Maja Nikolić

Podatkovna analitičarka, NLB

Maja Nikolić je svojo poklicno pot začela v tržno-raziskovalni agenciji Gral-iteo (pozneje Gfk) in jo nadaljevala v enem od vodilnih slovenskih ponudnikov IKT-storitev – Telekomu Slovenije, kjer je 15 let delala na področju razumevanje strank in trga, oblikovanju produktov in storitev ter analizi podatkov in vpeljavi metrik v marketinško strategijo. Oktobra 2021 je prevzela vodenje Strateškega marketinga in uporabniške izkušnje na Petrolu, kjer je aktivno sodelovala pri oblikovanju in upravljanju marketinške strategije, segmentaciji uporabnikov, oblikovanju marketinških ciljev in aktivnosti ter upravljanju uporabniške izkušnje. Marca 2024 pa je v NLB prevzela vlogo podatkovnega analitika oz data translator-ja, kjer podatke prevaja v informacije in strateška izhodišča, s ciljem, da bodo marketinško-komunikacijske strategije še uspešnejše. Tako pri svojem delu združuje dolgoletne izkušnje v marketingu s strastjo do številk in analitike in učinkovitosti kampanj in marketinških aktivnosti.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam