Maja Burja

Maja Burja uživa v žongliranju z besedami, iskanju novih, norih rešitev za marketinške probleme ter razlaganju ljudem, zakaj so za kreativnost pomembnejše izkušnje kot talent. Svoje popotovanje po marketinškem vesolju je začela že v študentskih časih v Študentski sekciji PRSS in na ŠOU v Ljubljani ter že takrat izvedla svoje prve delavnice na temo razvoja kreativnih veščin. Po koncu študija se je mudila v ozvezdju Dunking Devilsov, kjer je skrbela za marketing znamke na mednarodnem nivoju in viralno širjenje vsebin, nato pa je leta 2019 zavila v agencijske vode, ko je s svojo ladjo pristala na Luni \TBWA. Tam še danes kot tekstopiska snuje komunikacijske kampanje za priznane blagovne znamke, kot so Laško, Donat, Krka, Delo, STO in Turizem Ljubljana.
Maja Golob

Maja Golob je je mednarodno akreditirana poslovna coachinja vodij in timov, svetovalka za strateški marketing in odnose s strankami, predavateljica, voditeljica delavnic, avtorica člankov in knjig o vodenju, komunikaciji in poslovnih odnosih. Od leta 2002 s partnerjem vodita Spago, družbo za komuniciranje, ki ji zaupajo najuglednejša slovenska podjetja. Pred tem je deset let vodila marketing največje evropske družbe za direktni marketing. Maja verjame, da so v življenju in poslu najpomembnejši odnosi. Vodjem in timom pomaga učinkoviteje uporabiti notranje potenciale, okrepiti odnose v timu, nadgraditi komunikacijo s strankami ter ustvariti večjo dodano vrednost za vse: za stranke, zaposlene, podjetje in skupnost, v kateri podjetje deluje.
V svojih knjigah Ne čakaj na vikend, Ne čakaj na stranke in Ne čakaj na rože in strokovnih člankih vabi k raziskovanju različnih ravni odnosov: odnosa do sebe, odnosov s sodelavci in strankami, ter odnosa do življenja in sveta.
Maja Gorjanc
Maja Gorjanc od leta 2019 deluje kot samostojna svetovalka za marketing in komuniciranje. Podjetjem pomaga pri razvoju sodobnih trženjskih in komunikacijskih strategij, organizaciji izobraževanj in izvedbi raziskav ter strategij družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja.
Pred tem je več let v družbi iPROM opravljala funkcijo direktorice korporativnega komuniciranja in marketinga, s podjetjem danes še vedno aktivno sodeluje kot svetovalka za komuniciranje in marketing. Pred prihodom v družbo iPROM je bila zadolžena za vodenje razvoja blagovne znamke in produktni marketing v podjetju Akrapovič, strokovno pa se je kalila tudi v agencijah Pristop in Adrema, družbi Celjski sejem, Ekonomskem inštitutu Maribor in na Pospeševalnem centru za malo gospodarstvo. Po izobrazbi je univerzitetna diplomiranja komunikologinja, znanje s področja komuniciranja in odnosov z javnostmi je nadgradila na šoli London School of Public Relations, veščine s področja vodenja na študiju EMBA na poslovni šoli Cotrugli Business School in strateškega inoviranja v sklopu programa Chief Reinvention Officer dr. Nadye Zhexembayeve.
Maja Michieli

Maja Michieli je komunikacijska strateginja, ki verjame, da je za dobre stvari potrebna ekipa s pravo energijo, zanosom in željo po pozitivnih spremembah. Prepričana je, da je interdisciplinarnost ključna za uspeh. In, da bolj kot tekmovanje, šteje sodelovanje. Strokovnjakinja za uvide v uporabnike, specializirana za integracijo klasičnih podatkov z biometričnimi podatki, občasna predavateljica na fakultetah, domačih in mednarodnih festivalih, tekstopiska po potrebi in predvsem raziskovalka po duši.
Maja Nikolić

Maja Nikolić je svojo poklicno pot začela v tržno-raziskovalni agenciji Gral-iteo (pozneje Gfk) in jo nadaljevala v enem od vodilnih slovenskih ponudnikov IKT-storitev – Telekomu Slovenije, kjer je 15 let delala na področju razumevanje strank in trga, oblikovanju produktov in storitev ter analizi podatkov in vpeljavi metrik v marketinško strategijo. Oktobra 2021 je prevzela vodenje Strateškega marketinga in uporabniške izkušnje na Petrolu, kjer je aktivno sodelovala pri oblikovanju in upravljanju marketinške strategije, segmentaciji uporabnikov, oblikovanju marketinških ciljev in aktivnosti ter upravljanju uporabniške izkušnje. Marca 2024 pa je v NLB prevzela vlogo podatkovnega analitika oz data translator-ja, kjer podatke prevaja v informacije in strateška izhodišča, s ciljem, da bodo marketinško-komunikacijske strategije še uspešnejše. Tako pri svojem delu združuje dolgoletne izkušnje v marketingu s strastjo do številk in analitike in učinkovitosti kampanj in marketinških aktivnosti.
Maja Remic

Maja Rozman

Maja Tasič

Maja Tasič že več kot 20 let deluje na področju marketinga in odnosov z javnostmi, njena karierna pot jo je vodila skozi številne odmevne projekte, tudi pri organizaciji dogodkov, ki so zaznamovali družabno in športno življenje Maribora. Danes kot marketing manager pri švicarskem podjetju Curaden skrbi za blagovno znamko Curaprox, kjer vodi produktno linijo za otroke ter oddelek spletnih trgovin, ki pokriva 21 evropskih trgov. Ima bogate izkušnje s področij digitalnega oglaševanja, organizacije dogodkov, športnega marketinga in razvoja celovitih marketinških strategij.
Maja Tomažin

Maja Tomažin dela kot vodja tržnega komuniciranja v podjetju Knauf Insulation. Zadolžena je za operativno izvedbo pilotnega projekta vpeljave celovitega Sistema digitalnega / vsebinskega marketinga, podprtega z računalniškimi platformami v prodajni segment Zelenih rešitev Urbanscape. Kot del centralne Urbanscape ekipe skrbi tudi za pripravo ostalih marketinških materialov in rešitev ter nudi podporo lokalnim marketinškim timom pri vpeljavi Urbanscape programa na lokalne trge. Hkrati je zadolžena za upravljanje vseh lokalnih digitalnih platform in orodij ter za celovito marketinško podporo prodajnim in razvojnim ekipam.
Maja Treven

Po končanem študiju na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je od svojih delovnih začetkov zvesta SKB banki, kjer je najprej pokrivala različna področja od poslovne analize do projektnega vodenja, kasneje prešla na poslovno stran in delovala v različnih sektorjih marketinga - od produktnega vodenja, segmentnega vodenja, poslovne inteligence. Zadnjih sedem let pa je odgovorna za celotno poslovno področje marketinga, katerega glavna naloga je oblikovanje poslovne politike, strategije ter komercialni razvoj SKB banke. S svojo ekipo je vodi glavne projekte digitalizacije banke, izboljšave ponudbe ter uporabniške izkušnje kot tudi pozicioniranja blagovne znamke SKB.
Maja Voje

Maja Voje je svojo kariero gradila v vodilnih tehnoloških podjetjih, kot sta Google in Rocket Internet. Kot predavateljica sodeluje pri enem izmed najbolje prodajanih spletnih tečajev na Udemy spletni učilnici, ki ga je opravilo že več kot 50.000 mednarodnih študentov. Kot zunanja svetovalka je pomagala razvijati strategije rast ameriškim, belgijskim in slovenskim podjetjem, ki delujejo na mednarodnih trgih. V svoji karieri je več podjetjem pomagala do 10-25 milijonskih investicij. Svoje znanje je plemenitila na Said Business School, Univerza Oxford, na Wirtschaftsuniversität na Dunaju in Inštitutu za mednarodno trgovanje v Šanghaju.
Majda Vodopivec

Mak Kordić

Mak Kordić je digitalec po srcu in duši. Ima več kot 10 let izkušenj za krmilom digitalne agencije CNJ digital, kjer je razvijal digitalne projekte za domače in tuje naročnike. Svetovalec za digital različnim startupom in podjetjem, žirant in ustanovitelj skupnosti digitalnih agencij v Sloveniji.
Manca Šalehar

Manca Šalehar je vodja marketinga v Wolt Slovenija, ki je s svojimi udarnimi marketinškimi akcijami poskrbela, da je blagovna znamka v manj kot letu dni prevzela vodilno pozicijo na področju dostave na slovenskem trgu. Manca je posebej specializirana za gverilski marketing in snovanje nekonvencionalnih kampanj, ki z minimalnimi finančnimi sredstvi dosežejo maksimalne rezultate z vidika dosega, učinka in zapomljivosti. Poleg sposobnosti ustvarjanja unikatnih zgodb pa jo odlikuje tudi izostren čut za trende.
Agencijske izkušnje je pridobivala v Propiaru in F2. V vlogi samostojne svetovalke pa se je osredotočila na pomoč in svetovanje zagonskim podjetjem. Pred prihodom na Wolt je bila del ekipe Viberate, slovenskega kriptopodjetja, ki si prizadeva spremeniti glasbeno industrijo.
Marin Medak

Marin Medak je človek, ki je veslal čez oceane. Je najmlajši kapitan veslaške odprave, ki je prečkala Atlantik, in prvi Slovenec, ki mu je to uspelo. Njegove odprave so ga vodile okoli Južne Koreje, čez vzhodno Sredozemlje in ob celotni hrvaški obali. A Marin ni samo pustolovec – je tudi startupovec, podjetnik in inovator, ki z blagovno znamko Della Spina spreminja uporabniško izkušnjo nakupa očal z dioptrijo.
Marino Furlan

V podjetju Intra lighting, kjer več kot 300 zaposlenih skrbi za razvoj, izdelavo in prodajo svetilk, ki osvetljujejo prostore po vsem svetu, so se odločili za inovativnost v pravem pomenu besede – če izdelek ne vsebuje vsaj ene inovacije, ne gre v proizvodnjo. Ko sta zakonca Marjeta in Marino Furlan leta 1989 ustanovila podjetje, si zagotovo nista predstavljala take prihodnosti. Brez vsakega znanja o svetilih sta začela sestavljati prve luči iz kupljenih delov kar v dnevni sobi v domačem Mirnu. Med vikendom sta sestavljala, med tednom prodajala.
Danes je podjetje Intra lighting zakoncev Furlan priljubljena zgodba o uspehu. Za svetilko Gwig, ki so jo razvili v sodelovanju s slovenskim oblikovalskim podjetjem ASOBI, pa sta dobila prestižno mednarodno nagrado ameriške revije za oblikovanje I.D. Junija so v Mirnu odprli še svetlobno-tehnični laboratorij, edini z goniofotometrom v jugovzhodni Evropi. Ne nazadnje pa sta zakonca Furlan posel iz dnevne sobe razširila v več kot 40 držav sveta.
Marjan Batagelj

Marjan Batagelj je serijski podjetnik s filozofijo, da lahko uspeš kjerkoli, v kolikor ostaneš vedno zvest svojim načelom. Je ustanovitelj podjetja Batagel& Co., ki je specializirano za prodajo gospodinjskih sesalnikov, likalnihin parnih čistilnikov ter organizacijski inženiring. Družba se je kasneje usmerila tudi v nepremičninske investicije, leta 2010 pa je postala 74,9 odstotna lastnica družbe Turizem Kras, ki je bila zaradi boljše prepoznavnosti preimenovana v Postojnska jama d.d. Marjan Batagelj je od septembra 2011 predsednik upravnega odbora podjetja. Njegova poslovna politika temelji na konzervativnem pristopu, zaradi poslovne uspešnosti njegovih podjetij pa velja Batagelj za enega najuglednejših slovenskih podjetnikov iz vrst malih in srednjih podjetij. Zaradi svojih dolgoletnih izkušenj in značilnega sloga nastopa je Marjan Batagelj vedno zanimiv sogovornik.
Marjana Lavrič Šulman

Marjana Lavrič Šulman ima preko 20 let izkušenj v razvoju in implementaciji celostnih trženjskih strategij ter upravljanja z blagovnimi znamkami. Po dolgoletnem vodenju Furure DDB je svojo pot obogatila s treningi vodenja in coachingom, pridobila pa je tudi certificat Business Genome Practitioner. Danes je del zgodbe podjetja PlanetCare, ki želi s slovensko inovacijo zmanjšati delce mikroplastike v vodi in nas z manifestacijo trajnosti vodila skozi koncept Business Genome.
Marjeta Tič Vesel

Marjeta Tič Vesel je svetovalka z več kot 30-letnimi izkušnjami na področju korporativnega komuniciranja. Na svoji poti je sodelovala z vodilnimi domačimi in mednarodnimi podjetji. Njeno delo je osredotočeno na svetovanje in podporo naročnikom pri upravljanju korporativnega ugleda. Posebno pozornost namenja strateški komunikaciji z različnimi notranjimi in zunanjimi deležniki v okoliščinah sprememb. Njeni projekti vključujejo tudi komuniciranje v kriznih okoliščinah, ki na test postavijo ugled podjetja in zaupanje deležnikov. Verjame, da je uspešno krizno komuniciranje v veliki meri rezultat premišljene priprave, ki omogoča, da v zahtevnih trenutkih ohranimo jasnost in zaupanje.
Mark Kalin

Mark Kalin je direktor za poslovni razvoj v skupini Kolektor, poslovni vertikali Digital, ki skrbi za transformacijo in digitalizacijo Skupine Kolektor. Ima bogate izkušnje z digitalizacijo in vpeljevanjem novih poslovnih modelov.
Mark je bil tudi direktor v Švedskem skladu 1337Works AB, vodja inovacij in razvoja v družbi BTC d. d., ki se je transformirala v inovativno, pametno mesto ter prvo Bitcoin mesto na svetu, vodja poslovnega razvoja pri Geneplanetu, ki ga je Financial Times leta 2019 uvrstil med 1000 najhitreje rastočih podjetij v Evropi, in je tudi ustanovitelj in direktor metaverse/blockchain projekta Fit&Beat. Mark je bil vključen tudi v razne blockchain projekte kot so Eligma in Origintrail.
Marko Derča

Marko Derča je podpredsednik v A.T. Kearney in kot član ožjega vodstva vodi ekipo za digitalne in informacijske tehnologije na nivoju Vzhodne Evrope ter ekipo za energetiko in telekomunikacije v JV Evropi. V A.T. Kearney-u je v svoji 8 letni karieri vodil projekte na različnih strateških temah s fokusom na digitalni strategiji, projektih združevanja podjetij in operativnega prestrukturiranja. Marko Derča je tudi član upravnih odborov IEDC Alumni kluba in odbora CIO leta. Pogosto sodeluje na domačih in mednarodnih konferencah, predavanjih, okroglih mizah in drugih poslovnih dogodkih
Marko Kavčič

Marko Kavčič, Digital Business Advisor Manager, v CEE regiji vodi izvajanje digitalnih transformacijskih projektov za uspešnejše poslovanje. Znotraj Microsofta spremlja in vodi transformacijo strank v digitalno poslovanje ter partnerjev iz transakcijskega modela v storitveni poslovni model. Ima več kot 15 let izkušenj kot vodja IT svetovanja in IT revizije v Big4 in svetovanju o najučinkovitejši uporabi IT. Transformacija marketinga v B2B okolju pogosto ostaja prezrto področje tako pri strankah kot tudi partnerjih. Uvedba digitalnih orodij ter prednosti na podlagi podatkov lahko prinesejo večjo učinkovitost ter konkurenčno prednost.
Marko Lotrič

Marko Lotrič, generalni direktor in ustanovitelj mednarodno uveljavljene skupine LOTRIČ Metrology, je svojo samostojno poklicno pot pričel z odprtjem obrti za kalibracijo tehtnic, uteži in pipet. Danes skupina združuje že preko 140 strokovnjakov s področja meroslovja, zaposlenih v desetih podjetjih v sedmih državah. Poleg matičnega podjetja LOTRIČ Meroslovje, ki že od svojih začetkov posluje v Selški dolini, v Sloveniji poslujejo podjetja LOTRIČ Certificiranje, Iskra LOTRIČ ter PSM merilni sistemi. Hčerinska podjetja delujejo v Avstriji, Nemčiji, na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini, Srbiji in Makedoniji, kjer so vzpostavljeni akreditirani laboratoriji.
Neizmerno verjame v moč znanja, spodbuja inovativnost in prisega na poštenost. Vrednota, ki ji daje poseben pomen je zaupanje, tako med zaposlenimi kot pri delu z odjemalci. Znanja in izkušnje, ki jih je pridobil na področju meroslovja z veseljem deli med svoje sodelavke in sodelavce ter krepi kulturo odličnosti med zaposlenimi. Zagotavljanje kakovosti in odličnosti potrjujejo tudi s poslovanjem v skladu s standardoma ISO 17025 in ISO 17020 ter EFQM modelom odličnosti. V letu 2012 je podjetje pridobilo najvišje državno priznanje za poslovno odličnost, v letu 2017 pa priznanja Najboljši zaposlovalec leta v izboru Zlata nit.
Marko Lukić
Marko Lukić je direktor podjetja Lumar IG d.o.o., vodilnega slovenskega proizvajalca skoraj nič-energijskih montažnih objektov. Ima več kot dvajset let izkušenj z delom v enem najhitreje rastočih slovenskih podjetij in velja za enega glavnih promotorjev ter razvijalcev kakovostne in energetsko učinkovite gradnje v Sloveniji. Svoje poslovne izkušnje kot gost predavatelj in aktiven udeleženec prenaša na predavanjih in okroglih mizah doma in v tujini, sodeluje pa tudi na kongresih in konferencah s področja montažne gradnje. Od leta 2014 je član upravnega odbora Združenja manager Slovenije.
Marko Vrbnjak

Martin Stariha

Martin Stariha je po končanem študiju na Ekonomski fakulteti v Ljubljani zelo hitro začel z nabiranjem delovnih izkušenj. Njegovi poklicni interesi so že od začetka usmerjeni v področje marketinga in iz tega je izhajal, ko je nabiral prve delovne izkušnje kot pomočnik v marketingu (Datalab, Zavarovalnica Maribor). Kasneje je svojo pot nadaljeval na oglaševalski agenciji Luna \TBWA, kjer se še danes razvija in napreduje na različnih nivojih. Začel je kot asistent vodje projektov s spoznavanjem operativnih procesov, z napredovanji pa so sledile tudi večje odgovornosti. Kot vodja projektov in kasneje kot direktor projektov je pridobival izkušnje na področju strateškega in finančnega vodenja projektov ter naročnikov, prav tako pa je skrbel za celovit pregled izvajanja komunikacijskih aktivnosti.
Pred dobrimi tremi leti pa je na agenciji prevzel vodenje področja za razvoj naročnikov in blagovnih znamk ter s tem vodenje dvanajstih sodelavcev. Njegova strokovna področja so celovito vodenje projektov, razumevanje naročnikovih poslovnih izzivov, odgovornost za pripravo in izvedbo komunikacijskih kampanj, grajenje dolgoročnih odnosov z naročniki, finančni, vsebinski in strateški nadzor projektov, motiviranje ekipe. V svoji 13-letni karieri na oglaševalski agenciji je pridobil izkušnje z delom na različnih lokalnih in mednarodnih naročnikih iz najrazličnejših gospodarskih panog - telekomunikacije, zavarovalništvo, avtomobilizem, FMCG, časopisna industrija, farmacija, finančna industrija in ostale. Projekti na katerih je sodeloval so prejeli številne nagrade za učinkovitost in kreativnost. Od leta 2018 pa je tudi aktiven član v dveh programih (Prvi mentor in Young Leaders Club), ki sta pod okriljem ameriške gospodarske zbornice AmCham.
Martina Gajšek

Martina Merslavič

Martina Merslavič je ena izmed 40 globalno licenciranih trenerjev komunikacijskih veščin po metodi Own The Room. Posameznike in organizacije spodbuja, da spregovorijo izven svoje cone udobja. Trdno verjame, da je rast pogojena z vstopanjem v območje neznanega, s preizkušanjem novih pristopov in z učenjem na lastnih napakah. Prepričana je, da je reševanje problemov najboljši vzvod napredovanja. Njen cilj je izkoristiti vsako priložnost za dvigovanje standardov na področju javnega nastopanja in organizacijskega komuniciranja. Martina je sicer odlična poznavalka trženja in komuniciranja, izkušena vodja projektov in poslov ter cenjena trenerka javnega nastopanja. Trenutno sodeluje z različnimi podjetji kot svetovalka in izvaja komunikacijske treninge za posameznike in podjetja. Martina je prejemnica različnih strokovnih nagrad, med drugim IABC Gold Quill, Effie, Prizma in globalne nagrade Werner von Siemens Communications Award. Bila je članica žirij v sklopu festivala Effie, Prizma in Najboljše letno poročilo. Kot ena od 40 globalno licenciranih trenerjev komunikacijskih veščin po metodi Own The Room Martina uslužbencem mednarodnih korporacija v New Yorku, Frankfurtu, Copenhagnu, Rotterdamu, Budimpešti, Munchnu, Ljubljani in Zagrebu pomaga razvijati komunikacijske in posledično tudi voditeljske veščine.
Maruša Grah

Maruša Grah je vodja B2B središča in članica upravnega odbora DMS. Karierna pot jo je vodila od agencijskega okolja v medije, nato v start-up, ko ta še ni imel današnjega poimenovanja, od tam k največjemu domačemu spletnemu trgovcu ter na koncu v spletne storitve. Kot vodja oddelka je odgovorna za celoten stroškovno-prihodkovni vidik oddelka, tako da ve, koliko podjetje stane vsaka glava v njenem oddelku, a hkrati zna gledati s ptičje perspektive. Zelo dobro pozna področja prodajno-nakupovalnih skupnosti, prodaje kariernih orodij in izgradnje blagovne znamke delodajalca.
Maruša Hrovat

Matej Avanzo

Matej Avanzo je pretežen del življenja zapisal košarki, med drugim kot eden vodilnih na Košarkarski zvezi Slovenije med letoma 2006 in 2015 ter pri projektu EuroBasket 2013, bil aktivno udeležen pri organizaciji svetovnih prvenstev za moške 2019 in 2023, evropskega prvenstva za moške in ženske 2025, na mnogih mednarodnih tekmah in turnirjih ter tudi kot direktor KK Sixt Primorska in predsednik KD Ježica. Ob tem je pred 10 leti ustanovil lastno podjetje (najprej Sportanzo, zdaj Spontanzo), s katerim se trudi na sodoben, sebi lasten način in z drugačnimi pristopi graditi blagovne znamke. Spontanzo med drugim sodeluje z Goranom Dragićem in njegovo fundacijo (kamp, prenova igrišč), Joker Out, Janjo Garnbret, Ladom Bizovičarjem ter še mnogimi. Matej je tudi ustanovitelj projekta Botrstvo v športu ter zunanji sodelavec Mednarodne košarkarske zveze FIBA.
Matej Golob

Matej Golob že vrsto let različnim ekipam v velikih organizacijah pomaga delati bolj učinkovito - na podlagi uvajanja agilne kulture, miselnosti in načina dela. Na svojih delavnicah uporablja metode Scrum, Agile Leadership, Lean Innovation, Design Thinking, and Design Sprints ... Je soustanovitelj podjetja CorpoHub, ki sodeluje z domačimi in tujimi podjetji, kot so Danfoss, BSH, Phillip Morris, Poclain, Comtrade, Heineken, Petrol in Atlantic Grupa.
Osnovno izobrazbo iz računalniških ved je Matej Golob nadgradil z magisterijem ekonomije in MBA-jem. Za njim je 10-letna kariera v IBM-u, kasneje pa ga je vase posrkal svet startupov. Matej je dolgoletni organizator TEDx dogodkov, skozi leta kariere pa je poistovetil agilen način razmišljanja. V prostem času teče maratone.
Matej Guid

Matej Guid ima bogate izkušnje kot manager, raziskovalec mentor in predavatelj na področju umetne inteligence in podatkovne znanosti. Je ustanovitelj in CEO tehnoloških startupov Avior in InstaText. Slednji je bil v letu 2020 nagrajen kot slovenski startup leta. Gre za orodje, ki oblikuje besedila tako, da delujejo karseda profesionalna. S tem želi Matej pomagati raziskovalcem in akademikom po vsem svetu, da v karseda kratkem času zaključijo in objavijo svojo strokovno literaturo in odkritja na različnih področjih znanosti.
Poleg poslovne poti je Matej docent na Fakulteti za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani, kjer raziskuje razvoj metod umetne inteligence in njenega vpliva na pametne sisteme izobraževanja in na razvoj področja računalniških iger.
Matej Kern Meglič

Področje produktnega managementa je kombinacija med hišnikom in mamo, zajeten delež dela predstavlja naslavljanje težav, ki jih drugi nočejo videti, ter nenehno predvidevanje situacij. Najbolje se najdem v tehničnih projektih, ter v urejanju zapletenih procesov. Po petnajstih letih dela tako s fizičnimi produkti in spletnimi aplikacijami sem našel nov izziv v računanju milisekund v avkcijah in stabilnosti več 100-milijonske operacije.
Matej Košmrlj

Matej Košmrlj je direktor izboljšav v tehničnih oddelkih za uspeh strank podjetja Loftware, globalnega vodje označevanja s pisarnami po celem svetu in z enim ključnih centrov v Sloveniji (produkt NiceLabel). Prej je bil izvršni direktor podjetja Euro Plus (NiceLabel). Podjetju se je kot programer in vodja tehnične podpore pridružil sredi devetdesetih let, kariero nadaljeval kot produktni vodja, od leta 2009 vodil podjetje v Sloveniji in bil od leta 2016 tudi direktor tehničnih storitev globalne skupine NiceLabel.
Po diplomi iz matematike je študijsko pot nadaljeval na Ekonomski fakulteti, kjer je magistriral iz strateškega marketinga, managerska znanja pa je pridobil na poslovnih šolah IEDC Bled in Cotrugli. Njegovo glavno vodilo je usmerjenost k strankam, timsko delo in sledenje sodobnim dobrim praksam. Verjame, da z gradnjo dolgoročnih odnosov, ustrezno mero ambicioznosti ter upoštevanjem zahtevnih (a realnih) meril, rezultati ne izostanejo.
