Janko Hočevar je ustanovitelj in direktor podjetja Aragon. Z več kot 30-letnimi izkušnjami na področju tržnega raziskovanja Janko združuje analitično natančnost s strateško vizijo, da naročnikom – tako domačim kot mednarodnim – pomaga sprejemati informirane poslovne odločitve. Kot diplomirani sociolog je v zadnjih 25 letih osredotočen na strateški razvoj blagovnih znamk, prevajanje poslovnih strategij v učinkovite blagovne znamke ter ustvarjanje novih tržnih priložnosti.
Vodil je razvoj podjetja Aragon v eno vodilnih raziskovalnih družb v regiji. Podjetje je več kot dve desetletji dosegalo dvomestno rast prihodkov, predvsem zaradi inovativnega pristopa in uvedbe naprednih raziskovalnih metod, kot so conjoint analiza, max-diff, ZMET, ORC, eye-tracking in druge. Pod njegovim vodstvom so postali pionirji digitalizacije raziskovalnih procesov.
Jankov pristop temelji na kombinaciji inovativnosti, akademske doslednosti in praktične uporabnosti, kar naročnikom zagotavlja najboljše vpoglede za strateško odločanje.