Program

Dogodek

Uspešna novost, ki smo jo članom DMS predstavili letošnjo pomlad, se vrača. Prijavite se na Marketinški žar in rešite svoj marketinški izziv. Marketinški žar ponuja možnost povezovanja med člani DMS in interaktivnega reševanja konkretnih izzivov.

Vtisi udeleženke prvega Marketinškega žara: Končno sem dobila nek zunanji pogled, saj včasih sama težko pogledam na zadeve tako, kot bi jih videli ostali. Dobila sem odgovore na vprašanja, ki se mi že dolgo podijo po glavi.

Tokratni Marketinški žar je namenjen vsem, ki imate naslednje izzive:

  • Kako pridobiti čim več končnih kupcev? Kako do novih potrošnikov?
  • Kako povečati atraktivnost svoje ponudbe za končne kupce?
  • Kako repozicionirati svojo blagovno znamko?
  • Kako naj „prodam“ idejo, akcijo svojemu nadrejenemu?
  • Kako naj raziščem potrebe svojih ciljnih potrošnikov?
  • Ali „ciljam“ pravo skupino potrošnikov?
  • ...

Kako bo vse skupaj potekalo?

  • Oblikovali bomo skupino 6 članov, ki se virtualno srečajo dvakrat po uro in pol. Skupina bo zaprtega tipa, debato v skupini bo vodil moderator.
  • Člani bodo delili svoje izzive in jih tudi skupaj reševali.
  • Vsak, ki bi želel sodelovati v debati, bo moral v nekaj stavkih opisati izziv, ki ga ima. Opis izziva je vstopnica in pogoj za sodelovanje.
  • Na vsakem srečanju bodo svoj problem predstavili trije člani skupine. Po predstavitvi problema bodo ostali člani delili svoje rešitve, ideje in predloge, kako rešiti problem oziroma kako bi/so se oni soočili z njim. Nosilec izziva bo zgolj poslušal in prišel do petih različnih idej.
  • Tisti, ki bodo komentirali izziv, bodo poleg svojega pristopa slišali še pet drugačnih razmišljanj in se bodo tudi iz njih lahko kaj naučili.
  • Udeleženci bodo v komentarjih (lahko) zelo odkriti, tudi pekoči, boleči ... od tod tudi ime 'žar'.
  • Rok za prijave je 16.9. Prijave z opisom izziva sprejemamo preko spletnega obrazca do zapolnitve mest!

Če imate torej izziv na področju B2C marketinga, nam posredujte svoj izziv do 16. septembra. Nato si boste morali rezervirati dva popoldanska termina, 23. septembra in 30. septembra, za aktivno sodelovanje na "žaru"!

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam