Taja Šerjak, MBA je že v študentskih časih pridobivala izkušnje iz digitalnega marketinga, ki je bil leta 2009 še v povojih. Poklicna pot jo je nato vodila v finančno industrijo, kjer je pridobivala izkušnje v mednarodnih podjetjih in delovala na področju prodaje ter marketinga tako lokalno, kot na mednarodnih trgih. Od leta 2015 je prodajno-marketinške aktivnosti dopolnjevala tudi z sodelovanjem pri razvoju novih informacijskih rešitev in tako obudila afiniteto do tehnologije, ki jo gojila že v mladosti. To je bil razlog, da se je lansko leto iz finančne industrije podala v za njo, novo industrijo, IT. V letu 2020 se je pridružila prodajni ekipi ADD-ja in prevzela skrbništvo nad razvoj novega produkta, s katerim ADD danes dosega preko 85% tržni delež. Danes vodi prodajno in marketing ekipo. Ključen poudarek njenega dela je grajenje odnosa znotraj ekipe ter razvoj poslovnih priložnosti z obstoječimi in novimi strankami doma in v tujini.