Dr. Amadea Dobovišek

Ustanoviteljica in direktorica svetovalnega podjetja, Publi Una

Dr. Amadea Dobovišek je po uspešni managerski karieri v turizmu in bančništvu ustanovila svetovalno podjetje Publi Una. Sodelovala je s številnimi uspešnimi podjetji, pogosto tudi skupaj s tujimi uglednimi strokovnjaki. Vodstvom podjetij pomaga izostriti strateški pogled pri iskanju tržnih priložnosti ali pa čim bolj učinkovito uresničiti načrtovane cilje.

Za svoje delo je bila večkrat nagrajena, med drugim s prestižno nagrado Feniks za najboljši svetovalni projekt leta pri GZS. Doktorirala je pod budnim očesom prof. dr. Philipa Stilesa iz University of Cambridge. Pred tem se je podiplomsko usposabljala v Londonu, na IEDC-Poslovni šoli Bled pa je končala študij MBA in znanstveni magisterij. Izobraževala se je tudi na IMD v Lausanni in IESE Business School v Barceloni.

Je avtorica knjig Strateško vodenje prodaje in Učinkovita implementacija tržnih strategij, ki jo je žirija Združenja Manager in GZS uvrstila med finaliste za najboljšo poslovno knjigo leta 2019, kar do takrat ni uspelo še nobenemu slovenskemu avtorju. Te dni pa je v angleščini izšla še njena knjiga Making Marketing Strategies Work, ki si je pridobila odlične tuje reference. Svoje znanje prenaša tudi študentom na Fakulteti Doba, kjer je nosilka dveh strateških predmetov iz trženja in managementa.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam