Lea Lipovšek je Partner Marketing Advisor v Microsoftu, kjer vodi ekipo, odgovorno za marketinške aktivnosti za partnerje in s partnerji v 24 državah CEE regije. Odlikujejo jo izkušnje tako iz sveta gospodarstva kot javnega sektorja. Poglobljeno znanje je gradila kot direktorica marketinga v performance marketing agenciji Madwise. Poleg skrbi za celoten marketinški splet agencije je bila odgovorna za strateško načrtovanje digitalnih zgodb za naročnike, kot so Adriatic Slovenica, AMZS, ALTA, Elan in Estetika Nobilis. Marketinške veščine pa je pridobivala tudi v marketinških agencijah Pristop, Vizuarna in Imelda Ogilvy. Štiri leta je vodila marketing in korporativno komuniciranje v podjetju Špica International, kjer je bila odgovorna za snovanje in izvedbo marketinške in komunikacijske strategije na 25 trgih podjetja. Med letoma 2011 in 2014 je vodila tudi komuniciranje Kompetenčnega centra Opcomm, kjer je skrbela za upravljanje spletnih mest, odnose z javnostmi in oglaševanje, tri leta je bila vodja organizacijskega odbora dogodka Living bits and things.