Ranko Jelača je magister poslovodenja. Ima prek 17 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga in prodaje. Svojo poklicno pot je pričel leta 1998 kot ustanovitelj hrvaškega zagonskega podjetja 00NET, po štirih letih pa jo nadaljeval v agenciji za produktni in web design Asobi. Leta 2005 je prevzel vodenje marketinga za Italijo in JV Evropo v podjetju Grupo Uralita, 2008 je postal direktor marketinga v družbi Kraš. Od leta 2011 je bil kot direktor marketinga v družbi Atlantic Grupa odgovoren za blagovne znamke Cedevita, Cockta in Donat na trgih Jugovzhodne Evrope, Rusije, Italije in Avstrije. Do nastopa mandata člana uprave Telekoma Slovenije je bil direktor marketinga in prodaje v družbi Atlantic Multipower Nemčija. V upravi Telekoma Slovenije je od marca 2016 in njegove odgovornosti so Sektor skrb za uporabnike, Sektor za prodajo in Sektor za marketing.