Tilen Marčič

Strateg za performance oglaševanje, Pristop Media

Tilen Marčič je strateg za performance oglaševanje z desetletnimi izkušnjami v digitalnem marketingu. Kariero je začel na strani naročnika v e-commerce segmentu, kjer je hitro pridobil praktične izkušnje z vodenjem oglaševalskih kampanj in optimizacijo digitalne prisotnosti. Pot ga je nato vodila v agencijsko okolje, kjer se je kot medijski planer poglobil v strategije zakupa medijev, načrtovanje kampanj in analitiko. Danes kot del ekipe Pristop Media razvija in upravlja celostne digitalne oglaševalske strategije za različne naročnike. Specializiran je za podatkovno podprto načrtovanje, optimizacijo medijskih investicij in iskanje učinkovitih rešitev, ki naročnikom prinašajo dolgoročno vrednost.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam