstva družb.

Z bogatimi izkušnjami v FMCG segmentu ter na področju prehranskih dopolnil, medicine ter na storitvenem področju soustvarja strategije strateškega razvoja in prispeva k transformaciji, oblikovanju inovativnih rešitev in storitev, še boljši uporabniški izkušnji, trajnostnim ciljem ter strategiji, ki v obzir postavlja vse deležnike.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam