Uroš Cvetko

Direktor za poslovno inteligenco, CRM in upravljanje izkušnje strank, Zavarovalnica Triglav d.d.

Uroš Cvetko je Direktor za poslovno inteligenco, CRM in upravljanje izkušnje strank na Zavarovalnici Triglav. Odgovoren je za zagotavljanje transparentnosti in optimizacijo poslovanja z analizo vseh podatkov, ki jih ima podjetje na razpolago. Preden se je pridružil Zavarovalnici Triglav leta 2016 je podobno funkcijo opravljal na Mercatorju, kjer je poleg BI-ja skrbel tudi za lojalnostni program Pika. Njegove pretekle izkušnje vključujejo še vodenje svetovalno-razikoskovalne družbe Valicon, delo pri svetovalnem podjetju McKinsey ter delo v gumarskem podjetju Goodyear.

Uroš se aktivno vključuje v lokalno marketinško okolje – dva mandata je bil podpredsednik Društva za marketing Slovenije (DMS), redno sodeluje pri Slovenski marketinški konferenci (SMK) ter pogosto predava o marketingu in potencialu podatkov za uspešen marketing na lokalnih in regionalnih dogodkih.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam