Andreja Avberšek

Samostojna svetovalka na področju upravljanja blagovnih skupin

Andreja Avberšek (Category Consulting) je od leta 2013 samostojna svetovalka na področju upravljanja blagovnih skupin. Svetovalno delo opravlja tako pri trgovcih kot tudi proizvajalcih zelo različnih blagovnih skupin. Različnim podjetjem svetuje pri pripravi dolgoročnih strategij ter pri razvoju in lansiranju novih izdelkov. Pred tem je sedem let nabirala bogate izkušnje v Poslovnem sistemu Mercator na različnih vodilnih funkcijah, povezanih z upravljanjem blagovnih skupin. Zadnje leto je v Mercatorju zasedala funkcijo direktorice vseh blagovnih skupin market programa. Po poklicu je univerzitetna diplomirana ekonomistka z zaključenim študijem na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam