▪ Brezplačno za člane DMS. Več o članstvu. ▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV. ▪ POSEBNA PONUDBA: Pridite brezplačno v družbi člana DMS! Če vas povabi član Društva za marketing Slovenije, je udeležba za vas brezplačna. Za prijavo nam pišite na info@dmslo.si in navedite ime člana, ki vas vabi.
V svetu, kjer aplikacije vse bolj oblikujejo naše vsakdanje izbire, je ključno razumeti, kaj loči tiste, ki zbledijo po nekaj klikih, od tistih, ki gradijo zveste skupnosti in trge.
Na poletno obarvanem Članskem meetupu v štajerski prestolnici gostimo tri lokalce, ki vsak po svoje spreminjajo svet aplikacij – za zvezdnike, za dentalne strokovnjake, uporabnike in za tiste, ki iščejo več kot le swipe desno.
Spoznali bomo tri Mariborčane, ki ustvarjajo aplikacije za globalne trge – vsak s svojo zgodbo, izzivi in triki:
Luka Dremelj, CEO aplikacije Pure – vodi mednarodno dating aplikacijo s sedežem v Švici, ki izstopa z umetniškim pristopom in kulturno prilagojenimi kampanjami. Zgodba o tem, kako biti drugačen in izstopati v poplavi dating aplikacij.
Vid Lešnik, Vodja prodaje in partnerstev, Povio Inc. – skrbi za prodajo aplikacij globalnim naročnikom, med katerimi so tudi Arnold Schwarzeneger, hčerka Billa Gatesa in znani glasbeni zvezdniki. Razkril nam bo, kako potekajo sales pitchi, klici in sodelovanja na zvezdniškem nivoju. Predstavil nam bo osebne izkušnje, kako do posla? Kaj deluje in kaj ne?
Maja Tasič, Marketing manager, Curaden / Curaprox – vključena je v razvoj in lansiranje dveh novih aplikacij za ustno zdravje na kulturno raznolikih trgih, kot so Švica, Slovenija, Dubaj in Južna Afrika. Razkrila nam bo, kako segmentirati in pripraviti vsebine za kulturno zelo raznolike trge?
Poletni Članski meetup bo potekal v torek, 17. junija, ob 17.00 v Umetnostni galeriji Maribor (Strossmayerjeva ulica 6).
POSEBNA PRILOŽNOST: Poznate koga, ki bi ga tema lahko navdušila? Člani DMS lahko na dogodek brezplačno povabite sodelavce, kolege ali znance, ki jih tema in res izjemni gosti zanimajo. Na info@dmslo.si nam le sporočite ime in priimek osebe, ki jo želite povabiti.
Pridružite se nam v torek, 17. junija, ob 17. uri v Umetnostni galeriji Maribor.
Maja Tasič že več kot 20 let deluje na področju marketinga in odnosov z javnostmi, njena karierna pot jo je vodila skozi številne odmevne projekte, tudi pri organizaciji dogodkov, ki so zaznamovali družabno in športno življenje Maribora. Danes kot marketing manager pri švicarskem podjetju Curaden skrbi za blagovno znamko Curaprox, kjer vodi produktno linijo za otroke ter oddelek spletnih trgovin, ki pokriva 21 evropskih trgov. Ima bogate izkušnje s področij digitalnega oglaševanja, organizacije dogodkov, športnega marketinga in razvoja celovitih marketinških strategij.
Vid Lešnik
Vodja prodaje in partnerstev, Povio Inc.
Vid Lešnik je vodja prodaje in partnerstev pri podjetju Povio Inc., kjer vodi sodelovanja z ambicioznimi startupi/scale-upi in uveljavljenimi podjetji pri razvoju mobilnih in spletnih aplikacij – od prvih prototipov do končnega lansiranja, predvsem na trgu ZDA. Po študiju financ in kratki epizodi v bančništvu ga je karierna pot hitro ponesla v tehnološki svet, kjer zadnjih deset let uspešno združuje razumevanje poslovanja, produktnega razvoja in prodajnih strategij.
V okviru Povia je sodeloval s številnimi uspešnimi podjetji iz ZDA in znanimi posamezniki, med njimi Alexis Ohanian (Reddit), Serena Williams, Arnold Schwarzenegger in Phoebe Gates, ter vodil projekte, ki učinkovito povezujejo tehnologijo z dejanskimi uporabniškimi potrebami. Z ekipo so uvedli pristop hitrega, z umetno inteligenco podprtega prototipiranja, ki skrajšuje prodajni cikel in omogoča bolj jasno definiranje obsega projektov že v zgodnjih fazah. Vid aktivno gradi strateška partnerstva z oblikovalskimi agencijami in skladi tveganega kapitala, s ciljem pospešiti lansiranje kakovostnih digitalnih produktov na trg.
Luka Dremelj
Izvršni direktor, Pure App
Luka Dremelj je izvršni direktor podjetja Pure App, kjer usmerja rast in inovacije vodilne aplikacije za zmenke, namenjene generaciji Z. Z več kot desetletjem izkušenj v tehnološki industriji, predvsem na področju mobilnih aplikacij, je opravljal funkcijo direktorja pri podjetjih Shpock, Erento in Campanda, kjer je vodil uspešne poslovne preobrazbe. Njegova strast je v razvoju in vodenju visoko učinkovitih ekip, spodbujanju sodelovalne kulture ter reševanju kompleksnih izzivov s podatkovno podprtimi strategijami in ustvarjalnimi rešitvami. Odlikujejo ga znanja in izkušnje na področjih rasti podjetja, prestrukturiranja, izboljševanja procesov, sprememb organizacijske kulture, operativnega vodenja, finančnega poročanja, analitike in zaposlovanja.
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.