Ivana Vrviščar

Direktorica prodaje, GENERALI d.d.

V 25 letih kariere je Ivana Vrviščar izkušnje pridobivala v različnih panogah in na več področjih, vedno s poudarkom na prodaji in marketingu. Svojo poslovno pot je začela kot komercialistka v podjetju UPS, takrat pogodbenem partnerju Intereurope, pred prihodom na Generali je sooblikovala zgodbo podjetij Podravka in Kraš, dveh vodilnih blagovnih znamk v Sloveniji in CE regiji. V slednji tudi v vlogi direktorice podjetja kjer je bila prav povezanost prodaje in marketinga z ostalimi funkcijami v podjetju ključen faktor uspeha.. Pri svojem delu strmi k ustvarjanju timskega duha, povezanosti, inovativnosti, uspešnemu povezovanju korporativne strategije z lokalno strategijo prodaje in marketinga, hkrati pa ne pozabi na vidike vseh deležnikov.

Ivo Radaković

direktorja trženja v Vip Mobile in A1 Slovenija

Izr. prof. dr. Katarina Katja Mihelič

Izredna profesorica za področje managementa in organizacije, Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani

Katarina Katja Mihelič je izredna profesorica za področje managementa in organizacije na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Raziskovalno se ukvarja s konflikti med delovnim in zasebnim življenjem, napovedovalci (ne)etičnega in proaktivnega vedenja ter ravnanjem s talenti. Njeni znanstveni članki so objavljeni v revijah s faktorjem vpliva, med njimi v Human Resource Management, Journal of Business Ethics, Personnel Review, Business Ethics: A European Review. Kot vodja partnerjev v Sloveniji sodeluje v mednarodnem projektu Global Entrepreneurial Talent Management 3 (H2020).

Iztok Franko

Diggintravel.com

Iztok Franko je svoj poklicno pot začel v IT-ju, kjer je med drugim opravljal vlogo IT Managerja v ameriški multinacionalki, Colgate-Palmolive in IT direktorja v podjetju Adria Airways. Po prvem stiku z digitalnim marketingom in spletno prodajo, je v podjetju Adria Airways prevzel vlogo direktorja marketinga. Od takrat marketinga, predvsem pa digitala, ni več zapustil.  Trenutno se s spletno rent a car platformo vehicle-rent.com, ki je del skupine Car Target, navdušuje nad izzivom, kako uspeti na globalnem trgu v "travel" industriji. Je ljubitelj analitike, zgodovine in windsurfinga.

Iztok Sila

Jaka Ažman

Soustanovitelj in CMO, Lushna

Jaka Ažman je soustanovitelj in CMO podjetja Lushna, kjer vodi celostno identiteto znamke, B2B strategijo in operativno izvedbo. Lushna je danes prisotna po večjem delu Evrope in ZDA ter velja za eno najbolj inovativnih glamping znamk na področju trajnostnega turizma.

Pred tem je nabiral izkušnje v kreativnih agencijah, raziskovalnih podjetjih in telekomunikacijah, soustanovil pa je tudi dva startupa. Njegovo najljubše in najmočnejše področje je vodenje podjetij skozi fazo rasti – iz malega v večje – s pomočjo jasnega pozicioniranja, premišljenega vrednotenja in komunikacije, ki izstopa. Verjame, da je v svetu povprečja ključno ustvarjati presežke s pogumom, jasno vizijo in dosledno izvedbo.

Jaka Dobnik

Strategy & Operations Consultant, Deloitte

Jaka Dobnik je poslovni svetovalec, ki od leta 2019 deluje znotraj svetovalne hiše Deloitte. Magister mednarodnega poslovanja na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani je izkušnje pridobival v podjetjih Plastika Skaza, Mercator in NLB, med letoma 2016 in 2018 pa je vodil marketinški oddelek podjetja Rog in bil med najzaslužnejšimi za osvežitev legendarne slovenske blagovne znamke.

Jaka Jelenc

LCA Expert, Product Sustainability

Jaka Jelenc je po izobrazbi univerzitetni diplomirani inženir kemijskega inženirstva. Od leta 2014 se ukvarja s trajnostnim razvojem ter krožnim gospodarstvom. Specializiral se je na področju implementacije LCA pristopa ter trajnostnih praks. Svoje znanje je izpopolnil v podjetju AquafilSLO, sedaj pa je zaposlen kot LCA ekspert v ESG oddelku Danfoss ClimateSolutions segmenta. Med drugim se izobražuje za EPD presojevalca ter je umeščen na seznam odobrenih LCA strokovnjakov na Spirit Slovenija. Ima tudi svojo svetovalno podjetje Greenium, preko katerega izdeluje LCA-je ter svetuje organizacijam pri implementaciji trajnostnih ter krožnih praks.

Jaka Kladnik

ustanovitelj, Switch to Eleven

Jaka Kladnik je digitalni marketing ekspert z več kot 20-letnimi izkušnjami, Scrum Master, business model designer, Corporate rebel, strokovnjak za uvajanje novih in naprednih načinov dela in transformacije organizacij iz tradicionalno hierarhičnih v progresivne in prihodnost usmerjene organizacije. Leta 2015 je spoznal, da marketing ni strateška funkcija v podjetjih, temveč se ga dojema kot napredno tajništvo, takrat mu je pot prekrižala agilnost. S svojim znanjem in bogatimi izkušnjami že od leta 2015 omogoča posameznikom, ekipam in organizacijam vpogled in pomoč pri implementaciji drugačnega, bolj agilnega, transparentnega in na zaupanju temelječega pristopa k delu.

Jaka Oman

Flow state & LSP method enthusiast, Resna Igra

Jaka Oman je svoje celotno življenje posvetil iskanju flow stanja, čeprav tega do leta 2020 ni vedel. Je ustanovitelj Resne igra, prvi Flow Research Collective certificirani flow coach v Sloveniji in izkušeni LEGO® SERIOUS PLAY® facilitator, ki je svoje znanje o flowu in Lego kocke ponesel že v 8 držav v regiji na več kot 120 delavnicah. Po izobrazbi je tržni komunikolog in izhaja iz marketinga. Na tem področju zadnjih 5 let tesno sodeluje s podjetjem Valicon, kjer dela na razvoju identitet blagovnih znamk in pridobivanju uvidov v razmišljanja kupcev. Sam v flow največkrat pade pri kajtanju na valovih, boardanju pri velikih hitrostih in downhill spustih z gorskim kolesom. Zadnje čase pa vedno večkrat tudi pri igranju kitare.

Jaka Repanšek

Predsednik Oglaševalskega razsodišča

Jaka Repanšek je predsednik Oglaševalskega razsodišča (mandata 2020 / 2022 in 2023 / 2025). V tehnoloških, medijskih, oglaševalskih in internetnih podjetjih deluje že več kot 20 let. Jaka je soavtor zbornika Medijsko pravo, sodeloval je pri zagonu projektov MOSS, NRB in RPB, spisal poglavje o avtorskih pravicah v oglaševanju v zborniku Dobra praksa in predaval na SOF, Akademijah SOZ in izobraževanjih IAB Slovenija. Diplomiral je na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, specialistični podiplomski študij evropskega prava pa je opravil na skupnem programu Univerze v Cambridgeu in Pravne fakultete v Ljubljani ter zaključil podiplomski študij MBA v ZDA (CIMBA). V zadnjih letih se poglobljeno posveča področju digitalne regulative EU in sodeluje pri projektih s področja varstva elektronske zasebnosti. Jaka je član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj ter visokošolski učitelj na Visoki šoli za poslovne vede in Fakulteti za aplikativne vede. Pogosto predava na konferencah in seminarjih v Sloveniji in tujini. V prostem času je strasten popotnik in športni pilot (PPL).

James Hall

Višji svetovalec & poslovni direktor, PARK - guiding design leaders

James je ustvarjalni vodja z dokazanim ozadjem iz korporativnega oblikovanja, ki je usmerjal, upravljal in dal na trg veliko potrošniških izdelkov po vsem svetu. Vedno je usmerjen k poslu in išče možnosti, kako kapitalizirati in pomagati ljudem sprejeti nove načine razmišljanja ter pridobivanja izkušenj.

James se je pridružil podjetjema GROW in PARK po obsežni karieri v oblikovanju izdelkov v dveh vodilnih svetovnih podjetjih – LEGO in Hasbro. Kot mentor in usmerjevalec pri podjetju GROW ima James zanimivo korporativno zgodovino na področju usmerjanja, vodenja in mentorstva vseh vidikov oblikovanja, tako za posameznike kot za velike svetovne skupine.

Jan Habat

Soustanovitelj podjetja Alternative+

Jan Habat je diplomiral na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, med študijem pa se je izobraževal tudi v tujini, in sicer v Kanadi na Queen's University. Na svoji poslovni poti se zavzema za spremembo v industriji zobnih past. Meni, da so trenutne zobne paste zastarele, nezdrave in hkrati škodujejo okolju. Prepričan je, da so zobne paste v tabletkah prihodnost ustne higiene.

Jan Kukovec

Direktor podjetja 916 Hub

Jan Kukovec je vodil revolucijo TikToka in vertikalnih videov v Jadranski regiji. Že več kot štiri leta uporablja napredne tehnologije za ustvarjanje inovativnih vsebin v 916 HUB-u. Z razvijanjem mladih talentov in ustvarjanjem motivirajočega delovnega okolja je postavil sistem produkcije vsebin s svetovno privlačnostjo. Ta sistem sta Jan in ekipa preoblikovala v produkt na platformi hyptT, ki pomaga tudi drugim do uspeha. Ekipa 916 HUB uporablja umetno inteligenco pri ustvarjanju vsebin ter je uspešno lansirala virtualne like in AR filtre za družbene medije.

Jan Omahen

Digitalni kreativni direktor, Luna \TBWA

Jan Omahen je digitalni kreativni direktor v agenciji Luna \TBWA, kjer že desetletje soustvarja številne večkrat nagrajene projekte za lokalne in mednarodne blagovne znamke. Navdih za svoje delo išče v človeški naravi, internetni kulturi in tehnoloških inovacijah.

Jan Trost

Baritonist, Perpetuum Jazzile

Jan Trost je član vokalne zasedbe Perpetuum Jazzile že od leta 2006. Med leti 2007 in 2018 je bil član upravnega odbora društva in v obdobju 2013 do 2017 tudi predsednik. Sam pravi, da v "prostem času" skrbi za marketing, poslovni razvoj in IT v revizijsko-svetovalnem podjetju Mazars, skupaj z ženo Uršo vodita spletno trgovino Ursanina.si in skrbita za 10-letnega Tineta. Med leti 2003 in 2016 je bil Jan vodja in kasneje direktor oglaševalskih projektov na agenciji Mayer McCann. Skrbi tudi za digitalno podobo vokalne zasedbe Perpetuum Jazzile.

Janez Križan

Director of New Business Development & Innovation, A1

Janez Križan je direktor razvoja novih poslovnih modelov in inovacij v podjetju A1. V dve desetletji trajajoči karieri je spoznal zakonitosti razvoja in implementacije učinkovite korporativne strategije, ki podjetju omogoča nadaljnjo rast in razvoj. Njegova strast je spreminjanje idej v uspešne projekte. V zadnjem obdobju se še posebej posveča novim tehnologijam in prihajajočem omrežju pete generacije.

Janez Rakušček

Izvršni kreativni direktor, Luna \TBWA

Janez Rakušček je v oglaševalski svet vstopil leta 1989, še kot študent na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. Prva leta svoje kariere je delal kot tekstopisec, in sicer v agencijah Magenta, Luna inStudio Marketing/JWT, kjer je leta 1995 napredoval najprej na mesto kreativnega direktorja, nato pa tudi v vodjo kreativnega oddelka. Z agencijo Luna \TBWA sodeluje od leta 2001, najprej kot kreativni, danes pa kot izvršni kreativni direktor. Sodeluje z najpomembnejšimi domačimi in mednarodnimi naročniki agencije. V svoji karieri je prejel mnogo mednarodnih in domačih oglaševalskih nagrad (Epica, Golden Drum, SOF, Effie), leta 2011 pa je prejel prestižno priznanje Oglaševalska osebnost leta. Janez je predsednik Art Director's Kluba Slovenija (ADC*SLO) ter član Upravnega odbora Evropskega kluba Art direktorjev (ADC*E), član mnogih slovenskih in mednarodnih žirij ter predavatelj na oglaševalskih festivalih v Evropi in Aziji (SOF, Golden Drum, Kyiv International Festival,ADStars International Festival Busan, Južna Koreja, Ad Black Sea Batumi, KaktusBeograd itd).

Janez Öri

Direktor za marketing in strategijo, Iskratel

Janja Štrumbelj

Ustanoviteljica lePotica

Janja Štrumbelj je po izobrazbi ekonomistka in odnekdaj, uživa v vsem, kar je povezano s kulinariko. Skoraj dve desetletji je bila zaposlena v računovodstvu, nato pa je precej po naključju zajadrala v novinarske vode, kjer je pokrivala področje gastronomije. Vedno bolj je čutila, da lahko vse svoje znanje, izkušnje in sposobnosti najbolje izkoristi v podjetništvu. In tako je prišla do blagovno znamke »le Potica«, pod katero že 9 let peče le in samo potice. Poslovna ideja je prejela številne nagrade, med drugim tudi 1. nagrado Gospodarske zbornice Slovenije za najbolj inovativne podjetniške ideje, zlato priznanje Turistične zveze Slovenije za najboljši kulinarični turistični spominek osrednje Slovenije in certifikat za izdelavo Slovenske potice kot zaščitene tradicionalne posebnosti.  lePotica je bila izpostavljena tudi v slovenskem paviljonu na svetovni razstavi EXPO 2015 v Milanu, sodelovala pa je tudi v prvi sezoni oddaje Štartaj Slovenija. Pred tremi leti so v Ljubljani odprli tudi svojo prvo »potičarno« Butik lePotica.

Janko Hočevar

Ustanovitelj in direktor, Aragon

Janko Hočevar je ustanovitelj in direktor podjetja Aragon. Z več kot 30-letnimi izkušnjami na področju tržnega raziskovanja Janko združuje analitično natančnost s strateško vizijo, da naročnikom – tako domačim kot mednarodnim – pomaga sprejemati informirane poslovne odločitve. Kot diplomirani sociolog je v zadnjih 25 letih osredotočen na strateški razvoj blagovnih znamk, prevajanje poslovnih strategij v učinkovite blagovne znamke ter ustvarjanje novih tržnih priložnosti.

Vodil je razvoj podjetja Aragon v eno vodilnih raziskovalnih družb v regiji. Podjetje je več kot dve desetletji dosegalo dvomestno rast prihodkov, predvsem zaradi inovativnega pristopa in uvedbe naprednih raziskovalnih metod, kot so conjoint analiza, max-diff, ZMET, ORC, eye-tracking in druge. Pod njegovim vodstvom so postali pionirji digitalizacije raziskovalnih procesov.

Jankov pristop temelji na kombinaciji inovativnosti, akademske doslednosti in praktične uporabnosti, kar naročnikom zagotavlja najboljše vpoglede za strateško odločanje.

Jasna Suhadolc

Ustanoviteljica in direktorica, podjetja Actuado

Jasna Suhadolc je ustanoviteljica in direktorica podjetja Actuado, ki je HubSpot Platinum Solutions partner. Svojo več kot 20-letno kariero na področju digitalnega marketinga je začela kot svetovalka za digitalni PR, nato pa se je osredotočila na vsebinski marketing. V zadnjih letih se posveča predvsem digitalizaciji in optimizaciji ključnih procesov marketinga, prodaje in podpore v podjetjih, s poudarkom na odpravljanju ozkih grl ter zagotavljanju nemotenega pretoka podatkov in informacij med oddelki. Njena vloga zajema tako implementacijo HubSpot rešitev kot tudi strateško svetovanje in izobraževanje zaposlenih, da bi podjetja čim bolje izkoristila digitalna orodja za izboljšanje poslovnih rezultatov, izkušnje strank in zadovoljstva zaposlenih. Z zanimanjem spremlja razvoj AI orodij in raziskuje načine njihove uporabe v poslovnem okolju.

Navdušenje nad novimi tehnologijami aktivno deli kot predavateljica na konferencah in prek internih delavnic v podjetjih. Jasna je bila s svojim predavanjem 'Kako AI pomaga marketingašem izboljšati učinkovitost in optimizirati odločitve v praksi' najbolje ocenjena predavateljica B2B konference 2024. Jasna je tudi avtorica knjige Nove priložnosti e-komuniciranja, pogosto vabljena članica strokovnih žirij ter mentorica v različnih združenjih. Ves čas je vpeta v mednarodno okolje. Na temo digitalizacije marketinga, prodaje in podpore je predavala že v več kot 10 državah po svetu.

Jelena Agafonova

BIT-roots

Jelena Agafonova je startup managerka v podjetju Bit-Roots. Podjetje je zagnala Zavarovalnica Triglav, ki z njim cilja na globalne digitalne porabnike. Jelena je bila pred tem v Zavarovalnici Triglav na poziciji tehnološke managerke, kjer je skrbela za poslovne analize in optimizacijo procesov. Za njo je bogata mednarodna kariera, ki jo je prek Finske in Litve pripeljala v Slovenijo, kjer živi in dela od leta 2010.

Jeremy Waite

Chief Strategy Officer, IBM

Jeremy Waite je pred kratkim nastopil novo funkcijo v podjetju IBM, kjer ‎je sedaj Chief Strategy Officer, Pred tem je bil evangelist za podjetje IBM v regiji EMEA ter vodja programov CMO za podjetje IBM po vsem svetu. Potuje po svetu in predava o marketinških in potrošniških trendih ter o revolucionarnih zmožnostih kognitivnega računalništva podjetja IBM v prihodnostih. Izbran je bil za najbolj vplivno osebo na Twitterju za #BigData (slo. veliki podatki) in enega izmed desetih najbolj vplivnih marketinških strokovnjakov na svetu. Pred tem je bil med drugim tudi vodja strategije za Salesforce Marketing Cloud in vodja socialne strategije za Adobe Marketing Cloud. Jeremy je avtor treh knjig, pri čemer je najnovejša #TenWords (slo. Deset besed). Knjiga izbranih citatov in zgodb 140 ljudi, ki so jim zbrani citati spremenili življenje in vplivali na industrije, v katerih delujejo oziroma so delovali. Celoten dobiček od prodaje knjig se zbira za NHS (slo. nacionalno zdravstveno službo), in sicer za nakup inkubatorjev za njihovo neonatalno intenzivno enoto.

Jernej Damjan

Marketing manager, Smučarska zveza Slovenije

Jernej Damjan je izkušen strokovnjak z raznolikim ozadjem v športu, medijih in organizaciji dogodkov. Kot profesionalni smučarski skakalec je zastopal Slovenijo na štirih olimpijskih igrah in osvojil več medalj na svetovnih prvenstvih. Poleg svoje športne kariere je Jernej služil kot policist v športni enoti ter kot član upravnega odbora Smučarske zveze Slovenije. Ima obsežne izkušnje na področju odnosov z javnostmi, upravljanja družbenih medijev in organizacije dogodkov. Jernej je tudi aktiven predstavnik športnikov v mednarodnih organizacijah, kot je FIS, bil je vodja slovenske ekipe na zimskih olimpijskih igrah v Pekingu 2022. Tekoče govori več jezikov in združuje svoje športno znanje z močnimi komunikacijskimi, organizacijskimi in tehničnimi veščinami.

Jernej Pintar

CEO in vodja tehnološke skupnosti, Tehnološki park Ljubljana

Jernej Pintar je CEO in vodja tehnološke skupnosti v Tehnološkem parku Ljubljana, ki je največji ekosistem za komercializacijo tehnologij in znanja. Je diagnostik za izzive podjetij in povezovalec podjetij za poslovna sodelovanja ter izmenjavo dobrih praks (internacionalizacija, marketing, prodaja, vodenje…). Zaradi naboja in prodornosti so mu ScaleUp podjetja nadela naziv 'doc Dynamite', ki ga od takrat v šali, a z marketinškim pridihom, uporablja na dogodkih. Jernej je sicer zgradil že več skupnosti, od študentskih do podjetniških, najbolj pa uživa v ustvarjanju vsebin ter povezovanju ljudi. Svojo izobraževalno pot je zasledoval na United World College na Norveškem, London School of Economics, University of Edinburgh ter jo zaključil z doktoratom na Univerzi v Ljubljani.


Jernej Smisl

Direktor, Pristop Corporate Consulting (PCC)

Jernej Smisl je direktor v Pristop Corporate Consulting (PCC). Pred tem je bil globalni direktor marketinga v VIDAA USA, ki je v večinski lasti podjetja Hisense International ter direktor Sektorja za Korporativno komuniciranje in strateški marketing v Novi KBM, ki je od leta 2015 v lasti ameriškega sklada Apollo in EBRD. Preden je prevzel funkcijo na banki, je bil 8 let zaposlen v podjetju Pivovarna Laško Union d.o.o. (Heineken), kjer je opravljal funkcijo direktorja korporativnih odnosov. V času dela v pivovarni je aktivno sodeloval pri finančnem in poslovnem prestrukturiranju podjetij, ki so spadala v Skupino Laško, in kasneje pri prodajnem, integracijskem in združitvenem procesu Pivovarne Laško Union. V času službovanja v pivovarni je bil določen čas tudi predsednik nadzornega sveta družbe Slopak d.o.o.

Danes je tudi predsednik enega najuspešnejših športnih kolektivov v Sloveniji, Rokometnega kluba Celje Pivovarna Laško, ki je v letu 2020 prejel naziv najboljše rokometne akademije v Evropi, podpredsednik nadzornega sveta Alpina d.o.o., član nadzornega odbora Košarkarske zveze Slovenije in član Upravnega odbora DMS.

Jernej Česen

SVP of Distribution & BI in Generalni direktor Ekipa2

Jernej Česen je svojo pot začel v Mercatorju na finančnem področju. Kasneje prevzel funkcijo direktorja Strateškega kontrolinga Skupine Mercator s fokusom na področja razvoja strategij in M&A. Leta 2014 se je pridružil ekipi Outfit7 kjer je SVP of Distribution & BI in Generalni direktor Ekipa2 (odvisne družbe Outfit7). Za področje, ki ga pokriva najraje reče da je “mineštra”, različne stvari, ki pa servirane fajn pašejo skupaj. Kot gostujoči predavatelj sodeluje z EF in drugimi organizacijami predvsem na področju razvoja Strateškega kontrolinga in podjetništva. Je tudi član razvojnega sveta pri družbi App Annie (največji svetovni ponudnik podatkovnih baz za mobilne aplikacije).

Jernej Špende

Strateški direktor, Grey Ljubljana

Jernej Špende je strateški direktor v agenciji Grey Ljubljana, kjer za domače in tuje naročnike (A1 Slovenija,Renault, Gorenje, IKEA in drugi) sooblikuje digitalne in integrirane komunikacijske platforme. Pred tem je v agencijah Pristop in Renderspace opravljal delo digitalnega stratega in svetovalca za največje slovenske naročnike, med njimi Zavarovalnico Triglav, Novo KBM in Atlantic Grupo.

Za svoje delo na področju digitalnih strategij je prejel številne nagrade na največjih oglaševalskih oziroma komunikacijskih festivalih, kot so Cannes Lions, Digital Communication Awards, European Excellence Awards, Effie,Midas, SOF, SEMPL, BalCannes, Gold Quill, Diggit in drugi. Bil je tudi žirant na festivalu SOF, leta 2015 je na tekmovanju SoMoBorac, ki poteka v okviru hrvaškega Weekend Media Festivala, prejel naziv »digitalec leta«.

Jerneja Faletič

Vodja digitalne akvizicije, Triglav Skladi

Jerneja Faletič je izkušena strokovnjakinja na področju digitalnega marketinga in prodaje, ki se osredotoča na vsebinske in komunikacijske strategije na digitalnih kanalih, vpeljevanje tehnologij v marketinške procese ter celovito vodenje digitalnega nastopa. Od 2021 naprej je zaposlena v družbi Triglav Skladi, kjer je kot vodja digitalne akvizicije odgovorna za digitalni nastop družbe ter pridobivanje strank prek digitalnih kanalov. V komunikacijsko strategijo so pri Triglav Skladih umestili tudi produkcijo lastnega podcasta Triglav Skladi Stockcast, v okviru katerega so doslej pripravili štiri sezone.

Jerneja Ham

Produktna vodja, Teads

Pred dvema letoma sem našla svojo strast v produktnem menedžmentu – svetu, kjer so izzivi stalnica, napake neizogibne in popolna rešitev ne obstaja. Trenutno delam na vzpostavitvi novega produkta po združitvi dveh podjetij, kar pomeni veliko usklajevanja, prilagajanja in iskanja skupnega jezika. Ko ne rešujem ugank v službi, se sproščam ob pravih – križankah in logičnih izzivih, ker očitno reševanje problemov nikoli ne vzame pavze.

Jerneja Lovenjak

Product Marketing, Zemanta, an Outbrain company

Jerneja je družboslovka z naklonjenostjo do tehnologije in IT, kar jo je vodilo prve zaposlitve na Zemanti. Na začetku je opravljala vlogo ključne skrbnice strank, vendar pa je kmalu ugotovila, da njena strast leži v produktnih vodah.

Zaradi svoje kreativne žilice in hitre rasti produkta ter nabora strank, je na Zemanti vzpostavila funkcijo produktnega marketinga, ki je danes ena izmed ključnih vlog pri razvoju in lansiranju novih produktov v podjetju.

Jerry Haywood

CEO, Boost.ai

Jerry Haywood je novembra 2022 prevzel vlogo glavnega izvršnega direktorja podjetja boost.ai. Pred tem je bil višji podpredsednik za regijo EMEA v podjetju LivePerson. Od leta 2010 je član upravnega odbora podjetja Vollebak, s sedežem v Londonu. Njegove pretekle izkušnje vključujejo več kot osem let pri podjetju Salesforce, kjer je bil podpredsednik za področje Service Cloud v Evropi. Jerry je prav tako zasedal vodstvene položaje v podjetjih BMC Software in Cisco. Jerry je strokovnjak za digitalno transformacijo, umetno inteligenco in strateško rast podjetij.

Johann Wrede

Global Vice President of Strategic Marketing for SAP Hybris

Johann Wrede is Global Vice President of Strategic Marketing for SAP Hybris, the customer engagement and commerce division of SAP. He leads an organization which covers Solution Marketing, Global Programs, Brand Experience, Content Marketing and Ecosystem Marketing.  He has written, implemented, sold, and marketed software for a variety of companies both large and small.  Johann is passionate about using storytelling and authentic experiences to inspire business people to find ways to better engage their customers.

Jožko Križan

Član organizacijskega komiteja Planica

Jožko Križan že 15 let ustvarja na področju športnega marketinga. Začel je kot direktor marketinga na OKS. V njegovem času je OKS podpisal prvo veliko sponzorsko pogodbo s kitajskim partnerjem, izveden je bil prvi veliki slovenski »merchandize« projekt v času olimpijskih iger v Londonu 2012, OKS pa je kot ena prvih športnih organizacij pričel s »content marketingom« v športu. OKS je bil v tem času večkratni prejemnik nagrad SPORTO, Jožko pa je bil tudi nominiranec za marketinškega direktorja leta.

Zadnjih 7 let je zapisan smučarskim športom – dve leti je bil direktor Smučarske zveze Slovenije, sedaj pa njegovo delo osredotočeno na marketing alpskih disciplin in organizacijo tekem v Planici. Z vsebinskim in aktivnim pristopom so alpske discipline v tem času podvojile marketinške prihodke. Letošnja Planica pa je po njegovem konceptu izvedla prvi NFT projekt pod okriljem tekmovanj Mednarodne smučarske zveze (FIS). Jožko velja za osredotočeno in umirjeno osebo s poudarjenim smislom za povezovanje. Slednje se je najbolj odrazilo pri njegovem uspešnem delu na medregijskih marketinških projektih pod okriljem Mednarodnega olimpijskega komiteja in sedaj Mednarodne smučarske zveze. Predanost in strast do športnega marketinga sta njegovo poslovno vodilo.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam