Melanja Korošec je prizadevna in ciljno usmerjena strokovnjakinja s področja poslovne strategije, strateškega razvoja in marketinga, z več kot 10 leti izkušenj na vodstvenih funkcijah. Trenutno deluje kot direktorica strateškega marketinga in inovacij v podjetju Marles hiše Maribor, kjer vodi oddelke marketinga, produktnega vodenja, arhitekture in dizajna ter razvoja. Pred tem je bila direktorica blagovne znamke Elan, kjer je bila odgovorna za strateški razvoj blagovne znamke, vodenje oddelkov marketinga in produktnega vodenja, ter za razvoj in implementacijo marketinških strategij na globalnih trgih. Ima tudi bogate izkušnje kot svetovalka za razvoj poslovnih strategij in strategij blagovnih znamk.
Melanja je magistrirala iz mednarodnih in diplomatskih študij na Fakulteti za državne in evropske študije ter pridobila MBA na Cotrugli Business School. Predava na več univerzah, na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije deluje kot asistent in višji predavatelj. Poleg svoje profesionalne poti je aktivna članica športnih organizacij in prostovoljka v različnih projektih, pri čemer je njena trenutno najvidnejša funkcija v Smučarski zvezi Slovenije, kjer deluje kot podpredsednica.
Melanja Korošec se odlikuje po svoji zavezanosti k visokim ciljem in predanosti ekipnemu delu, kar je neprecenljivo prispevalo k uspehu timov, s katerimi je sodelovala.