Program

Izobraževanje
OD PIŠKOTKOV DO UMETNE INTELIGENCE

Pridružite se nam na izobraževanju, kjer bomo skupaj raziskovali, kako pluti skozi hitro spreminjajočo se krajino marketinga in tehnologije ter ostati v skladu z evropsko zakonodajo. Gre že za četrti skupni dogodek v organizaciji Društva za marketing Slovenije, IAB Slovenija in Info hiše.

Dogodek se osredotoča na ključne spremembe in izzive, ki jih prinaša leto 2025. Med temami boste lahko prisluhnili:

  • Pregledu najnovejših zakonodajnih in tehnoloških sprememb, ki vplivajo na marketing.
  • Vodniku za marketinško skladnost: katere ključne elemente je treba imeti urejene.
  • Primerom dobre prakse pri uvajanju rešitev za skladnost, vključno z implementacijo orodij za upravljanje podatkov in varnostjo podatkov v EU.
  • Javno dostopnim orodjem, ki olajšajo skladnost z zakonodajnimi zahtevami.
RAZKRIVAMO PRVE GOVORCE

Z nami bodo:

  • Jurij Žurej, Atlantic grupa d.d.
  • Jerneja Faletič, vodja digitalne akvizicije, Triglav Skladi in Urša Vuga, direktorica področja skladnosti in podpore poslovanju, Triglav Skladi >> Pogovori marketinga in skladnosti - ko zapleteni izzivi postanejo elegantne rešitve
  • Tomaž Štucin, direktor, Squalomail >> Kaj zares pomeni, da so moji podatki v EU in kako lahko to preverim?
  • Tanja Picek, DPO, Pro Plus / POP TV >> Didomi: Prednosti, slabosti in predvsem naše izkušnje
  • Jaka Repanšek, RePublis, predsednik Oglaševalskega razsodišča
  • Zoran Savin, IAB Slovenija
  • Primož Govekar, Info hiša

Ob zaključku dogodka bomo izpostavili in nagradili najboljše prakse s področja digitalnih rešitev.

Ali je vaša spletna stran skladna z zakonodajo o zasebnosti?

Vabimo vas k brezplačnemu pregledu vaše spletne strani, kjer bomo preverili, ali izpolnjujete zahteve zakonodaje o e-zasebnosti. Sodelovanje vam omogoča, da izboljšate skladnost zbiranja piškotkov in uporabe drugih sledilcev na spletni strani ter uporabniško izkušnjo rešitve za skladnost. Vaš primer bo lahko izpostavljen kot primer dobre prakse na prihajajočem dogodku Marketing TOPX. V letu 2024 sta bili med prijavljenimi najbolj ustrezni spletni mesti petrol.si in polkadot.si >>> več v zapisu: Obrazec za piškotke kot marketinško orodje.

KAJ PRIDOBITE?

🔍 Pregled piškotkov in sledilnih tehnologij na vaši strani, 💡 povzetek stanja s priporočili za izboljšanje skladnosti in uporabniške izkušnje. 🏆 Priložnost za izpostavitev vašega podjetja kot primer dobre prakse na Marketing TOPX-u.

Sodelujete tako, da izpolnite prijavnico in navedete URL vaše spletne strani. Povzetek stanja s priporočilom boste prejeli pred dogodkom, ki bo 11. februarja.  

Rok za oddajo prijave je 31. januar 2025. >> Več informacij.
PRIJAVNICA

Dogodek je namenjen članom DMS, IAB Slovenija in gostom Info hiše, prijavnine ni. Na dogodku bomo še posebej veseli tistih, ki se z zgornjimi temami srečujete pri svojem delu.

Pridružite se nam v torek, 11. februarja, ob 12. uri v Fantastičnih prostorih (Stegne 23A).

Udeležba na izobraževanju Marketing TOPX prinaša 10 točk za DMS certifikat znanja.

Skupni dogodek organizacij: Društvo za marketing Slovenije, IAB Slovenija in Info hiša.

PREBERITE SI:

Pridružite se nam v torek, 11. februarja, ob 12. uri.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam