Neli Sulič je diplomirala na fakulteti za Management v Kopru. V času študija se je dodatno izpopolnjevala na Portugalskem. Po študiju se je zaposlila na Fructalu v sektorju za marketing, kot vodja blagovne znamke in delala na več odmevnih promocijskih kampanjah za proizvode. Že osem let z veliko entuziazma in prizadevnostjo ter poglobljenim delom na področju vsebinskega marketinga vodi različne blagovne znamke predvsem pa Frutabelo. Kot državna mladinska prvakinja v gimnastiki je lahko pri mnogih marketinških akcijah uporabila številne športne izkušnje in jih združila s poslovnimi, kar se je še najbolj izrazilo pri sodelovanju s Kolesarsko zvezo Slovenije, s katero so ustvarili navdihujočo zgodbo sponzorskega sodelovanja, ki presega tradicionalne okvire finančne podpore. Skupaj nagovarjajo potrošnike tudi k aktivnemu življenjskemu slogu. Sponzorska platforma Frutabela Lab je bila leta 2015 nagrajena s Sporto Awards, kot najboljša sponzorska aktivacija v regiji, pri njej pa je bila Neli vitalni operativni člen projekta.