Mag. Tanja Vidmar Šinigoj je svojo izobrazbo zaključila na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, po nekaj letih prakse, pa je svojo izobraževalno pot nadaljevala na podiplomskem študiju.
Svoje teoretično znanje je nadgradila, saj je v svoji poklicni karieri vodila številne projekte v marketingu. V Fructalu, vodilnem slovenskem proizvajalcu sokov, žitnih rezin in otroške hrane, je zaposlena 16 let, od tega 12 let v dinamičnem okolju marketinga in sicer najprej kot brand manager, nato pa kot odgovorna, učinkovita in ciljno orientirana vodja marketinga. Pri svojem delu se dnevno srečuje s postavljanjem vizije, strategije in dolgoročnih ciljev blagovnih znamk, ter z vodenjem in koordiniranjem projektov na ključnih blagovnih znamkah Fructala, ki so vodilne v Sloveniji, nekatere pa tudi v regiji.
Zna se izražati in kreirati privlačne kampanje, ki dosežejo želene cilje. Kot zunanji strokovnjak svoje znanje občasno deli s študenti marketinga. Verjame v premišljene inovacije, podprte z optimizmom znotraj ekipe in s celovito tržno-komunikacijsko kampanjo.