Mak Kordić

Mak Kordić je digitalec po srcu in duši. Ima več kot 10 let izkušenj za krmilom digitalne agencije CNJ digital, kjer je razvijal digitalne projekte za domače in tuje naročnike. Svetovalec za digital različnim startupom in podjetjem, žirant in ustanovitelj skupnosti digitalnih agencij v Sloveniji.
Manca Šalehar

Manca Šalehar je vodja marketinga v Wolt Slovenija, ki je s svojimi udarnimi marketinškimi akcijami poskrbela, da je blagovna znamka v manj kot letu dni prevzela vodilno pozicijo na področju dostave na slovenskem trgu. Manca je posebej specializirana za gverilski marketing in snovanje nekonvencionalnih kampanj, ki z minimalnimi finančnimi sredstvi dosežejo maksimalne rezultate z vidika dosega, učinka in zapomljivosti. Poleg sposobnosti ustvarjanja unikatnih zgodb pa jo odlikuje tudi izostren čut za trende.
Agencijske izkušnje je pridobivala v Propiaru in F2. V vlogi samostojne svetovalke pa se je osredotočila na pomoč in svetovanje zagonskim podjetjem. Pred prihodom na Wolt je bila del ekipe Viberate, slovenskega kriptopodjetja, ki si prizadeva spremeniti glasbeno industrijo.
Marino Furlan

V podjetju Intra lighting, kjer več kot 300 zaposlenih skrbi za razvoj, izdelavo in prodajo svetilk, ki osvetljujejo prostore po vsem svetu, so se odločili za inovativnost v pravem pomenu besede – če izdelek ne vsebuje vsaj ene inovacije, ne gre v proizvodnjo. Ko sta zakonca Marjeta in Marino Furlan leta 1989 ustanovila podjetje, si zagotovo nista predstavljala take prihodnosti. Brez vsakega znanja o svetilih sta začela sestavljati prve luči iz kupljenih delov kar v dnevni sobi v domačem Mirnu. Med vikendom sta sestavljala, med tednom prodajala.
Danes je podjetje Intra lighting zakoncev Furlan priljubljena zgodba o uspehu. Za svetilko Gwig, ki so jo razvili v sodelovanju s slovenskim oblikovalskim podjetjem ASOBI, pa sta dobila prestižno mednarodno nagrado ameriške revije za oblikovanje I.D. Junija so v Mirnu odprli še svetlobno-tehnični laboratorij, edini z goniofotometrom v jugovzhodni Evropi. Ne nazadnje pa sta zakonca Furlan posel iz dnevne sobe razširila v več kot 40 držav sveta.
Marjan Batagelj

Marjan Batagelj je serijski podjetnik s filozofijo, da lahko uspeš kjerkoli, v kolikor ostaneš vedno zvest svojim načelom. Je ustanovitelj podjetja Batagel& Co., ki je specializirano za prodajo gospodinjskih sesalnikov, likalnihin parnih čistilnikov ter organizacijski inženiring. Družba se je kasneje usmerila tudi v nepremičninske investicije, leta 2010 pa je postala 74,9 odstotna lastnica družbe Turizem Kras, ki je bila zaradi boljše prepoznavnosti preimenovana v Postojnska jama d.d. Marjan Batagelj je od septembra 2011 predsednik upravnega odbora podjetja. Njegova poslovna politika temelji na konzervativnem pristopu, zaradi poslovne uspešnosti njegovih podjetij pa velja Batagelj za enega najuglednejših slovenskih podjetnikov iz vrst malih in srednjih podjetij. Zaradi svojih dolgoletnih izkušenj in značilnega sloga nastopa je Marjan Batagelj vedno zanimiv sogovornik.
Marjana Lavrič Šulman

Marjana Lavrič Šulman ima preko 20 let izkušenj v razvoju in implementaciji celostnih trženjskih strategij ter upravljanja z blagovnimi znamkami. Po dolgoletnem vodenju Furure DDB je svojo pot obogatila s treningi vodenja in coachingom, pridobila pa je tudi certificat Business Genome Practitioner. Danes je del zgodbe podjetja PlanetCare, ki želi s slovensko inovacijo zmanjšati delce mikroplastike v vodi in nas z manifestacijo trajnosti vodila skozi koncept Business Genome.
Mark Kalin

Mark Kalin je direktor za poslovni razvoj v skupini Kolektor, poslovni vertikali Digital, ki skrbi za transformacijo in digitalizacijo Skupine Kolektor. Ima bogate izkušnje z digitalizacijo in vpeljevanjem novih poslovnih modelov.
Mark je bil tudi direktor v Švedskem skladu 1337Works AB, vodja inovacij in razvoja v družbi BTC d. d., ki se je transformirala v inovativno, pametno mesto ter prvo Bitcoin mesto na svetu, vodja poslovnega razvoja pri Geneplanetu, ki ga je Financial Times leta 2019 uvrstil med 1000 najhitreje rastočih podjetij v Evropi, in je tudi ustanovitelj in direktor metaverse/blockchain projekta Fit&Beat. Mark je bil vključen tudi v razne blockchain projekte kot so Eligma in Origintrail.
Marko Derča

Marko Derča je podpredsednik v A.T. Kearney in kot član ožjega vodstva vodi ekipo za digitalne in informacijske tehnologije na nivoju Vzhodne Evrope ter ekipo za energetiko in telekomunikacije v JV Evropi. V A.T. Kearney-u je v svoji 8 letni karieri vodil projekte na različnih strateških temah s fokusom na digitalni strategiji, projektih združevanja podjetij in operativnega prestrukturiranja. Marko Derča je tudi član upravnih odborov IEDC Alumni kluba in odbora CIO leta. Pogosto sodeluje na domačih in mednarodnih konferencah, predavanjih, okroglih mizah in drugih poslovnih dogodkih
Marko Kavčič

Marko Kavčič, Digital Business Advisor Manager, v CEE regiji vodi izvajanje digitalnih transformacijskih projektov za uspešnejše poslovanje. Znotraj Microsofta spremlja in vodi transformacijo strank v digitalno poslovanje ter partnerjev iz transakcijskega modela v storitveni poslovni model. Ima več kot 15 let izkušenj kot vodja IT svetovanja in IT revizije v Big4 in svetovanju o najučinkovitejši uporabi IT. Transformacija marketinga v B2B okolju pogosto ostaja prezrto področje tako pri strankah kot tudi partnerjih. Uvedba digitalnih orodij ter prednosti na podlagi podatkov lahko prinesejo večjo učinkovitost ter konkurenčno prednost.
Marko Lotrič

Marko Lotrič, generalni direktor in ustanovitelj mednarodno uveljavljene skupine LOTRIČ Metrology, je svojo samostojno poklicno pot pričel z odprtjem obrti za kalibracijo tehtnic, uteži in pipet. Danes skupina združuje že preko 140 strokovnjakov s področja meroslovja, zaposlenih v desetih podjetjih v sedmih državah. Poleg matičnega podjetja LOTRIČ Meroslovje, ki že od svojih začetkov posluje v Selški dolini, v Sloveniji poslujejo podjetja LOTRIČ Certificiranje, Iskra LOTRIČ ter PSM merilni sistemi. Hčerinska podjetja delujejo v Avstriji, Nemčiji, na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini, Srbiji in Makedoniji, kjer so vzpostavljeni akreditirani laboratoriji.
Neizmerno verjame v moč znanja, spodbuja inovativnost in prisega na poštenost. Vrednota, ki ji daje poseben pomen je zaupanje, tako med zaposlenimi kot pri delu z odjemalci. Znanja in izkušnje, ki jih je pridobil na področju meroslovja z veseljem deli med svoje sodelavke in sodelavce ter krepi kulturo odličnosti med zaposlenimi. Zagotavljanje kakovosti in odličnosti potrjujejo tudi s poslovanjem v skladu s standardoma ISO 17025 in ISO 17020 ter EFQM modelom odličnosti. V letu 2012 je podjetje pridobilo najvišje državno priznanje za poslovno odličnost, v letu 2017 pa priznanja Najboljši zaposlovalec leta v izboru Zlata nit.
Marko Lukić
Marko Lukić je direktor podjetja Lumar IG d.o.o., vodilnega slovenskega proizvajalca skoraj nič-energijskih montažnih objektov. Ima več kot dvajset let izkušenj z delom v enem najhitreje rastočih slovenskih podjetij in velja za enega glavnih promotorjev ter razvijalcev kakovostne in energetsko učinkovite gradnje v Sloveniji. Svoje poslovne izkušnje kot gost predavatelj in aktiven udeleženec prenaša na predavanjih in okroglih mizah doma in v tujini, sodeluje pa tudi na kongresih in konferencah s področja montažne gradnje. Od leta 2014 je član upravnega odbora Združenja manager Slovenije.
Marko Vrbnjak

Martin Stariha

Martin Stariha je po končanem študiju na Ekonomski fakulteti v Ljubljani zelo hitro začel z nabiranjem delovnih izkušenj. Njegovi poklicni interesi so že od začetka usmerjeni v področje marketinga in iz tega je izhajal, ko je nabiral prve delovne izkušnje kot pomočnik v marketingu (Datalab, Zavarovalnica Maribor). Kasneje je svojo pot nadaljeval na oglaševalski agenciji Luna \TBWA, kjer se še danes razvija in napreduje na različnih nivojih. Začel je kot asistent vodje projektov s spoznavanjem operativnih procesov, z napredovanji pa so sledile tudi večje odgovornosti. Kot vodja projektov in kasneje kot direktor projektov je pridobival izkušnje na področju strateškega in finančnega vodenja projektov ter naročnikov, prav tako pa je skrbel za celovit pregled izvajanja komunikacijskih aktivnosti.
Pred dobrimi tremi leti pa je na agenciji prevzel vodenje področja za razvoj naročnikov in blagovnih znamk ter s tem vodenje dvanajstih sodelavcev. Njegova strokovna področja so celovito vodenje projektov, razumevanje naročnikovih poslovnih izzivov, odgovornost za pripravo in izvedbo komunikacijskih kampanj, grajenje dolgoročnih odnosov z naročniki, finančni, vsebinski in strateški nadzor projektov, motiviranje ekipe. V svoji 13-letni karieri na oglaševalski agenciji je pridobil izkušnje z delom na različnih lokalnih in mednarodnih naročnikih iz najrazličnejših gospodarskih panog - telekomunikacije, zavarovalništvo, avtomobilizem, FMCG, časopisna industrija, farmacija, finančna industrija in ostale. Projekti na katerih je sodeloval so prejeli številne nagrade za učinkovitost in kreativnost. Od leta 2018 pa je tudi aktiven član v dveh programih (Prvi mentor in Young Leaders Club), ki sta pod okriljem ameriške gospodarske zbornice AmCham.
Martina Gajšek

Martina Merslavič

Martina Merslavič je ena izmed 40 globalno licenciranih trenerjev komunikacijskih veščin po metodi Own The Room. Posameznike in organizacije spodbuja, da spregovorijo izven svoje cone udobja. Trdno verjame, da je rast pogojena z vstopanjem v območje neznanega, s preizkušanjem novih pristopov in z učenjem na lastnih napakah. Prepričana je, da je reševanje problemov najboljši vzvod napredovanja. Njen cilj je izkoristiti vsako priložnost za dvigovanje standardov na področju javnega nastopanja in organizacijskega komuniciranja. Martina je sicer odlična poznavalka trženja in komuniciranja, izkušena vodja projektov in poslov ter cenjena trenerka javnega nastopanja. Trenutno sodeluje z različnimi podjetji kot svetovalka in izvaja komunikacijske treninge za posameznike in podjetja. Martina je prejemnica različnih strokovnih nagrad, med drugim IABC Gold Quill, Effie, Prizma in globalne nagrade Werner von Siemens Communications Award. Bila je članica žirij v sklopu festivala Effie, Prizma in Najboljše letno poročilo. Kot ena od 40 globalno licenciranih trenerjev komunikacijskih veščin po metodi Own The Room Martina uslužbencem mednarodnih korporacija v New Yorku, Frankfurtu, Copenhagnu, Rotterdamu, Budimpešti, Munchnu, Ljubljani in Zagrebu pomaga razvijati komunikacijske in posledično tudi voditeljske veščine.
Maruša Grah

Maruša Grah je vodja B2B središča in članica upravnega odbora DMS. Karierna pot jo je vodila od agencijskega okolja v medije, nato v start-up, ko ta še ni imel današnjega poimenovanja, od tam k največjemu domačemu spletnemu trgovcu ter na koncu v spletne storitve. Kot vodja oddelka je odgovorna za celoten stroškovno-prihodkovni vidik oddelka, tako da ve, koliko podjetje stane vsaka glava v njenem oddelku, a hkrati zna gledati s ptičje perspektive. Zelo dobro pozna področja prodajno-nakupovalnih skupnosti, prodaje kariernih orodij in izgradnje blagovne znamke delodajalca.
Maruša Hrovat

Matej Golob

Matej Golob že vrsto let različnim ekipam v velikih organizacijah pomaga delati bolj učinkovito - na podlagi uvajanja agilne kulture, miselnosti in načina dela. Na svojih delavnicah uporablja metode Scrum, Agile Leadership, Lean Innovation, Design Thinking, and Design Sprints ... Je soustanovitelj podjetja CorpoHub, ki sodeluje z domačimi in tujimi podjetji, kot so Danfoss, BSH, Phillip Morris, Poclain, Comtrade, Heineken, Petrol in Atlantic Grupa.
Osnovno izobrazbo iz računalniških ved je Matej Golob nadgradil z magisterijem ekonomije in MBA-jem. Za njim je 10-letna kariera v IBM-u, kasneje pa ga je vase posrkal svet startupov. Matej je dolgoletni organizator TEDx dogodkov, skozi leta kariere pa je poistovetil agilen način razmišljanja. V prostem času teče maratone.
Matej Guid

Matej Guid ima bogate izkušnje kot manager, raziskovalec mentor in predavatelj na področju umetne inteligence in podatkovne znanosti. Je ustanovitelj in CEO tehnoloških startupov Avior in InstaText. Slednji je bil v letu 2020 nagrajen kot slovenski startup leta. Gre za orodje, ki oblikuje besedila tako, da delujejo karseda profesionalna. S tem želi Matej pomagati raziskovalcem in akademikom po vsem svetu, da v karseda kratkem času zaključijo in objavijo svojo strokovno literaturo in odkritja na različnih področjih znanosti.
Poleg poslovne poti je Matej docent na Fakulteti za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani, kjer raziskuje razvoj metod umetne inteligence in njenega vpliva na pametne sisteme izobraževanja in na razvoj področja računalniških iger.
Matej Kern Meglič

Področje produktnega managementa je kombinacija med hišnikom in mamo, zajeten delež dela predstavlja naslavljanje težav, ki jih drugi nočejo videti, ter nenehno predvidevanje situacij. Najbolje se najdem v tehničnih projektih, ter v urejanju zapletenih procesov. Po petnajstih letih dela tako s fizičnimi produkti in spletnimi aplikacijami sem našel nov izziv v računanju milisekund v avkcijah in stabilnosti več 100-milijonske operacije.
Matej Košmrlj

Matej Košmrlj je direktor izboljšav v tehničnih oddelkih za uspeh strank podjetja Loftware, globalnega vodje označevanja s pisarnami po celem svetu in z enim ključnih centrov v Sloveniji (produkt NiceLabel). Prej je bil izvršni direktor podjetja Euro Plus (NiceLabel). Podjetju se je kot programer in vodja tehnične podpore pridružil sredi devetdesetih let, kariero nadaljeval kot produktni vodja, od leta 2009 vodil podjetje v Sloveniji in bil od leta 2016 tudi direktor tehničnih storitev globalne skupine NiceLabel.
Po diplomi iz matematike je študijsko pot nadaljeval na Ekonomski fakulteti, kjer je magistriral iz strateškega marketinga, managerska znanja pa je pridobil na poslovnih šolah IEDC Bled in Cotrugli. Njegovo glavno vodilo je usmerjenost k strankam, timsko delo in sledenje sodobnim dobrim praksam. Verjame, da z gradnjo dolgoročnih odnosov, ustrezno mero ambicioznosti ter upoštevanjem zahtevnih (a realnih) meril, rezultati ne izostanejo.
Matej Peternel

Matej Peternel v Agenciji 101 v vlogi vodje digitalnega zakupa skrbi za strateško usmerjanje zakupa v okviru digitalnih kampanj. Grajenje odnosov z deležniki na trgu digitalnega oglaševanja mu omogoča poglobljen vpogled v dobre prakse oglaševanja v slovenskem prostoru. Pomemben del njegovega delovnega urnika je spremljanje in analiza kampanj ter integrirano delo s kreativnim oddelkom agencije.
Matej Praprotnik

Matej Praprotnik je digitalec, nagrajeni novinar, radijski voditelj in producent. Prejemnik novinarske nagrade Čuvaj za izjemne dosežke (2015) ter nagrade WEBSI za digitalca leta (2017). Na Valu 202 je pokrival predvsem znanost in tehnologije. Leta 2010 je bil štipendist programa Innovation Journalism na Univerzi Stanford, v Kaliforniji. Po povratku na Radio Slovenija je prevzel vodenje digitalne prenove in začrtal smernice vseh radijskih spletnih aktivnosti. Leta 2017 je bil član žirije SOF-a. Je zagovornik javne radiotelevizije, aktivno pa se bori tudi za boljšo rabo javnega prostora. Junija 2022 je postal kolesarski župan Ljubljane. Naziv podeljuje nevladna organizacija BYCS iz Amsterdama.
Matej Čer

Mateja Bečela

Mateja Bečela je vodja marketinga v podjetju Ensol 360 Karting d.o.o., kjer skrbi za globalno prepoznavnost blagovne znamke 360 Karting. Znamka, ki se ponaša s prisotnostjo več kot 150 karting stez po svetu, kroji sam vrh karting in zabaviščne industrije. Po duši Mariborčanka je po večletnih izkušnjah v agencijskem svetu in bančništvu našla svojo ljubezen na slovenski obali. Leta 2018 se je pridružila majhni ekipi podjetja Ensol 360 in prevzela skrb za celotno pojavnost znamke in strateško komunikacijo, ki je bila sprva predvsem produktno usmerjena. Kasneje je podjetje svoj fokus preusmerilo v ustvarjanje nepozabnih izkušenj za različne ciljne skupine, ne zgolj za racing navdušence. S prodornim načinom komuniciranja so z ekipo poskrbeli za popolno transformacijo karting industrije in ji omogočili širitev na lokacije, kjer si karting stez prej ni bilo mogoče zamisliti. V zadnjem obdobju je z mednarodno ekipo zasnovala novo znamko SpaceKart, ki je še en dokaz, kako prebojno in inovativno je to mlado podjetje, ter da brez drzne vizije ni mogoče obstati na vrhu.
Mateja Gramc Debeljak

Mateja Gramc Debeljak se je mednarodni družbi za medijske komunikacije OMD pridružila leta 2005 kot direktorica oddelka za strateško vodenje projektov ključnih mednarodnih in domačih naročnikov in leto pozneje prejela nagrado Sempl v kategoriji Novi mediji. Leta 2007 je z ustanovitvijo družbe OMG (Omnicom Media Group), ki ima pod svojim okriljem dve samostojni medijski agenciji OMD in PHD, prevzela vodenje slednje. V letih njenega vodenja je agencija PHD prejela tako priznanja Sempl kot Effie. V več kot 20-letni karieri na medijskem področju jo vodi predvsem glavno gonilo, da medijsko planiranje ni potapljanje ladjic, ampak gre za proces, kako vplivati na potrošnika, da bo na koncu kupil tvoj izdelek. Ravno zato ji je všeč filozofija mednarodne mreže, v kateri deluje, to je "Najti boljšo pot" (Finding a better way) za naročnike. V zadnjih letih občasno predava na različnih marketinških dogodkih in seminarjih v Sloveniji.
Mateja Jesenek

Mateja Jesenek je izkušena managerka s 27-letno mednarodno managersko kariero, skozi katero je delovala v različnih državah, kulturah, delovnih okoljih ... Specialistka za marketing, prodajo, upravljanje kategorij, komunikacijo in strategijo je večino kariere preživela v družbi Mercator, kjer je začela kot vodja projektov, nato pa jo je kariera prek funkcije strateške marketinške direktorice vodila na mesto članice upravnega odbora skupine Mercator. Svojo poslovno pot je nadaljevala kot generalna direktorice skupine Intersport, danes pa deluje kot direktorica podjetja The Athlete´s Foot Global, kjer skrbi za uspešno poslovanje podjetja, s sedežem v Amsterdamu, ki deluje na 30 trgih po celotnem svetu.
Mateja Jugovic

Mateja Jugovic ima več kot 15 let izkušenj z vodenjem razvojnih in integriranih komunikacijskih projektov ter strateškim planiranjem in načrtovanjem projektov. Karierno pot je začela na AV studiu in jo nadaljevala na Sonce.net. Danes je direktorica produktnega in projektnega vodenja v agenciji Renderspace, kjer vodi ekipo projektnih vodij ter strokovnjakov za UX in UI. Svetuje in sodeluje z največjimi naročniki v regiji in jim pomaga realizirati večje digitalne projekte.
Mateja Videčnik

Mateja Videčnik je magistra psiholoških znanosti in certificirana coachinja. V svoji samostojni praksi podpira posameznike, ki želijo hitreje in z manj napora doseči svoje cilje ali izboljšati svoje vsakodnevno funkcioniranje. Razvija tudi e-psihološke tečaje in je specializirana za področje psihološke odpornosti. Predava ter vodi delavnice v različnih podjetjih, njeno poslanstvo pa je deliti uporabne in navdihujoče psihološke vsebine. Večkrat je gostja v TV oddajah, kjer govori o počitku, navadah, psihologiji potrošnika, stresu itd.
Deluje tudi kot podjetnica – je soustanoviteljica prvega slovenskega in danes največjega spletnega mesta za psihoterapevtske storitve mojpsihoterapevt.si. Kot skrbna in predana online mentorica pomaga študentom programa Uporabna psihologija na Fakulteti DOBA.
Mateja Šušteršič Dimic
Matic Švab
Matic Švab zadnjih šest let kot poslovni direktor in namestnik generalnega sekretarja skrbi za poslovanje Olimpijskega komiteja Slovenije – Združenja športnih zvez. Njegove glavne naloge so skrb za sponzorstva olimpijske reprezentance Slovenije, priprava večjih projektov, kot je Slovenska hiša na olimpijskih igrah in vodenje finančnega poslovanja krovne slovenske športne organizacije. Svoje znanje pridobljeno na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je nadgrajeval z dodatnim študijem Športnega managementa na programu Mednarodnega olimpijskega komiteja v Lozani in magistrskim študijem Managementa v športu na Ekonomski fakulteti. Je tudi direktor hčerinske družbe OKS-ZŠZ, podjetja OKS-Olimp d.o.o. in član marketinške komisije Evropskih olimpijskih komitejev.
Matija Jamnik

Matija Jamnik, odvetnik in direktor Odvetniške pisarne Jamnik d.o.o. Ukvarja se predvsem s pogodbenim, informacijskim (spletno poslovanje, varovanje občutljivih podatkov, IT-pogodbe in podobno), delovnim in statusnim pravom. Je član panevropskega združenja Cloud Privacy Check, ki se ukvarja z vprašanji zasebnosti in skladnosti poslovanja pri poslovanju v oblaku. Z vprašanji varstva osebnih podatkov in zasebnosti, predvsem v digitalnih okoljih ter s pravnimi izzivi na IT področju se intenzivno ukvarja od leta 2008. Je član CPC in reden gost na seminarjih in konferencah.
Matija Torlak

Matija Torlak je ustanovitelj Digital School, na kateri otroke in mladostnike na izzive prihodnosti pripravljajo s podajanjem digitalnih znanj. Matija je več let deloval kot komercialni direktor in direktor inovacij v podjetju Big Bang. Danes je podjetnik, uporabnik in zagovornik agilnih pristopov dela. Je growth hacker, "beliver" v Management 3.0, Scrum Product Owner in Large Scale Scrum izvajalec, povezovalec med poslovnim delom podjetja in IT-jem, navdušenec nas tehnologijo ... Sodeloval je tudi pri EU projektu EW- Shopp.
Matjaž Butara

Matjaž Butara je po skoraj 10 letih dela v vodilnih oglaševalskih agencijah (Grey, iProm, Pristop), kjer je sodeloval z največjimi globalnimi in lokalnimi naročniki, v začetku leta 2018 prestopil na naročniško stran kot direktor marketinga v zavarovalnici Adriatic Slovenica. Poleti 2019 je sprejel velik izziv kot direktor marketinga pri največjem trgovcu z zabavno elektroniko v Sloveniji, Big Bang. Od julija 2020 v podjetju skrbi za področje upravljanja talentov.
Matjaž verjame v trdo delo in tudi, da si priložnosti ustvarjamo sami. Kar pa ni dovolj, če jih ne izkoristimo. V tem duhu je bil pomemben član ekip, ki so ustvarili presežke, ki so jih na mednarodnih in domačih festivalih nagradili najboljši strokovnjaki na področju marketinga in poslovanja (Cannes Lions, Effie, Golden Drum, Balcannes, European Excellence Award in številni drugi). Matjaž redno predava na različnih strokovnih dogodkih in v izobraževalnih ustanovah, bil je tudi član številnih žirij, med drugim član drugostopenjske žirije Effie Awards Europe 2019.
Matjaž Germ

Matjaž Germ je v svoji karieri sodeloval pri številnih projektih na področju aktivacije športnih sponzorstev, aktiven pa je tudi kot svetovalec za športno komuniciranje. Med drugim je od leta 2021 tudi član žirije evropskih sponzorskih nagrad ESA, sodeloval pa je pri projektih, ki so skupaj osvojili že kar zajetno število Sporto nagrad in tudi bronasto nagrado Best of Europe v sklopu ESA. Zadnjih 5 let je vodja kreativne ekipe v Agenciji 101, s katero je v zadnjih 5 letih med drugim osvojil naziv agencije leta na SOF, tretje mesto med agencijami v regiji na tekmovanju BalCannes in 5 nazivov agencije leta na Websiju.
V mladih letih je oboževal igranje nogometa, v zadnjih letih pa pogosteje navija za Švico, kot dejansko zašvica.
Matjaž Grm

Matjaž Grm, MBA, je izvršni direktor prodaje in trženja v skupini Adria Mobil. Ob svojem prihodu v podjetje je v letu 2008 postavil strategijo rasti, ki jo ob odličnem med funkcijskem sodelovanju celotnega vodstva podjetja uspešno izvaja z nadpovprečno letno rastjo prihodkov ob sicer stagnirajočem trgu vozil za prosti čas, ob tem pa podjetje ves čas dosega nadpovprečno dobičkonosnost glede na industrijsko povprečje.
Matjaževi najožji sodelavci v prodaji, trženju, produktnem vodenju in poprodaji ter Adrijini distribucijski partnerji po celem svetu implementirajo njegove vizije in vodenje v učinkovite aktivnosti za rast poslovanja in svojih kompetenc. Matjaž je danes tudi aktivni član marketinškega komiteja v ECF (European Caravaning Federation) in tako pomaga dvigovati trženjsko odličnost celotne industrije.