Saša Pavlovski

Saša Pavlovski je Marketing Manager na IEDC-Poslovni šoli Bled. Njene odgovornosti vključujejo predvsem planiranje in vodenje spletnih preformance kampanj, družbenih omrežij, vsebinskega marketinga ter vodenje ostalih marketinških projektov. Odgovorna je tudi za načrtovanje, organizacijo ter koordinacijo promocijskih dogodkov v Sloveniji in tujini z namenom pospeševanja prodaje. Pred zaposlitvijo na IEDC-Poslovni šoli Bled si je Saša nabirala izkušnje znotraj lastnega podjetja ter znotraj družinskega podjetja, kjer še vedno sodeluje pri načrtovanju novih projektov.

Sašo Bertoncelj

Vodja športnega marketinga, BTC

Sašo Bertoncelj je nekdanji športni gimnastičar, ki danes upravlja sponzorstva pri družbi BTC. Trenutno deluje kot strokovni sodelavec za sponzorstva in donatorstva v podjetju BTC ter kot vodja marketinga FIS Svetovnega pokala v smučarskih skokih za ženske. Je tudi član izvršnega odbora Mednarodnega komiteja sredozemskih iger, kjer je predsednik komisije športnikov ter član izvršnega odbora Gimnastične zveze Slovenije. S svojimi izkušnjami iz sveta športa in marketinga uspešno povezuje športne projekte s poslovnimi partnerstvi ter skrbi za promocijo in rast športnih dogodkov na nacionalni in mednarodni ravni.

Sašo Palčič

Direktor digitalne agencije Madwise

Sašo Palčič je direktor in ustanovitelj agencije za digitalni marketing Madwise. S svojo strastjo do inovacij in nenehnim sledenjem najnovejšim trendom je ustvaril agencijo, ki je postala vodilna na svojem področju. V želji po napredku je Madwise na slovenskih tleh začela orati ledino na področju ESG in tako postala prva digitalna marketinška agencija s certifikatom Green Star. Pridružila se je tudi zavezi SOZ (spoštovanje trajnostnih oglaševalskih standardov). S svojo odločnostjo, čutom za izbiro kadra in predanostjo je Sašo Palčič zgradil močno ekipo strokovnjakov, s katero skupaj piše uspešne zgodbe in pomaga rasti številnim podjetjem. Pri tem svoje zaposlene vzpodbuja k sodelovanju pri razvoju in širjenju podjetja, prav tako pa veliko poudarka da na komunikacijo med zaposlenimi in skrbi za pozitivno kulturo v podjetju. Znanje in izkušnje, pridobljene tekom študija podjetništva in dela na področjih produktnega vodenja, vodenja projektov in v prodaji, s pridom uporablja in nadgrajuje tudi v svojem podjetju. Veliko mu pomeni osebnostna rast, zato tudi svoje zaposlene dnevno vzpodbuja, da napredujejo pri svojem delu. Je tudi predavatelj na različnih mednarodnih marketinških konferencah, prav tako prisostvuje v različnih žirijah ali komisijah, s čimer poskrbi, da je nenehno v stiku s trendi in novostmi.

Sebastjan Boh

Specialist spletnega marketinga, TS Media

Sebastjan Boh – specialist spletnega marketinga pri podjetju TSmedia (Siol.net, Najdi.si, Bizi.si, Itis.si) je svojo karierno pot začrtal leta 1999, ko je prepoznal potencial internetnega sveta in odprl svoje podjetje za izdelavo spletni strani. Z več kot 300 izdelanimi spletnimi stranmi in več kot 18 letnimi izkušnjami je vedno sledil potrebam trga in se kmalu specializiral za optimizacijo spletnih strani in spletno analitiko. Celostno storitev na področju izdelave spletnih strani in optimizacije je dopolnil še z znanji o spletnem marketingu, kar vključuje iskalni marketing in upravljanje z oglaševalskimi kampanjami na Google AdWords, svetovanjem in oglaševanjem na družabnih omrežij, izboljšavo nakupnih procesov, izboljšavo uporabniške izkušnje ter email marketingu. Med glavnimi referencami je omeniti največji slovenski spletni oglasnik bolha.com, kjer je od leta 2011 do 2015 skrbel za optimizacijo in spletni promet, trenutno pa skrbi za optimizacijo portalov siol.net, najdi.si, bizi.si ter itis.si. Vsa našteta znanja že vrsto let uspešno posreduje tudi v obliki predavanj, delavnic in svetovanj v podjetjih, neprofitnih organizacijah in šolah ter je z leti vzpostavil močne poslovne mreže strokovnjakov iz področja marketinga, prodaje in managementa.

Sebastjan Jaklič

Direktor marketinga in digitalne prodaje v mednarodnem podjetju Rexel

Sebastjan Jaklič, direktor marketinga in digitalne prodaje v mednarodnem podjetju Rexel, vodilnega specializiranega trgovca z elektromateriali in učinkovitimi rešitvami na področju razsvetljave, zelene energije, e-mobilnosti, energetskih rešitev in elektroinštalacij v Sloveniji. Pretežni del svoje kariere deluje na področju B2B prodaje s poglobljenim poznavanjem B2C segmenta. Njegovo delo je osredotočeno na vodenje marketinga in dvigovanje digitalne prodaje ter izboljševanja uporabniške izkušnje B2B kupcev. Ima tudi bogate izkušnje s področja upravljanje podatkov artiklov, vodenja in upravljanje produktnih skupin in IT-ja. Sebastjan se z veseljem odzove povabilu na debato o B2B izzivih, še posebej če bo pogovor potekal ob skodelici dobre kave.

Simon Belak

hacker, filozof in gledališki režiser

Simon Cetin

Ustanovitelj in partner, iPROM

Simon Cetin je ustanovitelj in partner digitalne agencije iPROM, vodilnega zakupnika oglasnega prostora v digitalnih medijih v regiji. Pred natanko 20 leti je skupaj s prijateljem Dejanom Struno ustanovil iPROM, visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Vodi ga radovednost, želja pogledati nekam, kamor ne gleda vsak. Digitalec po duši in podjetnik, ki živi vrednote o katerih govori ter jih prenaša na svojo ekipo v podjetju, verjame, da bo prihodnost digitalna, ljudje v poslovnem okolju pa bodo morali za uspešno delo imeti poleg tehnoloških znanj predvsem kompetence s področja medčloveških odnosov.

Simon Oblak

Nelipot

Simon Oblak je leta 2014 skupaj s partnerko ustanovil blagovno znamko Nelipot, ki pod samo nosi veganske, ročno izdelane kozmetične izdelke. Nelipot je v letu 2016 postala Hit produkt 2016 v okviru oddaje Štartaj, Slovenija! V podjetju skrbi za nove poslovne priložnosti, finančno vodenje ter mešanje krem, še vedno.

Svojo poslovno pot je začel v podjetju DM drogerie-markt d.o.o., od leta 2008 pa je zaposlen v podjetju Coca-Cola HBC Slovenija, kjer dela kot Vodja ključnih kupcev. Na tem delovnem mestu je v zadnjih letih tudi pridobil veliko ključnih znanj, ki jih je lahko uporabil pri razvoju lastnega podjetja.

Navdušenec nad vsem naravnim in vedno v iskanju neobičajnega. Tisti bolj ta resni del Nelipota.

Simon Rožnik

Direktor, EXTREM

Simon Rožnik je svojo poslovno pot začel leta 2004, ko je kot študent Fakultete za šport ustvaril poslovni načrt za "Prvo uradno prvenstvo v košarki 3×3 na svetu" in ga predstavil Košarkarski zvezi Slovenije. Ta inovativna ideja je utrla pot izjemnemu razvoju košarke 3×3, ki je danes celo olimpijski šport, pri čemer je Slovenija zapisana kot eden od pionirjev te discipline. Leta 2007 je ustanovil svojo agencijo, s katero je razširil organizacijo športnih dogodkov na različna področja. Agencija je odraz njegove osebnosti – športnika, pustolovca in ustvarjalca, ki vedno stremi k iskanju novih izzivov.

Simon Žalec

Digital Marketing Specialist (Atlantic Grupa)

Simona Koren

Simona je del digitalno transformacijske pisarne v Atlantic Grupi, kjer kot Master Ninja vodi skupino digitalnih Ninj, odgovornih za digitalno transformacijo marketinga blagovnih znamk na nivoju skupine. V FMCG Nekonvencionalna in entuziazma polna zgodovinarka, ki sestanke zaključi s sloganom ‘’Akcija!’’, je v marketinški svet zašla čisto slučajno. In tukaj ostaja že 18 let, od tega 17 v FMCG. Prvi marketinški dril je izkusila v Unileverju, kjer je 5 let vodila blagovno znamko Axe in za to vodenje bila prvič nagrajena z Effijem. Marketinško strast je v naslednjih 10 let podžigala kot kraljica prebave na Atlantic Grupi z vodenjem marketinga blagovne znamke Donat Mg za 20 držav. Blagovna znamka se je pod njenim vodenjem razcvetela tako strateško, komunikacijsko kot tudi prodajno. V teh letih je postala zbirateljica različnih marketinških nagrad, najbolj ponosna je na zlato nagrado Effie za ‘’Prenovo in pomladitev blagovne znamke Donat Mg’’.

Simona Kruhar Gaberšček

Glavna in odgovorna urednica Marketing magazina

Simona Kruhar Gaberšček ima več kot dve desetletji izkušenj iz novinarstva, odnosov z javnostmi in tržnega komuniciranja. Svojo novinarsko kariero je začela v gospodarski redakciji časopisa Dnevnik, nato pa se je preizkusila še v odnosih z javnostmi in tržnem komuniciranju, najprej v Cankarjevi založbi in zatem na Mladinski knjigi, ter tako združila svoje največje strasti – pisanje besedil, urejanje publikacij in ljubezen do knjig. Ker pa je bil novinarski klic še malce glasnejši, se je leta 2008 pridružila ekipi podjetja Medijski partner, izdajatelja revije Marketing magazin, kjer je bila sprva novinarka, nato izvršna urednica revije, zadnja štiri leta pa je njena glavna urednica. Je tudi programska direktorica konference DIGGIT, ki jo organizira Marketing magazin.

Simona Napotnik

Samostojna raziskovalka in vodja projektov, Aragon

Simona Napotnik poseduje več kot 12 let izkušenj s področja tržnega raziskovanja. Ima bogate izkušnje tako na področju kvalitativnega kot kvantitativnega raziskovanja. Pri delu ključno vlogo pripisuje sintezi različnih podatkov in pretvorbi le-teh v konkreten akcijski načrt. Zagovarja osebni razvoj in odprtost za nove izkušnje in priložnosti. Danes deluje kot samostojna raziskovalka in vodja projektov v podjetju Aragon.

Simona Špilak

Ustanoviteljica in lastnica, BOC INSTITUTE

Simona Špilak je lastnica in ustanoviteljica podjetja BOC INSTITUTE, z več kot 15 let mednarodnih izkušenj s področja marketinga in prodaje, na visokih strokovnih in vodstvenih pozicijah v mednarodnem okolju.

Svojo kariero je začela na področju proizvodov široke potrošnje in jo nadaljevala v farmacevtskih vodah. Skoraj 6 let je v francoskem farmacevtskem gigantu Sanofi vodila poslovno enoto ConsumerHealthCare, za 8 držav regije Adriatic. Pred tem je v podjetju GlaxoSmithKline skrbela za blagovno znamko Aquafresh v CEE regiji. Svoje znanje in izkušnje pridobljene v mednarodnem okolju združuje z energičnih pristopom in izziva “status quo” situacije. Strastno sodeluje pri ustvarjanju konkretnih kadrovskih zgodb, ki vodijo k spremembam v organizacijah, zato je pred dvema letoma ustanovila podjetje Business and Organisational Consulting Institute. Deluje na področju iskanja vodstvenih kadrov in je certificirani poslovni coach z licenco Erickson Coaching International®. Za programe razvoja posameznika, organizacij in vodstvenih kompetenc je licencirana uporabnica orodja za individualno in timsko merjenje učinkovitosti na delovnem mestu Saville Assessment® ter licencirani coach in uporabnica orodja za osebnostno profiliranje Process Communication Model® (PCM profiliranje).

Ga. Špilak je magistrica ekonomije in kot gostja že desetletje predava pri predmetu Mednarodno poslovanje na Ekonomski fakulteti, Univerze v Ljubljani.

Stella Korošec

So-ustanoviteljica, Equa, Equa Care in Goat Story

Stella Korošec je so-ustanoviteljica in vodja marketinga blagovnih znamk Equa, Equa Care in Goat Story.

Tadej Accetto

Vodja upravljanja s spremembami in zagotavljanja kakovosti, Petrol d.d.

Tadej Jevševar

Chipolo

Taja Šerjak

Head of Sales and Marketing, ADD

Taja Šerjak, MBA je že v študentskih časih pridobivala izkušnje iz digitalnega marketinga, ki je bil leta 2009 še v povojih. Poklicna pot jo je nato vodila v finančno industrijo, kjer je pridobivala izkušnje v mednarodnih podjetjih in delovala na področju prodaje ter marketinga tako lokalno, kot na mednarodnih trgih. Od leta 2015 je prodajno-marketinške aktivnosti dopolnjevala tudi z sodelovanjem pri razvoju novih informacijskih rešitev in tako obudila afiniteto do tehnologije, ki jo gojila že v mladosti. To je bil razlog, da se je lansko leto iz finančne industrije podala v za njo, novo industrijo, IT. V letu 2020 se je pridružila prodajni ekipi ADD-ja in prevzela skrbništvo nad razvoj novega produkta, s katerim ADD danes dosega preko 85% tržni delež. Danes vodi prodajno in marketing ekipo. Ključen poudarek njenega dela je grajenje odnosa znotraj ekipe ter razvoj poslovnih priložnosti z obstoječimi in novimi strankami doma in v tujini.

Tamara Langus

Centrifuzija

Tamara Langus je komunikologinja, ki se zadnjih enajst let ukvarja predvsem s spletnim marketingom. Pred tem je bila tekstopiska in spletna urednica v oglaševalskih in digitalnih agencijah. Zadnjih šest let je delala kot svetovalka za spletni marketing in urednica družbenih omrežij pri Turizmu Ljubljana, kjer je dosegala odlične rezultate ter snovala kampanje z domačimi in tujimi vplivneži. Za podjetja pripravlja izobraževanja o poslovnem komuniciranju prek družbenih omrežij in o marketingu z vplivneži.

Tamara Pavasović Trošt, PhD

Izredna profesorica za področje sociologije na Katedri za mednarodno ekonomijo in poslovanje, Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani

Sociologinja doc. dr. Tamara Pavasović Trošt je magistrirala iz političnih znanosti na ameriški univerzi Syracuse in doktorirala na Harvardu, kjer je leta 2008 kot prva sociologinja prejela nagrado za odličnost za svoje pedagoško delo. Kot raziskovalka je bila nekaj časa zaposlena tudi na univerzah v Gradcu in na Princetonu. Leta 2018 je na London School of Economics prejela tudi nagrado za najboljši članek iz nacionalizma. Zasebne in profesionalne odločitve ter možnosti, ki jih je dobila z docenturo na ljubljanski ekonomski fakulteti, so jo pripeljale v Slovenijo. V svojem znanstvenem delu se veliko ukvarja z vprašanji nacionalizma, identitetnih politik in vrednotami mladih.

Tamara Valenčič

Samostojna svetovalka za HRM

Tamara Valenčič je strokovnjakinja na področju razvoja in upravljanja talentov, organizacijskega designa in HRMja ter komuniciranja. Ima bogate izkušnje s povezovanjem dveh strok – HRM in komunikacij, ki jih povezuje v oblikovanje in postavljanje organizacijskih kultur, ki temeljijo na učinkovitosti in vključevanju sodelavcev. Danes je samostojna svetovalka na področju strateškega HRMja ter dobra poznavalka visokotehnoloških okolij in specifik trga IT talentov.

Je tudi aktivna članica, mentorica in predavateljica v številnih strokovnih združenjih, soustvarjalka BEEP Instituta in ustanoviteljica ter organizatorka srečanj skupine »HRM in the New World«, ki združuje preko 1600 HR strokovnjakov in drugih napredno mislečih ljudi.

Tamara Vilhar

Višja specialistka za potrošniške in tržne vpoglede, Argeta, Atlantic Grupa

Tamara Vilhar je po študiju družboslovne informatike svojo poslovno pot nadaljevala v telekomunikacijah, kjer je izkušnje pridobivala na področju raziskav blagovnih znamk, zadovoljstva uporabnikov, oblikovanja novih produktov. V podjetju Atlantic Grupa je zadolžena za raziskave v strateškem poslovnem področju Delikatesnih namazov, kjer upravljajo z blagovnima znamkama Argeta in Bakina Tajna. Pokriva področje strateških, potrošniških in produktnih tematik.

Tanja Kavran

Tanja Kavran je izvršna direktorica Društva za marketing Slovenije, s 25-letnimi izkušnjami v marketingu. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani na smeri trženje. Svojo pot je že kot študentka začela v tržnih raziskavah, najprej v Studiu marketing, pozneje v podjetju Gral-Iteo. Poslovno pot je nadaljevala kot vodja marketinga v podjetju Unichem in se za tem posvetila samostojnim projektom. Od leta 2006 vodi Društvo za marketing Slovenije, z ambicioznim ciljem, da bo CMO funkcija prisotna v 40 % uspešnih slovenskih podjetij. Kot aktivna članica Združenja Manager Slovenije in članica Sveta Gazela prispeva k razumevanju vloge marketinga kot gonila rasti.

Tanja Picek

Vodja projektov in odgovorna oseba za varstvo osebnih podatkov, Pro Plus

Tanja Picek je vodja projektov in DPO pri Pro Plus. Uspešna strokovnjakinja na področju marketinga in prodaje z večletnimi izkušnjami. Vodi jo strast do marketinga, brandinga, strateškega načrtovanja in svetovanja. Ima bogate izkušnje s področja odnosov s strankami, poslovnega razvoja, tržnih raziskav, analize konkurence ter razvoja digitalnih in novih medijskih strategij. Zagotavlja rezultate v sodelovanju s širšimi timi, učinkovito deluje pod pritiskom ter ima odlične vodstvene in komunikacijske veščine v medkulturnem okolju.

Tanja Subotič Levanič

Corporate Affairs Director, Pivovarna Laško Union

Tanja Subotić Levanič je strokovnjakinja na področju marketinga in komunikacij. Nenehno zasleduje zastavljeno vizijo, strateške cilje ter skrbi za umestitev komunikacijskih projektov v celoten poslovni sistem. Pri svojem delu je natančna, metodična in obvlada pomembne prvine krizne in interne komunikacije. Verjame v moč interakcije in dela v ekipah.

Skoraj desetletje je skrbela za marketing in komunikacijo v podjetju IBM, pridobljene izkušnje pa zdaj izkorišča pri delu v Pivovarni Laško Union. Je tudi predsednica sekcije mladih managerjev znotraj Združenja manager.

Tanja Vidmar Šinigoj

Vodja marketinga v Fructal d.o.o.

Mag. Tanja Vidmar Šinigoj  je svojo izobrazbo zaključila na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, po nekaj letih prakse, pa je svojo izobraževalno pot nadaljevala na podiplomskem študiju.

Svoje teoretično znanje je nadgradila, saj je v svoji poklicni karieri vodila številne projekte v marketingu. V Fructalu, vodilnem slovenskem proizvajalcu sokov, žitnih rezin in otroške hrane, je zaposlena 16 let, od tega 12 let v dinamičnem okolju marketinga in sicer najprej kot brand manager, nato pa kot odgovorna, učinkovita in ciljno orientirana vodja marketinga. Pri svojem delu se dnevno srečuje s postavljanjem vizije, strategije in dolgoročnih ciljev blagovnih znamk, ter z vodenjem in koordiniranjem projektov na ključnih blagovnih znamkah Fructala, ki so vodilne v Sloveniji, nekatere pa tudi v regiji.

Zna se izražati in kreirati privlačne kampanje, ki dosežejo želene cilje. Kot zunanji strokovnjak svoje znanje občasno deli s študenti marketinga. Verjame v premišljene inovacije, podprte z optimizmom znotraj ekipe in s celovito tržno-komunikacijsko kampanjo.

Tatjana Novak

Ustanoviteljica, Press Clipping

Tatjana Novak vsak dan s svojo ekipo sodelavcev vpliva na orodja in tehnike odnosov z javnostmi. Je ustanoviteljica in direktorica podjetja Press clippinga, partnerica podjetij v regiji Adriatik. Članica in organizatorica 40. kongresa svetovnega združenja podjetij medijske inteligence FIBEP ter članica svetovnega združenja za merjenje in vrednotenje komunikacij AMEC, gostja predavateljica na Univerzi v Mariboru na Oddelku za medijske komunikacije ter predavateljica gostja Alma Mater Europe – EMC na doktorskem programi Strateški komunikacijski management.

V zadnjih 25. letih se srčno posveča nenehnim tehnološkim inovacijam, letos v pričakovanju nove programske opreme, ki jo razvijajo skupaj z znanstveniki in strokovnjaki iz Fakultete za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani.

Tatjana Zidar Gale

Teodor Štimec

Owner, Optics Trade

Teodor Štimec je direktor in solastnik spletne trgovine Optics Trade, ki prodaja športno optiko v več kot 100 držav sveta. Njegova ekipa vodi več kot 10 blogov, na njihovem YouTube kanalu, ki ima že skoraj 7.000 naročnikov, je 2.547 videoposnetkov, ki imajo več kot 9 milijonov ogledov.

Teodor se že od nekdaj udejstvuje na več področjih, zato ga je pot zaradi navdušenosti nad spletom po končanem doktorskem študiju na fakulteti za strojništvo zanesla v spletni marketing. Ker je odprt novim idejam, od njega nikoli ne boste dobili odgovora 'ne'.

Tilen Kegl

Vodja vsebine in skupnosti , Synthesia

Tilen Kegl je marketingar, ki je začel kot kreativec v slovenskih oglaševalskih agencijah, pomagal več kot desetim Kickstarter projektom, zadnjih 8 let pa se najbolje počuti v visokotehnoloških podjetjih v tujini. Med drugim je bil del ekipe na dunajski Bitpandi, ki je postala najhitreje rastoči startup v centralni evropi, partner in vodja rasti v podjetju LimeWire, zdaj pa vodja vsebine in skupnosti na danskem samorogu Synthesia.

Tilen Marčič

Strateg za performance oglaševanje, Pristop Media

Tilen Marčič je strateg za performance oglaševanje z desetletnimi izkušnjami v digitalnem marketingu. Kariero je začel na strani naročnika v e-commerce segmentu, kjer je hitro pridobil praktične izkušnje z vodenjem oglaševalskih kampanj in optimizacijo digitalne prisotnosti. Pot ga je nato vodila v agencijsko okolje, kjer se je kot medijski planer poglobil v strategije zakupa medijev, načrtovanje kampanj in analitiko. Danes kot del ekipe Pristop Media razvija in upravlja celostne digitalne oglaševalske strategije za različne naročnike. Specializiran je za podatkovno podprto načrtovanje, optimizacijo medijskih investicij in iskanje učinkovitih rešitev, ki naročnikom prinašajo dolgoročno vrednost.

Tilen Travnik

Tilen Travnik je COO pri podjetju DLabs, kjer svoje 15-letne izkušnje s področja agilnega vodenja uporablja pri optimizaciji razvojnih procesov internetnih produktov. Kombiniranje znanj iz raziskovalne sfere, MBA in vitkega podjetništva mu omogočata, da hitro izboljšuje razvojne procese tako v korporacijah kot v mladih podjetjih.V zadnjih petih letih je uspešno preobrazil vodstva in ekipe v več kot 20 podjetjih tako doma kot v Veliki Britaniji. Trenutno je svetovalec za razvoj v petih od njih.

Timi Zajc

Smučarski skakalec

Timi Zajc je izjemno uspešen slovenski smučarski skakalec, ki je osvojil številne prestižne naslove na domačih in mednarodnih tekmovanjih. Med drugim je olimpijski prvak v mešani ekipni tekmi ter svetovni prvak v smučarskih skokih, tako posamično kot ekipno. Timi se ponaša tudi z izjemnim dosežkom, saj je prvi Slovenec, ki je osvojil vseh 10 državnih naslovov v različnih starostnih kategorijah. Timi je znan po svoji vztrajnosti, tehnični dovršenosti in sposobnosti obvladovanja pritiska na najvišji ravni tekmovanj.

Timo Elliott

SAP

Tina Beckmann

Vodja blagovne znamke, Atlantic Grupa

Tina Beckmann se je Atlantic Grupi leta 2019 pridružila z izkušnjami s področja upravljanja s produkti in mednarodne prodaje. Tina je odgovorna za Argeto na trgih Nemčije in Švice in svojo funkcijo opravlja iz Frankfurta. Kot nekdanja članica profesionalne mladinske rokometne ekipe športno mentaliteto in odlične organizacijske sposobnosti prenaša tudi v svoje delo. V zadnjih treh letih je Argeta distribucijo na trgu Nemčije skoraj podvojila in je zdaj na policah celotne države. Pomemben del pri gradnji zavedanja o blagovni znamki je na tem trgu odigral tudi digitalni marketing.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam