Milena Fornazarič je diplomirala iz novinarstva in mednarodnih odnosov na FSPN v Ljubljani, opravila MBA na Nizozemskem (The Netherlands Institute for Management, Maastricht, 1990) in magistrirala iz poslovodenja na Poslovni šoli Bled (2006). Doktorirala je iz trženja na Ekonomski fakulteti v Ljubljani na temo odnosov mladih do spletnega oglaševanja. Poklicno pot je začela kot novinarka gospodarske in zunanjepolitične redakcije Dela, bila vodja projektov na Poslovni šoli Bled ter več kot deset let direktorica projektov, izvršna direktorica in direktorica dveh oglaševalskih agencij (Studio Marketing, Luna). Deset let je bila direktorica takrat največjega medijskega zakupnika družbe Media Pool in programska direktorica mednarodnega seminarja o medijskih trendih SEMPL. Od leta 2010 je v svojem podjetju Arista svetovalka za medijske in strateške projekte, svetuje pri reorganizaciji trženja in vodenja v več slovenskih medijskih hišah, agencijah in podjetjih. Je specialistka za medijski zakup, marketinške strategije in vodenje. Svetovala je tudi upravam več podjetij v prodajnih postopkih. Je habilitirana predavateljica na visokošolskem študiju trženja na Visoki šoli B2 pri predmetih Integrirane tržne komunikacije, Odnosi z mediji, Mediji in branding, na Katoliškem inštitutu ter na magistrskem študiju marketinga Fakultete Doba v Mariboru.