Program

Konferenca

Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS) tudi letos organizira največjo študentsko marketinško konferenco v Sloveniji – Fanfaro. Letos Fanfara praznuje že 18. obletnico, zato organizatorji pripravljajo nekaj prav posebnega.

Letošnja tema izpostavlja razvoj in njegovo nelinearnost tako v marketingu kot tudi v osebnem življenju, kar lepo oriše tudi slogan »Kje se razvoj konča?«.

Skupaj s številnimi izjemnimi govorci bomo govorili o tem, kje se razvoj začne, ali se kdaj konča? Raziskovali bomo razvoj različnih področij marketinga, dotaknili pa se bomo tudi aktualnih trendov, podjetništva in dizajna.

PROGRAM IN GOVORCI

  • Narcisse Ndeke (Netflix / The Firm Consult) – The Power of You
    Globalni strateg in kampanjski vodja Netflixa o tem, kako iz svoje zgodbe zgraditi blagovno znamko.
  • Ciril JazbecKako zgodbe spreminjajo svet?
    Fotograf National Geographica o pripovedovanju zgodb, ki premikajo meje in srca.
  • Bernarda Škrabar DamnjanovićIskanje resnice med dejstvi
    Detektivka z globalno kariero, ki bo pokazala, zakaj je kritično mišljenje najmočnejše orodje sodobnega človeka.
  • Andrej P. Škraba (Astra.ai) – AI in marketing za brainrot
    Energija, podatki in umetna inteligenca in zakaj je prihodnost marketinga v učenju strojev (in ljudi).
  • Živa Deu (Atlantic Grupa) – Kako obvladati digitalni kaos?
    Digitalka leta 2024 razkriva, kako znamke ohranjajo red v svetu, kjer se algoritmi spreminjajo hitreje kot tržni načrti.
  • Matej Černe (Ekonomska fakulteta UL) – Kompetence prihodnosti
    Profesor in raziskovalec prihodnosti dela o veščinah, ki jih bodo podjetja iskala jutri.
  • Peter Vidmar in Dino Zupančič (Agencija 101) – Od 0 do 101
    Dva inženirja, ena največja slovenska agencija. Zgodba o drznosti, znanju in preboju.
  • Primož Zelenšek in Nika Kramžar (Chipolo) – Z zasavsko trmo med velikane
    Od garaže do globalne znamke, kako se s trmo, tehnologijo in pravo zgodbo pride med Apple in Samsung.
  • Maša Stanič (DROM) – TikTok sprint
    Ustvarjalka uspeha Lidla na TikToku o tem, kako ustaviti scrollerje, preden te preletijo.
  • Branimir Karačić (SofaScore) – Ko tvoj produkt postane trend
    Marketinški vodja ene največjih športnih platform o tem, kako iz lokalne ideje zgraditi globalno skupnost.
  • Tina Križaj, Maja Burja in Sara Grmek 30 sekund slave za kreativce
    Tri kreativke, tri agencije, tri pogledi na oglaševanje, ki pusti pečat v pol minute.
  • Žare Kerin (Futura DDB) – Vidne komunikacije
    Oblikovalec, ki je ustvaril vizualni jezik številnih slovenskih znamk, o moči ideje v dizajnu.
  • Ivan Todorović, Matic Švab in Gloria KotnikOd igrišča do srca
    Šport, emocije in marketing. Kako znamke gradijo vezi z navijači, ki trajajo dlje od tekem.
  • ...

Več o konferenci na www.fanfara.si.

Se vidimo v četrtek, 20. november 2025, v Odiseji!

🎟️ Vstopnice na voljo na Eventim.si.

Pridružite se nam v četrtek, 20. novembra!

Udeležba na Fanfara prinaša 20 točk za DMS certifikat znanja.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam