Mitja Tuškej je dolgoletni Formitasov strateg tržnih znamk in partner. Svojo pot je začel kot direktor projektov, med leti 2012 in 2019 nadaljeval kot direktor medijske agencije. Vsa ta leta pa je bil tudi strateg tržnih znamk. Mitja je soavtor in sokreator projekta Štartaj Slovenija, ki je svojo uspešnost dokazal z letošnjim Zlatim Effie-jem, Tuškejev prispevek pa je bil ovrednoten s posebno Effie nagrado za projekt, ki je v svoji izvedbi najbolje uporabil podatke. Za svoje strateško delo je v letu 2022 prejel prestižno nagrado in naziv oglaševalske osebnosti leta.
Strokovnost, analitika in poglobljeni vpoglede v znamke in potrošnike so njegova specialnost. Dokaz, da veliko ve in zna sta tudi njegovi dve knjigi. Prva »Brez frendov ni brendov« je bila proglašena za marketinško knjigo leta 2015, druga »Hokus pokus: fokus« prav tako velja za odlično delo o znamčenju.