Barbara Strniša

Team Lead, BE-terna

Barbara Strniša je diplomirala na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani na smeri za marketing in je v svetu marketinga profesionalno aktivna zadnjih 14 let. Svojo kariero je začela v marketinških agencijah in kmalu spoznala, da jo zelo privlači digitalni marketing, nove tehnologije in inovativni pristopi v trženju. Z digitalnim marketingom se je ukvarjala v večih Slovenskih podjetjih, ki delujejo na različnih področjih. Med drugimi v podjetju Studio Moderna, kjer je imela različne vloge, od vodje blagovne znamke do vodje oddelka za spletno prodajo, za spletne nastope pa je skrbela tudi v Renault-Nissan Adriatic-u in podjetju Nomago. Leta 2020 se je pridružila BE-terni, kjer sedaj vodi marketing ekipo v Adriatic regiji in se posveča B2B marketingu na področju IT industrije.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam