Lucija Lepšina

So-ustanoviteljica NFT znamke Ballies

Lucija Lepšina je so-ustanoviteljica in vodja marketinga NFT znamke Ballies, ki košarkarsko skupnost in izkušnjo prenaša v web3 svet. Pred nekaj meseci so njihovo prvo kolekcijo 9999 košarkarskih NFT-jev razprodali v zgolj 14 minutah. Lucija izhaja iz oglaševalskega sveta, kjer se je kot tekstopiska razvijala predvsem v Agenciji 101, lani pa je s partnerjem (prav tako s konceptom NFT-jev) v Slovenijo prvič prinesla zlato iz največjega globalnega kreativnega tekmovanja za mlade kreativce - Young Cannes Lions 2022 v kategoriji Digital.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam