Aleksandra Kregar deluje na področju poslovnega svetovanja, ki združuje vsa njena dosedanja znanja in izkušnje v korporativnem svetu. Posveča se svetovanju na področju strateškega marketinga ter na področju postavitve kulture in reputacije podjetja kot delodajalca. Po njenih izkušnjah se dejanska korist zgodi, ko so poslanstvo in vizija ter strategija in kultura podjetja usklajeni in podprti s strani vodstva.
Pred tem je od leta 2000 delovala v marketingu v živilski industriji. Leta 2005 je kot Vodja razvojnega marketinga sodelovala pri združitvi (pripojitev Droga in Kolinske, nakup podjetij Grand Prom in Štark v Srbiji). Po prevzemu Atlantic Grupe leta 2010 je opravljala različne funkcije v Skupini, najprej kot Direktorica centralnega marketinga in kasneje kot Direktorica korporativne strategije. Pred prihodom v Drogo Kolinsko je bila Vodja blagovne znamke v Renault Slovenija.
Kot arhitektka je ustvarila zanimivo karierno pot, ki je vedno temeljila na integriteti, proaktivnosti in radovednosti. Po MBA študiju na IEDC Bled, je v letu 2005 zaključila še magistrski študij. Akademski svet ji z zagovorom doktorata v letu 2021 ostaja pomemben del njenega profesionalnega življenja. Pogosto predava na različnih strokovnih in akademskih dogodkih. Je tudi članica Nadzornega odbora DMS.