Urška Ambrož se je sredi osnovne šole, v goreči želji po izvajanju kemijskih poskusov odločila za študij kemije. Seveda je bila vmesna postaja Gimnazija Bežigrad. Kemijski poskusi, izdelovanje mil in krem so dobili konkurenco v obliki raznovrstnih oblik komunikacije. Predsedovanje razredu, nora ideja po organizaciji maturantskega plesa v Cankarjevem domu ( takrat so se vsi smejali, pa je bila Urškina generacija Bežigrajske gimnazije vendarle prva, ki je imela ples v CD), jezičnost, ki je preprosto morala pred mikrofon, celo na televizijo. Medijski vrtinec je Urškino življenje, kljub diplomi iz biokemijskega inženirstva, odnesel v svet medijev, komunikacije, marketinga, oglaševanja. Radio Hit, Kanal A, Žurnal media, revija Joy, vodenje in organizacija prireditev, sodelovanje z oglaševalskimi agencijami pri različnih projektih….. vse do izbruha želje po svoji zvezdi. (Sidera=pl. zvezda lt.). Zdaj Urška vodi Sidero, komunikacijsko agencijo, ki je trenutno bolj kot ne vpletena v področje kozmetike in zdravega načina življenja. Urška želi znanje in izkušnje neprestano nadgrajevati, zato zaključuje magistrski študij na Fakulteti za management, smer trženje. Urška verjame v tisto kar dela, verjame v slovenske blagovne znamke, kvaliteto in poštenost. Osebne vrednote, znanje in izkušnje, visoka stopnja profesionalnosti in dobri odnosi so adut na katere stavi.