Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Pozor, tokrat bomo osebni. Z ljudmi je namreč hkrati lepo in težko. Slišimo, da zaposleni odhajajo zaradi slabih odnosov, nejasnih pričakovanj in slabega vodenja. Od tistih, ki vodijo ekipe, se pričakuje, da dajejo smisel in jasna navodila, ustvarjajo spodbudno okolje, nudijo varnost in gojijo zaupanje, poznajo odlike vsakega člana ekipe in jih individualno razvijajo.
Obenem pa brez pravih vodstvenih odločitev in poguma ni drznih kampanj, inovativnih pristopov in močnih blagovnih znamk. A kje je meja med vizionarsko drznostjo in nepremišljenim vodenjem? Kako voditi ekipe, ki jih žene kreativnost, hkrati pa zagotavljati rezultate in stabilnost?
Dva člana Upravnega odbora DMS, dve razgaljeni voditeljski zgodbi. V našo družbo prihajata prekaljena marketinška strokovnjaka, odločevalca in voditelja. S Petro Čadež, direktorico marketinga SPP Delikatesni namazi v Atlantic Grupi, in Žigo Gliho, direktorjem integriranega tržnega komuniciranja v Pristopu, ne bomo govorili o vsebini njunih znamk ali kampanj. Iskreno in brez olepševanja bomo govorili o njunih izkušnjah z vodenjem. O trenutkih dvoma, o odločitvah, ki bolijo, in o tistih, ki prinesejo zmage. O tem, kako (in kdaj) zaupati intuiciji, a hkrati ostati analitičen, pa tudi o tem, kako voditi z navdihom in ne s strahom.
Petro smo v DMS-ju do sedaj spoznali v luči kot strokovnjakinjo, direktorico in predsednico Upravnega odbora DMS, tokrat pa bo v vlogi voditeljice delila vpogled v to, kaj pomeni celovito voditi ekipo. Z več kot 25 leti izkušenj v marketingu Petra namreč vodi eno najbolj obsežnih marketinških ekip v slovenskem prostoru.
Žiga Gliha pa bo s svojimi bogatimi izkušnjami kot direktor tržnega komuniciranja ene vodilnih kreativnih agencij v Sloveniji, osvetlil izzive sodobnega vodenja v dinamičnem agencijskem okolju.
Spregovorila bosta o tem, kako združiti kreativnost in poslovno učinkovitost ter kako kot voditelj balansirati med drznimi vizijami in premišljenim odločanjem.
Pridružite se nam v ponedeljek, 31. marca, ob 17. uri v Fantastičnih prostorih (Stegne 23A, Ljubljana).