Barbara Randić je vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik pri Renault Nissan Slovenija. Podjetju se je pridružila leta 2014 kot koordinatorka za oglaševanje in dogodke. Pred tem je delovala na področju organizacije dogodkov, najprej kot programska koordinatorka za oglaševalska festivala SOF in Zlati boben pri Slovenski oglaševalski zbornici, potem pa kot organizatorka dogodkov v agenciji Studio 37.
Kot vodja tržnih komunikacij je odgovorna je za snovanje in izvedbo tržno-komunikacijske strategije za blagovni znamki Renault in Dacia. V letih 2017 in 2018 so bile pod njenim vodstvom kampanje za blagovno znamko Renault prepoznane s strani strokovnjakov in prejele nagrade in priznanja (SOF, Diggit, Websi, SEMPL, BalCannes Top 25 Projects 2017) in prinesle odlične rezultate. Večina lokalnih kampanj je bila prepoznana tudi kot mednarodni benchmark s strani sedeža Renaulta. V zadnjih letih je bila tudi članica žirij na digitalnih festivalih Diggit in Websi.