Julija Maček v marketingu deluje več kot 15 let, desetletje kot solastnica in direktorica 3D ART d.o.o. Sejemskih in promocijskih rešitev, s katerimi se podjetje ukvarja, se loteva z jasnim ciljem: pritegniti pozornost obiskovalca oziroma kupca. Ustvarjalen dizajn in domiselna sporočilnost ne bosta nikdar iz mode, kupci bomo intuitivno vselej odreagirali na marketing, ki se nas dotakne. Nagovori nas tisto, kar rešuje naše probleme, s čimer se lahko poistovetimo, kar prepoznamo kot korist zase.
Kot razvijalec komunikacijskih strategij in snovalec oblikovnih konceptov se je izostrila v prepoznavanju značilnosti, ki bodo naročnika naredile vidnega med množico sejemskih postavitev ali POS-stojal. Dobre zgodbe vselej nagovorijo in imajo merljive prodajne rezultate, tega jo naučile dolgoletne praktične izkušnje v prodaji. Njen pogled na naročnikove želje je običajno z drugega zornega kota, kot so ga navajeni, in je za nekatere lahko presenečenje. Na koncu pa ji mnogi med njimi iskreno priznajo, da so z njimi našli svoj zakaj in zrasli.