Mapiranje marketinške skladnosti v času silovitih sprememb
11.2.
2025
Fantastični prostori, Stegne
12:00-16:00
Jurij Žurej, Jerneja Faletič, Urša Vuga, Tomaž Štucin, Tanja Picek, Jaka Repanšek, Primož Govekar, Zoran Savin
Feb 11, 2025 12:00Feb 11, 2025 16:00Europe/LjubljanaMapiranje marketinške skladnosti v času silovitih spremembFantastični prostori, StegneDMSinfo@dmslo.si
Pridružite se nam na izobraževanju, kjer bomo skupaj raziskovali, kako pluti skozi hitro spreminjajočo se krajino marketinga in tehnologije ter ostati v skladu z evropsko zakonodajo. Gre že za četrti skupni dogodek v organizaciji Društva za marketing Slovenije, IAB Slovenija in Info hiše.
Dogodek se osredotoča na ključne spremembe in izzive, ki jih prinaša leto 2025. Med temami boste lahko prisluhnili:
Pregledu najnovejših zakonodajnih in tehnoloških sprememb, ki vplivajo na marketing.
Vodniku za marketinško skladnost: katere ključne elemente je treba imeti urejene.
Primerom dobre prakse pri uvajanju rešitev za skladnost, vključno z implementacijo orodij za upravljanje podatkov in varnostjo podatkov v EU.
Javno dostopnim orodjem, ki olajšajo skladnost z zakonodajnimi zahtevami.
RAZKRIVAMO PRVE GOVORCE
Z nami bodo:
Jurij Žurej, Atlantic grupa d.d.
Jerneja Faletič, vodja digitalne akvizicije, Triglav Skladi in Urša Vuga, direktorica področja skladnosti in podpore poslovanju, Triglav Skladi >> Pogovori marketinga in skladnosti - ko zapleteni izzivi postanejo elegantne rešitve
Tomaž Štucin, direktor, Squalomail >> Kaj zares pomeni, da so moji podatki v EU in kako lahko to preverim?
Tanja Picek, DPO, Pro Plus / POP TV >> Didomi: Prednosti, slabosti in predvsem naše izkušnje
Jaka Repanšek, RePublis, predsednik Oglaševalskega razsodišča
Zoran Savin, IAB Slovenija
Primož Govekar, Info hiša
Ob zaključku dogodka bomo izpostavili in nagradili najboljše prakse s področja digitalnih rešitev.
Ali je vaša spletna stran skladna z zakonodajo o zasebnosti?
Vabimo vas k brezplačnemu pregledu vaše spletne strani, kjer bomo preverili, ali izpolnjujete zahteve zakonodaje o e-zasebnosti. Sodelovanje vam omogoča, da izboljšate skladnost zbiranja piškotkov in uporabe drugih sledilcev na spletni strani ter uporabniško izkušnjo rešitve za skladnost. Vaš primer bo lahko izpostavljen kot primer dobre prakse na prihajajočem dogodku Marketing TOPX. V letu 2024 sta bili med prijavljenimi najbolj ustrezni spletni mesti petrol.si in polkadot.si >>> več v zapisu: Obrazec za piškotke kot marketinško orodje.
KAJ PRIDOBITE?
🔍 Pregled piškotkov in sledilnih tehnologij na vaši strani, 💡 povzetek stanja s priporočili za izboljšanje skladnosti in uporabniške izkušnje. 🏆 Priložnost za izpostavitev vašega podjetja kot primer dobre prakse na Marketing TOPX-u.
Sodelujete tako, da izpolnite prijavnico in navedete URL vaše spletne strani. Povzetek stanja s priporočilom boste prejeli pred dogodkom, ki bo 11. februarja.
Dogodek je namenjen članom DMS, IAB Slovenija in gostom Info hiše, prijavnine ni. Na dogodku bomo še posebej veseli tistih, ki se z zgornjimi temami srečujete pri svojem delu.
Pridružite se nam v torek, 11. februarja, ob 12. uri v Fantastičnih prostorih (Stegne 23A).
Prokurist Atlantic Droge Kolinske d.d., direktor pravne službe Atlantic Grupe d.d. za Slovenijo, BiH in Rusijo in direktor Korporativnega kompetenčnega centra za intelektualno lastnino Atlantic Grupe d.d.
Jurij Žurej je doktoriral na pravni fakulteti s področja medijskega prava ter deloval na katedri za civilno in gospodarsko pravo. Svoja poslovna znanja je pridobival na IEDC Bled, kjer je zaključil MBA. Bil je direktor Urada za intelektualno lastnino in je poznavalec avtorskega prava in prava intelektualne lastnine. Bil je tudi eden prvih svetovalcev v Uradu informacijskega pooblaščenca, ki je začel delovati v jeseni 2003. V tem trenutku je prokurist Atlantic Droge Kolinske d.d., direktor Korporativnega kompetenčnega centra za intelektualno lastnino Atlantic Grupe d.d. in direktor pravne službe Atlantic Grupe d.d. za Slovenijo, BiH in Rusijo in v tej funkciji je bil vodja ekipe, ki je zaščitila barvo Argete.
Jerneja Faletič
Vodja digitalne akvizicije, Triglav Skladi
Jerneja Faletič je izkušena strokovnjakinja na področju digitalnega marketinga in prodaje, ki se osredotoča na vsebinske in komunikacijske strategije na digitalnih kanalih, vpeljevanje tehnologij v marketinške procese ter celovito vodenje digitalnega nastopa. Od 2021 naprej je zaposlena v družbi Triglav Skladi, kjer je kot vodja digitalne akvizicije odgovorna za digitalni nastop družbe ter pridobivanje strank prek digitalnih kanalov.
Urša Vuga
Direktorica področja skladnosti in podpore poslovanju, Triglav Skladi
Urša Vuga je direktorica področja skladnosti in podpore poslovanju v družbi Triglav Skladi. Pri Frankfurt School of Finance and Economics je pridobila naziv Certified Expert in Sustainable Finance. V Triglav Skladih je zadolžena za zagotavljanje, da organizacija deluje v skladu z veljavnimi zakoni, predpisi in internimi politikami. Skupaj s sodelavci rada išče čim manj zapletene rešitve za zapletene izzive.
Tomaž Štucin
Ustanovitelj in direktor, SqualoMai
Tomaž Štucin je ustanovitelj in direktor podjetja SqualoMail, vodilnega slovenskega ponudnika email marketinga in ene najzmogljivejših, večkanalnih automation platform z dokazano najvišjo dostavljivostjo sporočil v industriji. Ecommerce obvlada tako z vidika lastnika trgovine, ponudnika gostovanja in razvoja, kot marketinških rešitev.
Namesto križank in sudokuja se v prostem času zabava z reverse engineering-om Spam filtrov, če se le da, v kombinaciji s potovanji po svetu.
Jaka Repanšek
RePublis, predsednik Oglaševalskega razsodišča
Jaka Repanšek je predsednik Oglaševalskega razsodišča (mandata 2020 / 2022 in 2023 / 2025). V tehnoloških, medijskih, oglaševalskih in internetnih podjetjih deluje že več kot 20 let. Jaka je soavtor zbornika Medijsko pravo, sodeloval je pri zagonu projektov MOSS, NRB in RPB, spisal poglavje o avtorskih pravicah v oglaševanju v zborniku Dobra praksa in predaval na SOF, Akademijah SOZ in izobraževanjih IAB Slovenija. Diplomiral je na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, specialistični podiplomski študij evropskega prava pa je opravil na skupnem programu Univerze v Cambridgeu in Pravne fakultete v Ljubljani ter zaključil podiplomski študij MBA v ZDA (CIMBA). V zadnjih letih se poglobljeno posveča področju digitalne regulative EU in sodeluje pri projektih s področja varstva elektronske zasebnosti. Jaka je član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj ter visokošolski učitelj na Visoki šoli za poslovne vede in Fakulteti za aplikativne vede. Pogosto predava na konferencah in seminarjih v Sloveniji in tujini. V prostem času je strasten popotnik in športni pilot (PPL).
Primož Govekar
Tehnični direktor, Info hiša
Primož Govekar je tehnični direktor Info hiše. Njegove izkušnje na področju informacijskih tehnologij segajo še v leta luknjanih kartic. Za seboj ima dolgoletne izkušnje na področju vodenja ekip, projektov in informacijske varnosti, na področju obdelave osebnih podatkov pa je začel javne objave svojih člankov beležiti že pred več kot desetimi leti. Je presojevalec za ISO 27001 in diplomant prve generacije dodatne kvalifikacije Strokovnjak za varstvo osebnih podatkov DPO/POVOP. Preverjanje zasebnosti spletnih strani in e-poštnih pošiljanj ni samo njegova služba ampak tudi strast.
Zoran Savin
Direktor, IAB Slovenija
Zoran Savin, direktor IAB Slovenija Zoran Savin ima že več kot 20 let izkušenj iz digitalnega marketinga in vodenja digitalnih projektov, panogo pa je sooblikoval v podjetjih kot so Mladina, Sonce.net, Kolektiva in Styrija, kjer je kot direktor skupine v Sloveniji vodil portala Mojedelo.com in Bolha.com. Trenutno kot svetovalec sodeluje pri projektu MOSS ter pomaga mnogim podjetjem v Sloveniji pri njihovi digitalni preobrazbi in tržni strategiji.
Zapisi na temo
No items found.
O NAS
Več kot
600
članov
Več kot
400
STROKOVNIH zapisov
Več kot
50
dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.