Na novembrskem izobraževanju Marketing TOPX bomo v središče postavili eno izmed najzahtevnejših nalog - krizno korporativno komuniciranje. Kako ohraniti zaupanje deležnikov, kako obvladovati negotovost in voditi organizacijo skozi zahtevne trenutke. Več o izkušnjah in aktualnih primerih iz prakse nam bosta razkrila Marjeta Tič Vesel in Maj Krčar iz družbe Pristop.
Krizne okoliščine predstavljajo test za vsako organizacijo tako z vidika poslovnih kot komunikacijskih posledic, hkrati pa ponudijo priložnost, da pokaže svojo odpornost in odgovornost. Izobraževanje kriznega korporativnega komuniciranja združuje strateški pogled na upravljanje kriznih situacij ter praktične usmeritve, ki jih udeleženci lahko takoj prenesejo v svoje delo. Povezali bomo teorijo in prakso kriznega komuniciranja ter udeležence aktivno vključili v razpravo o obvladovanju zahtevnih okoliščin.
Na delavnici boste:
KOMU JE DELAVNICA NAMENJENA?
Izobraževanje je namenjena vsem, ki se pri svojem delu že soočate z zahtevnimi in kriznimi okoliščinami, pa tudi vsem tistim, ki bi se radi pripravili na morebitne zahtevne situacije.
