Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS) tudi letos organizira največjo študentsko marketinško konferenco v Sloveniji – Fanfaro. Letos Fanfara praznuje že 18. obletnico, zato organizatorji pripravljajo nekaj prav posebnega.
Letošnja tema izpostavlja razvoj in njegovo nelinearnost tako v marketingu kot tudi v osebnem življenju, kar lepo oriše tudi slogan »Kje se razvoj konča?«.
Skupaj s številnimi izjemnimi govorci bomo govorili o tem, kje se razvoj začne, ali se kdaj konča? Raziskovali bomo razvoj različnih področij marketinga, dotaknili pa se bomo tudi aktualnih trendov, podjetništva in dizajna.
PROGRAM IN GOVORCI
Narcisse Ndeke (Netflix / The Firm Consult) – The Power of You Globalni strateg in kampanjski vodja Netflixa o tem, kako iz svoje zgodbe zgraditi blagovno znamko.
Ciril Jazbec – Kako zgodbe spreminjajo svet? Fotograf National Geographica o pripovedovanju zgodb, ki premikajo meje in srca.
Bernarda Škrabar Damnjanović – Iskanje resnice med dejstvi Detektivka z globalno kariero, ki bo pokazala, zakaj je kritično mišljenje najmočnejše orodje sodobnega človeka.
Andrej P. Škraba (Astra.ai) – AI in marketing za brainrot Energija, podatki in umetna inteligenca in zakaj je prihodnost marketinga v učenju strojev (in ljudi).
Živa Deu (Atlantic Grupa) – Kako obvladati digitalni kaos? Digitalka leta 2024 razkriva, kako znamke ohranjajo red v svetu, kjer se algoritmi spreminjajo hitreje kot tržni načrti.
Matej Černe (Ekonomska fakulteta UL) – Kompetence prihodnosti Profesor in raziskovalec prihodnosti dela o veščinah, ki jih bodo podjetja iskala jutri.
Peter Vidmar in Dino Zupančič (Agencija 101) – Od 0 do 101 Dva inženirja, ena največja slovenska agencija. Zgodba o drznosti, znanju in preboju.
Primož Zelenšek in Nika Kramžar (Chipolo) – Z zasavsko trmo med velikane Od garaže do globalne znamke, kako se s trmo, tehnologijo in pravo zgodbo pride med Apple in Samsung.
Maša Stanič (DROM) – TikTok sprint Ustvarjalka uspeha Lidla na TikToku o tem, kako ustaviti scrollerje, preden te preletijo.
Branimir Karačić (SofaScore) – Ko tvoj produkt postane trend Marketinški vodja ene največjih športnih platform o tem, kako iz lokalne ideje zgraditi globalno skupnost.
Tina Križaj, Maja Burja in Sara Grmek – 30 sekund slave za kreativce Tri kreativke, tri agencije, tri pogledi na oglaševanje, ki pusti pečat v pol minute.
Žare Kerin (Futura DDB) – Vidne komunikacije Oblikovalec, ki je ustvaril vizualni jezik številnih slovenskih znamk, o moči ideje v dizajnu.
Ivan Todorović, Matic Švab in Gloria Kotnik – Od igrišča do srca Šport, emocije in marketing. Kako znamke gradijo vezi z navijači, ki trajajo dlje od tekem.
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.