Mateja Gramc Debeljak se je mednarodni družbi za medijske komunikacije OMD pridružila leta 2005 kot direktorica oddelka za strateško vodenje projektov ključnih mednarodnih in domačih naročnikov in leto pozneje prejela nagrado Sempl v kategoriji Novi mediji. Leta 2007 je z ustanovitvijo družbe OMG (Omnicom Media Group), ki ima pod svojim okriljem dve samostojni medijski agenciji OMD in PHD, prevzela vodenje slednje. V letih njenega vodenja je agencija PHD prejela tako priznanja Sempl kot Effie. V več kot 20-letni karieri na medijskem področju jo vodi predvsem glavno gonilo, da medijsko planiranje ni potapljanje ladjic, ampak gre za proces, kako vplivati na potrošnika, da bo na koncu kupil tvoj izdelek. Ravno zato ji je všeč filozofija mednarodne mreže, v kateri deluje, to je "Najti boljšo pot" (Finding a better way) za naročnike. V zadnjih letih občasno predava na različnih marketinških dogodkih in seminarjih v Sloveniji.