Geni Arh je strokovnjakinja zveč kot 25 let praktičnimi izkušnjami. Izhaja iz tržnega raziskovanja, kar je tekom kariere nadgradila v izdelavo poslovnih strategij in modelov. Vso svojo kariero se posveča krepitvi kulture uporabe podatkov o trgu in strankah v procesih odločanja. Stranke in sodelavci pri njej posebej cenijo pogled na poslovne probleme z drugačnega zornega kota, hitro, sistematično in logično povezovanje podatkov, odlične komunikacijske sposobnosti in neposrednost.
Od leta 2007 je soustanoviteljica in direktorica podjetja Arhea, ki je specialist za vključevanje mnenja strank v poslovne odločitve (VoC) podjetja. To dosežejo s povezovanjem internih podatkovin podatkov s trga, ki jih pridobijo z raziskavami tako med lastnimi kot potencialnimi strankami. Pred ustanovitvijo podjetja Arhea je bila solastnica in direktorica ad hoc raziskav v GfK Slovenija.
Še danes, tako kot na začetkusvoje kariere, se z veseljem vključuje v raziskovalne in svetovalne projekte za naročnike iz B2C, B2B in B2G segmenta.