Peter Curk je pred prihodom v podjetje kar 15 let pridobival izkušnje v marketingu. V podjetju Si.mobil je prehodil pot od vodje CRM do direktorja marketinga, nazadnje pa kot svetovalec uprave vodil nastajanje Si.mobilove poslovne strategije. V tem času je bil tudi nominiranec za marketinškega direktorja leta. Pred 6 leti je prestopil na agencijsko stran, v digitalno marketinško agencijo Renderspace, ki je v naslednjih letih nekajkrat postala digitalna agencija leta. Peter rad sodeluje tudi s start-up podjetji – v podjetju GoOpti nadgradil marketinško funkcijo in pomagal pri širitvi na italijanski trg. Zadnja leta je delal v podjetju Deloitte, kjer je podjetjem svetoval na področju e-poslovanja, razvoja novih poslovnih modelov in storitev, analitike ter upravljanja podatkov. Pred prihodom v Petrol je soustanovil podjetje Dia-Vit Ltd, v katerem s podporo Samsung Ventures Europe ekipa mladih raziskovalcev razvija tehnološko inovacijo na področju neivazivnega merjenja krvnega sladkorja. Peter se navdušuje nad skoraj 2 letnim sinom, je ponosen lastnik 40 let stare Yamahe XS 750 in poglobljen poznavalec italijanskega nogometa. Prijatelji ga opisujejo kot radovedno in vedoželjno osebo.