Vemo. Do zdaj še nismo govorili o podkastih. Bomo pa to storili zdaj na najboljši možen način.
Podkasti niso več modna muha – postali so eden najmočnejših medijev (hm, so medij, so kanal, so orodje?) za diskurz o najrazličnejših temah, grajenje blagovnih znamk in povezovanje s skupnostjo. Globalno število poslušalcev je že preseglo 500 milijonov, trend pa raste tudi pri nas. Čas je, da pogledamo, kakšne so zakonitosti tega formata in kako ga lahko uporabimo tudi v strategijah izgradnje blagovnih znamk.
Z nami bodo Nataša Briški iz Metine liste, prekaljena podkasterka z več kot 10-letnimi izkušnjami ustvarjanja v tem formatu, Anže Vidrih Tomić, slovenski radijski voditelj in podkaster, ki nam je pripeljal Apparatus, danes pa ustvarja podkasta Tehnična podpora in Odbita do bita na Valu 202, Jerneja Faletič iz Triglav Skladov, kjer so ustvarili Stockcast – podkast, ki demistificira svet financ in investicij, ter Luka Furlan iz produkcijske hiše Warehouse Collective, ki stoji za produkcijo in soustvarjanjem podkasta Fejmiči.
Dogodek bo potekal v obliki sproščenega pogovora, ki ga boste s svojimi vprašanji in komentarji aktivno soustvarjali tudi vi.
Če ste kdaj razmišljali, kako bi se lotili podkastov v marketinške namene, ali pa vas preprosto zanima pogled v zakulisje tega formata, potem tega srečanja res ne smete zamuditi!
Druženje po koncu dogodka močno zaželeno.
Udeležba na Članskem meetupu prinaša 10 točk za DMS certifikat znanja.