Simona je del digitalno transformacijske pisarne v Atlantic Grupi, kjer kot Master Ninja vodi skupino digitalnih Ninj, odgovornih za digitalno transformacijo marketinga blagovnih znamk na nivoju skupine. V FMCG Nekonvencionalna in entuziazma polna zgodovinarka, ki sestanke zaključi s sloganom ‘’Akcija!’’, je v marketinški svet zašla čisto slučajno. In tukaj ostaja že 18 let, od tega 17 v FMCG. Prvi marketinški dril je izkusila v Unileverju, kjer je 5 let vodila blagovno znamko Axe in za to vodenje bila prvič nagrajena z Effijem. Marketinško strast je v naslednjih 10 let podžigala kot kraljica prebave na Atlantic Grupi z vodenjem marketinga blagovne znamke Donat Mg za 20 držav. Blagovna znamka se je pod njenim vodenjem razcvetela tako strateško, komunikacijsko kot tudi prodajno. V teh letih je postala zbirateljica različnih marketinških nagrad, najbolj ponosna je na zlato nagrado Effie za ‘’Prenovo in pomladitev blagovne znamke Donat Mg’’.