Program

Izobraževanje
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 149 € + DDV.

V svetu, kjer se medijska krajina nenehno spreminja, tehnologije napredujejo s svetlobno hitrostjo, potrošniške navade pa postajajo vse bolj fragmentirane, se medijski planerji in strategi soočamo z vedno kompleksnejšimi izzivi. Če vas zanima, kako razmišljamo v medijskih agencijah in katerih taktik se poslužujemo, da povečujemo učinkovitost komunikacij, se nam pridružite na delavnici.

Na izobraževanju Marketing TOPX bosta z nami medijska strateginja, Nika Todorovski in strateg za performance oglaševanje, Tilen Marčič (Pristop Media). Oba z dolgoletnimi izkušnjami na strateških položajih in z vodenjem največjih naročnikov na slovenskem trgu.

Komu je predavanje namenjeno?

Predavanje je namenjeno vsem, ki se posredno ali neposredno ukvarjate z medijskim načrtovanjem in zakupom oglasnega prostora na oglaševalski strani ali na strani specializiranih agencij in bi radi bolje razumeli vlogo širšega medijskega ekosistema na učinkovitost oglaševanja.

Kaj boste spoznali?

✔ Pregledali bomo ključne trende in izzive v medijskem načrtovanju in zakupu v letu 2025.

✔ Poglobili se bomo v spremenjeno medijsko potrošnjo, pomen segmentacije in podatkov.

✔ Osredotočili se bomo na vlogo dosega in zakaj v svetu medijskih strokovnjakov ceneje ne pomeni vedno "najbolje".

✔ Raziskali bomo nove medijske kanale kot so TikTok, YouTube, podkasti ter kako jih vključiti v celovite kampanje.

✔ Dotaknili se bomo uporabe umetne inteligence v medijskem načrtovanju

Delavnica bo ponudila kombinacijo vpogledov iz prakse, konkretnih primerov in uporabnih nasvetov, s katerimi boste lahko nadgradili svoje strateško razmišljanje in delovanje v sodobnem oglaševalskem okolju.

Pridružite se nam na izobraževanju Marketing TOPX v torek, 15. aprila, ob 9. uri v Kristalni palači (BTC).

>>> Udeležba prinaša 10 točk za DMS certifikat znanja.

Marketing TOPX bo v torek, 15. aprila, ob 9. uri v Kristalni palači.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam