Nika Mohar

Vodja digitalnega marketinga, Iskratel

Nika Mohar je po zaključku študija na Ekonomski fakulteti v Ljubljani izobraževanje nadaljevala na MBA-ju na Simon Fraser University v Kanadi. Leta 2016 je v Iskratelu prevzela funkcijo vodje digitalnega marketinga in predstavila strategijo, po kateri podjetje deluje danes. Nika prevzema vlogo »driverja« sodobnih pristopov trženja v podjetju – vpeljevanje novih tehnologij, analitični pristop komuniciranja, povezovanje strateške funkcije marketinga s prodajo.

Verjame v to, da morajo biti podjetja danes odprta za spremembe, testirati in tvegati, kaj najbolje deluje in se znati ob pravem času odzivati. Zagovarja tudi preskok miselnosti v organizacijah, saj le tako lahko stopimo izven vsakdanjih predpostavk, ter z večjo verjetnostjo do novih poslovnih modelov in rešitev.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam