Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
V svetu, kjer se medijska krajina nenehno spreminja, tehnologije napredujejo s svetlobno hitrostjo, potrošniške navade pa postajajo vse bolj fragmentirane, se medijski planerji in strategi soočamo z vedno kompleksnejšimi izzivi. Če vas zanima, kako razmišljamo v medijskih agencijah in katerih taktik se poslužujemo, da povečujemo učinkovitost komunikacij, se nam pridružite na delavnici.
Na izobraževanju Marketing TOPX bosta z nami medijska strateginja, Nika Todorovski in strateg za performance oglaševanje, Tilen Marčič (Pristop Media). Oba z dolgoletnimi izkušnjami na strateških položajih in z vodenjem največjih naročnikov na slovenskem trgu.
Komu je predavanje namenjeno?
Predavanje je namenjeno vsem, ki se posredno ali neposredno ukvarjate z medijskim načrtovanjem in zakupom oglasnega prostora na oglaševalski strani ali na strani specializiranih agencij in bi radi bolje razumeli vlogo širšega medijskega ekosistema na učinkovitost oglaševanja.
Kaj boste spoznali?
✔ Pregledali bomo ključne trende in izzive v medijskem načrtovanju in zakupu v letu 2025.
✔ Poglobili se bomo v spremenjeno medijsko potrošnjo, pomen segmentacije in podatkov.
✔ Osredotočili se bomo na vlogo dosega in zakaj v svetu medijskih strokovnjakov ceneje ne pomeni vedno "najbolje".
✔ Raziskali bomo nove medijske kanale kot so TikTok, YouTube, podkasti ter kako jih vključiti v celovite kampanje.
✔ Dotaknili se bomo uporabe umetne inteligence v medijskem načrtovanju
Delavnica bo ponudila kombinacijo vpogledov iz prakse, konkretnih primerov in uporabnih nasvetov, s katerimi boste lahko nadgradili svoje strateško razmišljanje in delovanje v sodobnem oglaševalskem okolju.
>>> Udeležba prinaša 10 točk za DMS certifikat znanja.