Urša Dernovšek je direktorica sektorja Marketing in PR v slovenskem IKT podjetju Kontron – enem izmed vodilnih evropskih ponudnikov celovitih in visoko zanesljivih rešitev za varno, pametno in digitalizirano prihodnost. Svojo profesionalno pot je po zaključku podiplomskega študija na Fakulteti za družbene vede začela v korporaciji Hewlett-Packard in od takrat že 15. leto deluje v industriji informacijskih in komunikacijskih tehnologij. Izkušena je v strateškem razmišljanju, zagotavljanju celovitih marketinških, komunikacijskih in razvojnih projektov ter vodenju ekip, da dosežejo več. Le redko se zadovolji s prvo idejo, stavkov, kot so »to se ne da« ali pa »to ni mogoče«, ne boste zlahka našli v njenem izrazoslovju. Skupaj z ekipo stremi k temu, da skozi uspehe rastejo, krepijo kompetence, v manj uspešnih zgodbah poiščejo nauk in naredijo še enkrat – bolje. Vedno s ciljem, da dostavijo odličnost.
Marketing projekte in vložke, predvsem v B2B svetu, ki ga dobro pozna, razume kot investicijo v razvoj poslovanja, portfelja in odnosov s strankami, tudi internimi. Verjame, da le če je marketing del strateškega ustroja v organizaciji in je soudeležen pri sprejemanju odločitev ter snovanju poti do uresničenja poslovnih ciljev, lahko doda vrednost podjetju na zahtevnem konkurenčnem trgu – bodisi z dvigom ugleda podjetja, generiranjem novih prodajnih priložnosti, prepoznavnosti in uspešnosti na novih trgih, pa tudi z razvojem boljše organizacijske kulture. Prav uspešna realizacija takšnih zahtevnih marketinških projektov, ki imajo pozitiven učinek na poslovanje podjetja, je za Uršo ključen element, da gori njena strast do dela in jo žene naprej.