Svojo profesionalno pot je pričel kot tržni raziskovalec in vodja sejemske dejavnosti v podjetju Iskra. Za tem ga je za kratek čas je odneslo v svet oglaševanja, kjer je svojo kariero pričel kot direktor projektov v oglaševalski agenciji Studio Marketing, kasneje pa tudi kot marektinški direktor v računalniškem podjetju Hermes Plus. Leta 1991 je skupaj s partnerjema ustanovil agencijo za tržne komunikacije Formitas BBDO, kjer je dobro desetletje opravljal delo kreativnega direktorja. V zadnjih letih pa v Fomitasu deluje kot svetovalec za strateška komunikacijska vprašanja. Je predsednik in idejno-vsebinski vodja mednarodne poslovne šole BrandBusinessSchool ter predavatelj na Fakulteti za podjetništvo in Centru višjih šol GEA College, Visoki šoli za poslovne vede B2 in Visoki šoli za gostinstvo in turizem Bled. Leta 2004 je bil skupaj s sodelavci izvajalec prve študije brandinga v Sloveniji, veliko študij s področja trženja in brandinga pa je strnil tudi v strokovne članke in knjige. Leta 2014 je doktoriral na temo Znamke mesta. Kot predavatelj se redno udeležuje različnih okroglih miz, predavanj in simpozijev, sodeluje pa tudi v strokovnih komisijah in žirijah. Svojo ustvarjalnost pa rad izraža tudi skozi glasbo.