Program

Izobraževanje
▪ Brezplačno za člane DMS. Več o članstvu.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.

V dobi digitalnih vsebin, množičnih kanalov in hibridnega medijskega okolja, medijsko spremljanje postaja dragocen vir informacij. V množici informacij je pomembno vedeti, kaj in kako spremljati, ter kako iz tega potegniti podatke, ki jih lahko uporabimo pri vsakdanjem delu.

Na izobraževanju Kaj nam povedo mediji: od spremljanja do strateške analize, bomo s Tjašo Mušič iz podjetja Kliping raziskovali, kako se je spremljanje medijev razvilo, kaj vse danes vključuje in kako lahko iz podatkov pridobimo uporabne analize.

Kaj boste izvedeli?

  • Zakaj je kliping še vedno pomemben
  • Kako poteka sistematično spremljanje digitalnih vsebin
  • Kaj vse lahko danes iz klipinga izluščimo in uporabimo
  • Kako podatke iz medijev strateško uporabiti
  • Konkretni primeri uporabe klipinga v praksi

DMS Taktik bo potekal v četrtek, 18. septembra, ob 14. uri na Zoomu.

DMS Taktik bo potekal v četrtek, 18. septembra, ob 14. uri na Zoomu

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam