Žiga Gliha je svojo 17-letno karierno pot začel v prvem večjem slovenskem startupu OpenAd.net, ki je bilo hkrati tudi prva svetovna crowdsourcing platforma za kreativne marketinške koncepte, kjer je začel odkrivati vpliv tržne komunikacije na svet. Kasneje je kot direktor projektov na Futuri DDB raziskoval slovensko medijsko krajino, analiziral tržne podatke, soustvarjal trženjske komunikacije in marketinške strategije za najrazličnejše blagovne znamke doma in v tujini. Danes teče šesto leto, ko deluje znotraj skupine Pristop, trenutno na delovnem mestu pomočnik direktorice za upravljanje naročnikov. Svetuje naročnikom na projektih strateškega razvoja blagovnih znamk, komunikacijskih strategij in znamčenja, predvsem na področju bančništva, zavarovalništva, avtomobilizma, FMCG industrije in javnih naročil. Njegova vloga v podjetju je tesno povezana z razvojem oddelka in prenašanjem izkušenj na mlajše sodelavce. V času dela znotraj agencijskih timov je vodil veliko uspešnih in nagrajenih projektov, pomagal naročnikom pri osvajanju marketinških ciljev, ki prinašajo poslovne rezultate. Zavzema se za dvig ravni ugleda marketinškega poklica in za prenos dobrih praks v vsakdanje delo.