Neil Morley je izkušen mednarodni trženjski strokovnjak, ki je delal za velike mednarodne avtomobilske blagovne znamke, s svojo agencijo pa opravlja lastno specializirano svetovalno dejavnost ter deluje kot samostojni ustvarjalec vsebin in založnik. Z ozadjem iz prodaje avtomobilov in razvoja trgov, za prestižne blagovne znamke, vključno z blagovnima znamkama Bentley in Triumph Motorcycles, ima Neil edinstven pogled na trženje ter kako lahko spremeni prodajo in finančne rezultate. Živel in delal je v Evropi in Ameriki, neposredno pa je delal v več kot 30 različnih državah. Od leta 2014 je Neil direktor trženja pri vodilnem proizvajalcu avtodomov, podjetju Adria Mobil. V tem in mnogih izkušnjah iz preteklih let, ko je delal v najsodobnejših proizvodnih obratih, najde navdih za „vsebino“. V srcu je Neil ustvarjalec, navdihujoč komunikator in pisatelj, s strastjo do učinkovitega trženja.