Pija Milana Štrakl študentka Tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. Pri univerzitetnih projektih se je imela možnost večkrat preizkusiti v vlogi vodje projekta, dvakrat pa je za svoje projekte dobile priložnost nadaljnega sodelovanja z dvema agencijama, in sicer z agencijo Directa in agencijo Formitas. Generacijo Z je raziskovala v sklopu trimesečnega ustvarjanja mock kampanje, ta pa jo je naprej popeljala do konference FMCG, v organizaciji Akademije Finance, kjer se je sama bolj poglobila v svojo generacijo in s pomočjo skupine ustvarila širšo predstavo Z-jevcev kot porabnikov. Velik poudarek daje na raziskovanje, ker je ta pomembna osnova za uvid v določen problem. Težko bi se umestila le v eno vlogo - strateško ali kreativno - saj ji je predvsem najbolj zanimiv izziv najti rdečo nit, ki strateški in kreativni del povezuje. Veseli se vseh nadaljnjih izzivov, saj je ugotovila, da ji je pestro delo, kot je raziskovanje ljudi in sestavljanje zgodbe, pisano na kožo.