Marko Derča

Podpredsednik, A.T. Kearney

Marko Derča je podpredsednik v A.T. Kearney in kot član ožjega vodstva vodi ekipo za digitalne in informacijske tehnologije na nivoju Vzhodne Evrope ter ekipo za energetiko in telekomunikacije v JV Evropi. V A.T. Kearney-u je v svoji 8 letni karieri vodil projekte na različnih strateških temah s fokusom na digitalni strategiji, projektih združevanja podjetij in operativnega prestrukturiranja. Marko Derča je tudi član upravnih odborov IEDC Alumni kluba in odbora CIO leta. Pogosto sodeluje na domačih in mednarodnih konferencah, predavanjih, okroglih mizah in drugih poslovnih dogodkih

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam