Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Pripravljamo novo srečanje Kluba marketinških direktorjev, ki bo potekalo v ponedeljek, 18. novembra, ob 17. uri v Ljubljani. Tokrat bomo obiskali podjetje Celtra. Gostil nas bo glavni operativni direktor (Chief Operating Officer - COO), Uroš Cvetko.
Iz prve roke bomo izvedeli več o delovanju podjetja Celtra ter spoznali njihove uspehe in izzive. Uroš je že vso svojo kariero močno vpet v svet marketinga, kljub temu da nikoli ni imel marketinške funkcije in je zato odličen sogovornik za zelo odkrit pogovor o izzivih marketinga in današnjega poslovnega sveta.
Celtra, ustanovljena leta 2006, je eno vodilnih marketinško-tehnoloških podjetij, specializirano za programske rešitve na področju kreativne avtomatizacije digitalnega oglaševanja. Danes Celtrine inovativne programske rešitve vodilnim blagovnim znamkam, oglaševalcem, medijskim platformam in agencijam omogočajo, da hitreje in učinkoviteje ustvarjajo bolj kakovostne oglase ter premikajo meje digitalnega oglaševanja. Med uporabniki Celtrinih rešitev najdemo največja svetovna imena, kot so adidas, Nike, Spotify in Hearst.
Člani Kluba marketinških direktorjev vabljeni, da se nam pridružite v ponedeljek, 18. novembra, ob 17. uri v prostorih Celtre (Kongresni trg 3, 1000 Ljubljana).